Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työhaastattelu takana. Jäipä kerrassaan ristiriitaiset tunnelmat. Kovasti kyseli onko minulla koulutussuunnitelmia tulevaisuudessa :unsure: ja onko tuttavia kyseisellä alalla ja mistä moinen kiinnostus tehtävään, jos vertaa nykyiseen työtehtävään mikä on aaaaivan eri alalta.

Mulla oli about 3kk sit haastattelu. Kolme mimmia. Kyselivat mita oon tehny ja mitka olis odotukset jne.. keskustelu ajautui siihen etta mita ongelmia heilla on ja tarjosin suoralta kadelta ratkaisut kaikkiin ongelmiin. Paikka irtos saman tien ja lonkalta heitetty palkkatoive meni lapi, mika ei ole minkaan tessin mukainen.

Jai ristiriitainen fiilis siita, jos ne nyt odottaakin jotain supermiesta joka tulee ja fiksaa systeemit ja prosessit kuntoon. Noh, kuukauden paasta nahdaan.

Näillä kaikenratkaisijoilla on viime aikoina ollut tapana tulla valituksi

ive-got-a-solution-for-all-your-problems.jpg

Jumaklavit, mitä tuulenpuuskoja. Tuli sellainen luminyrkki vasten kasvoja, kun käveli ovesta ulos. Sisäinen masokistini hymyili tyytyväisenä.
Tuuli 13 m/s ja puuskissa 18m/s. Cool.

Tä?
+0,5 astetta, tyyni ja kirkas keli näillä leveysasteilla.
Täällä länsirannikolla nyt tuulee aina, mutta ei nyt joka päivä lähes myrskylukemissa.
Eilen tuli muuten vakuutusyhtiöltä ensimmäistä kertaa elämässäni tekstari: "Vakuuttamanne kiinteistö sijaitsee alueella, johon on ennustettu myrskyä, ohjeet myrskyyn varautumiseen..."

Tuli nukuttua melkeen seiskaan mikä on hämmentävä suoritus ihmiselle joka on täydellä teholla yleensä 5-6 välillä.
Syy oli tosin selkä jossa on jotain eli ns. lihas jumissa ja ainakun edes vähän liikutti ihteään niin tunne oli kuin puukko olisi painettu selkään.
Aamulla erehdyin koittamaan lumiharjaa takapenkiltä kun istui etupenkillä niin meinasin jäädä siihen asentoon.

Täällä länsirannikolla nyt tuulee aina, mutta ei nyt joka päivä lähes myrskylukemissa.
Eilen tuli muuten vakuutusyhtiöltä ensimmäistä kertaa elämässäni tekstari: "Vakuuttamanne kiinteistö sijaitsee alueella, johon on ennustettu myrskyä, ohjeet myrskyyn varautumiseen..."

Tällä aikavyöhykkeellä tilanne on: toinen. @Helistö

Täällä ihan normaali syksyinen pyöräilykeli. Jos siis pyöräilisi. No, teinit menköön pyörällä kouluun. Ne taitaa olla asiasta eri mieltä.

Lunta! :heart: Tällasina päivinä musta tuntuu, että oon varmaan ainoa aikuinen, joka tulee onnelliseksi kun sataa lunta. Kaikki muut vaan valittaa, kuinka lumisade on perseestä, enkä mä voi yhtään ymmärtää sitä.

Eiköhän kaikki koiranomistajat oo samaa mieltä, kahteen päivään ei oo tarvinnu pestä koiran jalkoja :oujee:
Oho aika luksus :D Ei oo koiraa, joten en oo osannu edes ajatella tuota asiaa. Ja lapsikin harjaa omat kengänpohjansa puhtaaksi itse!
Se kylläki vituttaa jo nyt, että tuo lumi ei taida muutamaa tuntia kauempaa säilyä, kun päiväksi oli jo luvattu reilusti plusasteita :cry:

Eiköhän kaikki koiranomistajat oo samaa mieltä, kahteen päivään ei oo tarvinnu pestä koiran jalkoja :oujee:
Nyt ei ole kuin yksi piski mutta kun aiemmin niitä oli kaksi ja ne oikein innostui keskenään riehumaan ulkona niin ei moni usko millaisen määrän hiekkaa voi lyhytkarvainenkin koira (x2) tuoda tullessaan.
Usein oli pakko ottaa suihkun kautta sisätiloihin.

Back
Ylös Bottom