Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun isällä oli tuo monta vuotta. Isäni oli/on niitä hyväuskoisia hölmöjä, jotka hurahtavat kaikkeen, mitä tv-shopeissa lupaillaan. "Kolme minuuttia päivässä riittää!" Isäni aika lailla omisti kaikki telkussa myytävät vimpaimet. Koskaan ei kyllä tullut sellaiseksi kehonrakentajaksi, mitä niissä mainoksissa lupailtiin, vaikka joka päivä teki kolme minuuttiansa.
Onkohan noista, tai varmasti on paljon reklamaatioita, ainakin Jenkeissä. Toisaalta, niillä lienee melkoset disclaimerit piilotettuna.

Vaihdoin eilen saranat yhteen välioveen. Ihan normaalia että jää ovi käteen viiden vuoden jälkeen.
Miten tää on mahdollista? Kerran oon kuullu revenneestä keskiruuvista, mutta tällöin oli epäilystä, että ovessa on roikuttu ja/tai osa oli virheellinen.
Ei kai siä oo keinuttu ovessa munasilteen?

Miten tää on mahdollista? Kerran oon kuullu revenneestä keskiruuvista, mutta tällöin oli epäilystä, että ovessa on roikuttu ja/tai osa oli virheellinen.
Ei kai siä oo keinuttu ovessa munasilteen?
Ehei. En tiedä mikä virumisefekti oli kyseessä, mut kulkuaukkosarana ja poikki meni siitä liitoskohdasta, jolla nivelen jälkeen koko paska on karmissa kiinni.

Pakko tulla huutelemaan tänne... EN JAKSAISI ENÄÄ ODOTTAA!! :hyper: Kohta puolitoista vuotta yhteensä odotellut että yksi todella tärkeä asia selviäisi... Mutta ehkä ennen joulua se nyt vihdoin voisi ratketa. Mutta jouluunkin on tasan kuukausi! Ja mitään en voi itse asialle tietenkään tehdä, muuta kuin odottaa kärsivällisesti. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jatkuva epätietoisuus tulevaisuudesta! :mad:

Pakko tulla huutelemaan tänne... EN JAKSAISI ENÄÄ ODOTTAA!! :hyper: Kohta puolitoista vuotta yhteensä odotellut että yksi todella tärkeä asia selviäisi... Mutta ehkä ennen joulua se nyt vihdoin voisi ratketa. Mutta jouluunkin on tasan kuukausi! Ja mitään en voi itse asialle tietenkään tehdä, muuta kuin odottaa kärsivällisesti. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jatkuva epätietoisuus tulevaisuudesta! :mad:
Tuttu tunne.

Mulla on puolittain sama tilanne, kun ei ole vielä uutta sopparia kädessä, eikä allekirjoituspäivästä tietoa, joten mitä vaan voi vielä tapahtua.
Tosin mä oon odottanu vasta 2 päivää :)

Ehei. En tiedä mikä virumisefekti oli kyseessä, mut kulkuaukkosarana ja poikki meni siitä liitoskohdasta, jolla nivelen jälkeen koko paska on karmissa kiinni.
Oliko ihan peruspahviovi vai joku umpitamminen tuplalasihirviö ?
Jos peruspahvi, ei kai voi olla kuin valmistusvirhe. Eihän nuo juuri saranaa rasita.

Oliko ihan peruspahviovi vai joku umpitamminen tuplalasihirviö ?
Jos peruspahvi, ei kai voi olla kuin valmistusvirhe. Eihän nuo juuri saranaa rasita.
Perus puukehys pahvilla. Jeld-wenin 1-peilinen.

jeld-wen-Sisäovet-Trend-Trend-301.jpg

Tuttu tunne.

Mulla on puolittain sama tilanne, kun ei ole vielä uutta sopparia kädessä, eikä allekirjoituspäivästä tietoa, joten mitä vaan voi vielä tapahtua.
Tosin mä oon odottanu vasta 2 päivää :)

Onneksi olen aika kärsivällinen ihminen... Ja olen keksinyt kaikenlaista tekemistä, hulluksihan sitä tulisi jos pitäisi vain istua ja odottaa kuukausi toisensa perään. Pakko vain jaksaa uskoa että kaikki järjestyy hyvin. :)

Perus puukehys pahvilla. Jeld-wenin 1-peilinen.

jeld-wen-Sisäovet-Trend-Trend-301.jpg
Nuo saranat kestää normikäytössä kauemmin kuin peruspakkislaisen munuaiset liiallista palkkarin imemistä.
Meillä meinaa se iso oven kehään tuleva kiinnitysruuvi löystyä ja kun kiristää niin pehmeä ruuvin kanta korkkaa, kierre jotenkin alkaa jumittamaan ja kerran vaihdoin jo helicoil irtokierteitä oveen. (todellakin, irtokierteitä on oleassa :) )
Nyt äkkiä väsäämään iiiiisooooo rekkula jeldille ja muistat että uhkaat julkistaa asian jos et saa kaikkea mitä haluat, heti! :)

Tilasin ulkomaanmatkan verran lisäravinteleita F-tukusta. Säästin toisen mokoman verran. :nolo:

Nuo saranat kestää normikäytössä kauemmin kuin peruspakkislaisen munuaiset liiallista palkkarin imemistä.
Meillä meinaa se iso oven kehään tuleva kiinnitysruuvi löystyä ja kun kiristää niin pehmeä ruuvin kanta korkkaa, kierre jotenkin alkaa jumittamaan ja kerran vaihdoin jo helicoil irtokierteitä oveen. (todellakin, irtokierteitä on oleassa :) )
Nyt äkkiä väsäämään iiiiisooooo rekkula jeldille ja muistat että uhkaat julkistaa asian jos et saa kaikkea mitä haluat, heti! :)
En jaksa. Habon saranat tais olla ~5e Terrassa.

Back
Ylös Bottom