lumisade on perseestä
Talvi on perseestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lumisade on perseestä
Eihän suomessa ole enää kuin kaksi vuodenaikaa: alkusyksy ja loppusyksy.Talvi on perseestä.
Eihän suomessa ole enää kuin kaksi vuodenaikaa: alkusyksy ja loppusyksy.
Huono puoli myös se että saa mukulalle pakottaa vaatetta päälle niin saakelisti.
Tommoset ihmiset on kyllä perseestä, kun niistä ei saa mitään irti.
Toivotaan, että nappaa, jos siis itseäsi haastikse jälkeen vielä kiinnostaa.

Mulla oli about 3kk sit haastattelu. Kolme mimmia. Kyselivat mita oon tehny ja mitka olis odotukset jne.. keskustelu ajautui siihen etta mita ongelmia heilla on ja tarjosin suoralta kadelta ratkaisut kaikkiin ongelmiin. Paikka irtos saman tien ja lonkalta heitetty palkkatoive meni lapi, mika ei ole minkaan tessin mukainen.
Jai ristiriitainen fiilis siita, jos ne nyt odottaakin jotain supermiesta joka tulee ja fiksaa systeemit ja prosessit kuntoon. Noh, kuukauden paasta nahdaan.

Mulle riittää -5 astetta pakkasta ja 15cm lunta. Lapset pääsevät pulkkamäkeen ja luistelemaan sekä hiihtoladuille riittää lumi.
Meillä ei sitä ongelmaa ole, lapsi lähtis ulos t-paidassa ja kumppareissa. Kyllähän sitä yrittää liikuntamuodon nukaan pukea ettei toinen nyt läkähdy, mutta ehkä edes se haalari olis kuitenkin hyvä alku.![]()
Mä kyllä tykkään talvesta kun olisi oikea talvi. Tuosta vain haaveilen.Mulle riittää +25 ja pari huojuvaa palmua.
#tropiikinkarvatonapina
Mä oon just tommonen kans. Lapsen ekana päiväkotivuonna joku päiväkodin hoitaja tais talven aikana sanoakin, että mun lapsella on aina aika paljon vaatetta päällä tai vähintään mukana..... Mutta ku aina saattaa tulla kylmä! Ja mulle itselle tulee. Aina.Omat kun olivat sen ikäisiä, että olin vastuussa siitä mitä on päällä niin puin aina liikaa. Sit olivat hiki päässä kun leikkivät ja touhusivat. Itse kun olen vilukissa niin ajattelin, et nekin palelee.
#kysyksjoku
Ei oo vielä loskaa! Lupasivat tosin 30cm lunta tälle päivälle!Voi anustappi taas ton sään kanssa, onkohan stadissa pahastikin loskaa maassa? Niinkun että kulkiskohan potkis siinä vielä.
Talvi on ok niin kauan kun kevyenliikenteen väylät on aurattu ja pakkasta on alta - 15. Ja se loppuu joskus ennen kesäkuuta.

Ja aina oli hoitokassissa vähintään yksi vaatekerta alusvaatteista lähtien, hanskat, villasukat, pipot, kuravaatteet yms. Thank God se show on loppunut jo vuosia sittenMä oon just tommonen kans. Lapsen ekana päiväkotivuonna joku päiväkodin hoitaja tais talven aikana sanoakin, että mun lapsella on aina aika paljon vaatetta päällä tai vähintään mukana..... Mutta ku aina saattaa tulla kylmä! Ja mulle itselle tulee. Aina.
Ei oo vielä loskaa! Lupasivat tosin 30cm lunta tälle päivälle!![]()

Ja aina oli hoitokassissa vähintään yksi vaatekerta alusvaatteista lähtien, hanskat, villasukat, pipot, kuravaatteet yms. Thank God se show on loppunut jo vuosia sitten![]()