Helistö
Tyhmä ämmä
Minä voin tähän sanoa: vahva sama.Silmät ovat auki ja kahvi tippuu jo. Suunnilleen 4 tuntia tuli nukuttua, tyhjää parempi.
Työmaalla ihmettelemässä mitä täällä pitäis tehdä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä voin tähän sanoa: vahva sama.Silmät ovat auki ja kahvi tippuu jo. Suunnilleen 4 tuntia tuli nukuttua, tyhjää parempi.
Joskus, vähän.
Ja mikä ärsyttävintä, kaikki äijät puhuu kyllä keskenään, mutta sit taas eivät oo huomaavinaankaan mua siinä vieressä!! Ois se nyt kiva vähän ees jutustella joskus, kun kuitenki samat naamat siellä joka kerta on paikalla.
Mun uudenvuoden lupaus on puhua jollekin sallilla. Ja koska olen sanani mittainen ihminen niin sen teen.
Katso edellä.
Possu, vanha vetojuhta
Mitäs tähän vastaa meidän kakkavastaava @JP Fux ?Ja koska kaikkia kiinnostaa, niin opiaattiummetus laukesi viimeyönä ja sonnalla rampattiin varmaan 5 kertaa joskus klo3 aikaan. #74,3
Kai se näin on, ite oon sen verran vanha ja vanhanaikanen, että mun mielestä ennen ekaa bloukkaa ois kummiskin kiva vähän tutustua.Juu, kyllä se niin on, että suun avaamalla pääsee parisuhdemarkkinoilla aika pitkälle.
Täs on oltu koko vuosi 'vapaalla' ja varmaan ensi vuosikin menee vielä. Kaks päivää oon tehny tänä vuonna ihan mielenterveydellisistä syistä.Alko muuten just 4 päivän vapaat! Sit päivä töitä ja 6 vapaata![]()
Mä saan juttua aikaiseksi vaikka aidan seipään kanssa. Määrä korvaa laadun.
Vahva sama
Oho nyt on kyllä kovan luokan vinkkejä!!Pyytää varmistamaan penaa on vielä aika konservatiivinen avaus. Jos haluaa rikkoa jään kunnolla, kannattaa pyytää miestä varmistamaan suorin jaloin maastavetoa. Mikäli mies kieltäytyy, hän on varattu. Mikäli suostuu, muttei sano mitään osoittaakseen kiinnostusta, hän on homo.
kannattaa pitää sitten mielessä tämä:
jaksaako/kiinnostaako vastapuolta kuunnella niitä jonninjoutavia jorinoita
Minua pääsääntöisesti ei kinosta, esimerkki: menen kapakkaan nauttimaan tuopillisia herkullista olutta ja jos joku tulee siihen väkisin yrittämään saada aikaan kes-kus-telua
siinä käy kuntit sillälailla, että meikämustalainen vaihtaa vähin äänin anniskelualuetta
keskustelemaan saa siis tulla, mutta aihe tulee olla myös Minulle mieluinen, tikusta asiaa keskusteluja: en jaksa
tarvittaessa saan jutun aikaiseksi vaikka aidan seipään kanssa.
Keskustelun vai monologin? Minun kanssani useimmat saavat aikaan vain jälkimmäisiä, ihan samalla lailla kuin sen aidanseipäänkin kanssa.
kannattaa pitää sitten mielessä tämä:
jaksaako/kiinnostaako vastapuolta kuunnella niitä jonninjoutavia jorinoita
Minua pääsääntöisesti ei kinosta
Siinä vaiheessa kun helistö saa aikaiseksi keskustelun aidan seipään kanssa, tulee huolestua. Helistön itse.
Onko mieheke, miehen korvike?Huomenta. Viikonloppuna tehhään miehekkeen kanssa pizzaa, ootan jo nyt vesikielellä.