Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohtori on vahva setä. Minä en oo muistaakseni saanu vastaava sarjaa tehtyä edes penkissä.Ohhoh. Kyykky 117,5kg x 9, personalbest, ehkä. Vielä vanha kääkkä pyllistää.
Tohtori on vahva setä. Minä en oo muistaakseni saanu vastaava sarjaa tehtyä edes penkissä.
Tohtorilla on oltava hyvä perse.Tohtori on vahva setä. Minä en oo muistaakseni saanu vastaava sarjaa tehtyä edes penkissä.
Mä olen vasta miettinyt pitäiskö tsekata ne hinnat...Huolestuttavaa, tsekkasin jo halvimmat rasvaimuja tarjoavat klinikat. Ei taida kyllä läskillä olla näillä liksoilla varaa.![]()
Se on kyllä valintoja. Jos tarttis päästä fläsästä eroon, 4k:n eteen saa säästää melkeen puolen vuotta, eikä tällön saa rahaa osakkeisiin juurikaan, joten menettää tulevat tuotot. Toinen vaihtis on syödä vähemmän. Bonuksena ruoan määrä vähenee, siinäkin säästää.
Onneks ei oo semmosta tarvetta. Tai ehkä on, mutta ei vaan vittu kiinnosta.
Tohtori on vahva setä. Minä en oo muistaakseni saanu vastaava sarjaa tehtyä edes penkissä.
Selitys: en ole koskaan kokeillut. Tarkalleen tuo kilomäärä on ollut tangossa todennäköisesti vain kerran, vuoden 1998 loppupuolella. Silloin suoritus oli 1x117,5.
Nii joo tai semmosen vibrabeltin ja loppurahalla Jane Fondan ja porkkanapään VHS-videoita. Niitä on kiva sitten katsella.Neljällä tonnilla sais jo salikortin ja ehkä joku kalorilaskuriäppin puhelimeen.
Selitys: en ole koskaan kokeillut. Tarkalleen tuo kilomäärä on ollut tangossa todennäköisesti vain kerran, vuoden 1998 loppupuolella. Silloin suoritus oli 1x117,5.