Helistö
Tyhmä ämmä
No mistä se johtuu?
Ai, et kukaan ei kysy?
Kuka multa kysyisi. Enpä tiiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mistä se johtuu?
Tästäkin selvitään sillä kun ei ole ketään kuka käy puolesta kaupassa niin saa syyttää vain itseään jos joku puutuu/unohtuu/ on väärä tuote.Jos teitä pyydetään tuomaan kaupasta teippirullan täyttöä pari kappaletta, niin mitä tuotte? Mä tiesin, että kirkas teippi on joo loppu, kun paketoin joululahjoja tuossa yksi päivä, joten otin pari sellaista. Kotona mulle suututtiin kun en nähnyt kristallipallosta, että hän tietenkin tarkoitti teippiharjan vaihtopäitä. Ei ole helppoa olla mies.
Missä Mobsy? Ettei vain ratsastanut Sniffarin kanssa auringonlaskuun.
Ei saa ymmärtää väärin, en valita. Kummastelen vain mistä ihmeestä löytyy tuollainen määrä energiaa samassa tilanteessa, kun itse vain pöhnäilee.![]()

Tästäkin selvitään sillä kun ei ole ketään kuka käy puolesta kaupassa niin saa syyttää vain itseään jos joku puutuu/unohtuu/ on väärä tuote.
Tai olemalla älästi.Vielä helpompi on ostaa semmonen vaateharja, joka ei ole niitä teippirullapaskoja.
Epäilen kyseessä olleen vale-JohnyV:nmissä JohnnyW
ettei vain olisi jäänyt karkuruudesta kiinni ja taas ollaan naapurin patterissa
Tai olemalla älästi.
Tai olemalla älästi.

Ilman munia se on hieman haastavaa.Aina kun suinkin pystyy, kannattaa vetää munasillaan
Paitsi silloin jos joutuu mätien tomaattien maalitauluksi...
Munat, munasarjat, close enoughIlman munia se on hieman haastavaa.

Ja toisinpäin!Ilman munia se on hieman haastavaa.
Mutta vilukissa ei kyl voi.
Kyllä menee jo makaaberiksi touhu jos yrittäisin olla munasarjasillani.Munat, munasarjat, close enough![]()

Nykyään haisee joka toisessa rapussa.Parvekkeella haisee ihan Amsterdamilta. Ja, ei en valitettavasti itse ole syyllinen.
Me taidetaan asua siinä joka toisessa.Nykyään haisee joka toisessa rapussa.
Tommoset ihmiset on kyllä perseestä, kun niistä ei saa mitään irti.Onnittelut!
Itehän täällä nyt venailen tuon pari viikkoa ja kattellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Haastattelija oli kunnon cold bitch. Ei pahemmin edes hymyillyt haastattelussa tai edes heittänyt small talkkia.