Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hemmetti ku naiset pahottaa mielen helposti. Sanoin eilen et voin hakee muijan töistä, mut sit tuntii ennempää laitoin viestiä et en kerkee, koska lopettelin vasta treenejä silloin. Nyt muija otti nokkiisa tuosta ku eile lupasin et haen sen. Taitaa olla seksitön ilta tässsä residenssissä.

Hemmetti ku naiset pahottaa mielen helposti. Sanoin eilen et voin hakee muijan töistä, mut sit tuntii ennempää laitoin viestiä et en kerkee, koska lopettelin vasta treenejä silloin. Nyt muija otti nokkiisa tuosta ku eile lupasin et haen sen. Taitaa olla seksitön ilta tässsä residenssissä.
Älä mene ämmille lupailemaan jotain mitä et voi pitää. Tai lupaile ihmeessä, mutta laita kivitalon verran lotationeen ja käsipaperiin.

Oon joskus ollut mukana kun mahamakkaroilla on täytetty tissejä. Voisin alkaa tekemään moisia tuossa autotallissa.

Oikein.
Soita mulle kun avaat privan.

E: jumppaan siihen asti persettä.

E. Eipä ku perkele total gymi. Senhän on oltava hyvä. Ei Chuck huonoa mainostas.

Mun isällä oli tuo monta vuotta. Isäni oli/on niitä hyväuskoisia hölmöjä, jotka hurahtavat kaikkeen, mitä tv-shopeissa lupaillaan. "Kolme minuuttia päivässä riittää!" Isäni aika lailla omisti kaikki telkussa myytävät vimpaimet. Koskaan ei kyllä tullut sellaiseksi kehonrakentajaksi, mitä niissä mainoksissa lupailtiin, vaikka joka päivä teki kolme minuuttiansa.

Kätevää. Äärimmäisen väsyneen päivän päätteeksi iltasella kunnon jalkajunppa, ja nyt ei sitte väsytä enää tippaakaan, kun sais jo miettiä nukkumaanmenoa. Rauta kuitenki liikku ihmeen hyvin väsymykseen nähden, jotain positiivistaki!

IMG_20171123_184713.webp
Kiinan puikot tuli. En tiedä mitä vauvanuttuja näillä voi neuloa.

Vaihdoin hanaan sisuskalut, nyt ei vuoda. Se oli siinä ja siinä, vaihtaako koko hanan, mutta 50e huolto-osista meni vielä potkin hampain,

E. Mä en tajua, en vaan tajua tätä matematiikkaa. 500e tukia ei riitä asumismenojen jälkeen elämiseen. Kuoleeko ne nyt sitten vai ?

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005461925.html
Kunhan ei ollut hanassa vaikka pohja syöpynyt, niin voi toimia useamman vuoden.

Asumisen jälkeen jos lohkeis 500 e. En astuis töiden suuntaan taas vaikka muutamaan vuoteen.

Kunhan ei ollut hanassa vaikka pohja syöpynyt, niin voi toimia useamman vuoden.

Asumisen jälkeen jos lohkeis 500 e. En astuis töiden suuntaan taas vaikka muutamaan vuoteen.

Todella. Saatana sanon minä.

Black friday, en oikeastaan löytänyt mitään. Puhelinta pitäis katsella mutta niiden hinta taas tippuu kuitenkin suht. nopeasti uusia malleja puskee jatkuvasti markkinoille.

Vuoden vaihteessa jos vertaa niin voisikohan olla paljon eroa hinnoissa? Ja tammikuussahan tais kanssa olla alennusmyynnit. :LOL:

Sen verran pihi olen että huomenna pidän älä osta mitään päivän.

Mun pitäis vissiin jotain joululahjoja teineille ostaa jos on jotain hyviä df- tarjouksia. Saas katsoo.

Back
Ylös Bottom