Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syksy on synkkää aikaa, kolme kuolemantapausta tänään.

Luvat on nyt käytetty, joten voi keskittyä muihin harrasteisiin.

Lastakikka? MikäMikä??
Toimiiko lyhyisiin karvoihin? (dobermanni)

Itse käytän kylppärin lattialastaa mattoihin ja ikkunakuivainta kangaspäällysteiseen rahiin, joka on kisujen lempparipaikkoja köllimiseen. Erinomainen = parempi kuin imurointi lopputulos. Myös lattioilta saa kuivalla lattialastalla pikkuroskat, hiekan, ruuanmurut ja pölyt kätevästi siistittyä. Muista vain pitkät ja rauhalliset vedot, niin et levitä pölyä ympäriinsä.

Syksy on synkkää aikaa, kolme kuolemantapausta tänään.

Herra saata lepoon nukkuneiden palvelijoisi sielut. :cry:

Hitsi, ne pääkallot olis niin hienoja.

Hitsi, ne pääkallot olis niin hienoja.
Lähes yhtä hienoja kuin:

Sisu_Masi_maastossa_1.jpg

Mitäs luulette, auttaisiko tätä luovaa kirjoittamista jos joisin samalla pari olutta. Koskaan aiemmin se ei ole auttanut, vaan täysin sabotoinut sen, mutta ehkä nyt olisi erilaista? Joka tapauksessa alkoi tehdä mieli olutta kun kävin läpi sitä, mitä olin jo kirjoittanut aikaisemmin. Olin jo ihan ehtinyt unohtaa, mitä kaikkea olin kirjoitellut aiemmin, ja on sanottava, että ihan autenttisen oloista kapulakieltä ja karmaisevaa liirumlaarumia soluista ja sytokiineista olen tuottanut kymmeniä sivuja vaikka minulla ei oikein ole edes mitään mielikuvaa, miten olen sen kaiken onnistunut tekemään. Kai se on ollut niin traumaattista, että mieleni on defenssinä pyyhkinyt sen pois. Mutta niin, olutta vai ei?
Ite oon parhaat paperit kirjoittanut parin oluen voimin. Tulee sellainen maaninen innostus hetkeksi, joka oikein kanavoituna tuottaa helposti useita sivuja aihetta sivuavaa terminologiaa oikeastaan kertomatta mitään.

Vitut sitä tänäänkään ehtinyt junppaamaan. Josko huomenna sitten, tosin nyt muutama olut lätkän ohessa, huomisesta ei siis koskaan tiedä.

Treenit vahva negative, onneks ens viikko on ihan normi viikko ei verikoikeita jonka vuoksi paastota tai mitään muutakaan menoa.

Back
Ylös Bottom