Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hotelliaamupala vedetty kitusiin. Nyt on ruokakooma.

Niin, pleasure and pain ei ole toista ilman toista. Tai sitten meno on pliisua (olenpas mä nyt dramaattinen).

Mistään alkuperästä ollu alunperin puhuttu, ihmeellinen vastatuuleen kusia. Kun joskus edes ymmärrät olevasi väärässä niin älä ole kovin ankara itsellesi.

e ainut asia oli ettei sushi = raaka kala
Ei nyt taas jaksa. Minä puhuin alkuperästä, sinä puhuit riisistä. Oikaisin vain laittamasi linkin sisällön vähän huonosti kuvaavan väittämääsi, kun siinä nimenomaan mainittiin kalan olevan sushin tärkein osa, vaikka olen kyllä varsin tietoinen sushityyleistä, joissa ei kalaa ole alkuunkaan.

Mutta jotta kenellekään ei nyt jäisi epäselväksi, susheja on monenlaisia ja erilaisia tyylisuuntia useita. Alkuperäinen sushi oli säilöttyä kalaa (tai lihaa). Kaikissa sushityyleissä ei ole kalaa eikä kaikissa edes riisiä (ainakaan syötäväksi).

P.S En ymmärrä, miten kenenkään kusemistyyli liittyy asiaan ja olen kyllä henkilökohtaisesti toisinaan väärässä ja otan erheeni positiivisesti ottamalla opiksi, enkä rango itseäni. Kiitos kuitenkin huolenpidosta.

Huomaa taas, että pitäisi tehdä Sitä, Mitä Inhoan Eniten eli tieteellistä kirjoittamista eli siis sitä perkeleen väikkäriä. Nimittäin tuli pakottava tarve hinkata matosta kaikki residuaalinen kissankarva pois ikkunalastalla. Kylläpä sitä olikin paljon, vaikka matto oli imuroitu! Eihän mitään väikkäreitä voi kirjoittaa jos matossa on noin paljon karvaa!

IMG_9190.webp

Back
Ylös Bottom