Millä ihmeen logiikalla vedit tällaisen johtopätöksen ?Nuo kaikki vain viihtyvät alisteisissa rooleissaan suhteessa miehiin. Jostain syystä sellaisia naisia on olemassa, enkä minä sille mitään voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä ihmeen logiikalla vedit tällaisen johtopätöksen ?Nuo kaikki vain viihtyvät alisteisissa rooleissaan suhteessa miehiin. Jostain syystä sellaisia naisia on olemassa, enkä minä sille mitään voi.
Mutta miksi ihmeessä älykäs (oletettavasti) ihminen kutsuu itseään feministiksi, joka aiheuttaa äärimmäistä vastakkainasettelua. Eikö humanismi tai equalismi olisi tarkoituksenmukaisempi termi ja ajatusmaailma, koska eivät naiset ole maailman ainoa vääryyttä kokeva joukko.Edit. Feminismin ytimessä on mielestäni vapaus valita, miten omaa oletettuaan naiseutta toteuttaa. Jos se jollekin tarkoittaa kotiäitinä elämistä niin en minä voi mennä sille sanomaan että alas toimitusjohtajaksi. Tärkeintä on aito mahdollisuus seurata omaa polkuaan.
En ole alistuva enkä mielistele.Jokainen nainen joka sanoo ettei tarvitse feminismiä, vähintäänkin jollain tasolla viihtyy miehille aliseisessa roolissa. Ihan pokkana väitän niin
E. Ja lisäksi pyrkii niin sanoessaan miellyttämään miehiä, jotka ovat sovinismiin kallellaan.
E.e lisäksi nuo ”perustelut” naisten kylteissä ovat ihan urpoja.
En tiedä, miksi aina vaan jaksan yrittää, kun uskovaisten kanssa on mahdoton keskustella. Muiden mielipiteet ovat ulkonäöstä johtuen tai muuten vaan "urpoja".Jokainen nainen joka sanoo ettei tarvitse feminismiä, vähintäänkin jollain tasolla viihtyy miehille aliseisessa roolissa. Ihan pokkana väitän niin
E. Ja lisäksi pyrkii niin sanoessaan miellyttämään miehiä, jotka ovat sovinismiin kallellaan.
E.e lisäksi nuo ”perustelut” naisten kylteissä ovat ihan urpoja.
Korjasin.En ole alistuva enkä mielistele.
Yhteiskunnassa tarvitaan kaikkia paitsi feministejä.
Mutta miksi ihmeessä älykäs (oletettavasti) ihminen kutsuu itseään feministiksi, joka aiheuttaa äärimmäistä vastakkainasettelua. Eikö humanismi tai equalismi olisi tarkoituksenmukaisempi termi ja ajatusmaailma, koska eivät naiset ole maailman ainoa vääryyttä kokeva joukko.
Ei vaan tasa-arvo on tavoite, mutta feminismiä tarvitaan siksi, että lähtökohta on naisten huonompi asema.No siis feministien logiikalla tasa-arvo on sitä että naiset hallitsee ja miehet on alistettuja.
Vähän niinku uni tai seksifantasia. Haaveillaan sellaisesta mitä ei voi, eikä edes haluta saada.
Korjasin.
Mutta mitä järkeä on nykyaikana liikkeessä, joka ajaa naisten oikeuksia ja tasa-arvoa naisille, kun voisi pyrkiä jakamaan tasa-arvoa koko ihmiskunnalle rotuun, sukupuoleen, vamman asteeseen ja mielipiteisiin katsomatta ?Varmaan joo voisi olla viisaampaa vaihtaa termiä tai puhua vähintään intersektionaalisesta feminismistä, mutta kyllä minua kyrsii ajatus siitä, että pitäisi vaihtaa vain sen takia, että kollektiivinen "joku" on paskonut tuon. Melko iso osa niistä jotka itkevät sitä että feministit ovat sitä, tätä tai tuota mieltä ovat ymmärtäneet väärin kaiken koskaan lukemansa aiheeseen liittyen ja olkiukkoilevat jotain miehiä vihaavaa telaketjuhahmoa. Sama ilmiö on kaikessa poliittisessa keskustelussa, että vängätään niistä mielikuvista joita on muodostanut jostain ryhmästä eikä suinkaan niistä asioista joita ko. ryhmä on tehnyt, kannattanut tai esittänyt.
Ja no, en minä ole pelkästään feministi. Olen paljon muutakin. En koe tarvetta ympätä kaikkia mielipiteitäni yhden termin alle.
Onko kotiäiti muka jotenkin alisteinen rooli?Nuo kaikki vain viihtyvät alisteisissa rooleissaan suhteessa miehiin. Jostain syystä sellaisia naisia on olemassa, enkä minä sille mitään voi.
Mutta mitä järkeä on nykyaikana liikkeessä, joka ajaa naisten oikeuksia ja tasa-arvoa naisille, kun voisi pyrkiä jakamaan tasa-arvoa koko ihmiskunnalle rotuun, sukupuoleen, vamman asteeseen ja mielipiteisiin katsomatta ?
Ei ole pakko vastata, mutta mitä mieltä olet noin niin kuin kanssa-feministin ominaisuudessa, millaista mainostyötä aatteelleenne esim. @Mopsey tässä ketjussa tekee: positiivista vai negatiivista ?
Ei mopsi ole feministi. Ei voi olla.
voisitko taas tehdä katoamistempun ja meet muualle nillittämään vaikka vuodeksi.En kuulu mihinkään puolueeseen mutta vasemmistoa äänestän ja veikkaan että se mitä oikeasti ajattelen ei aina välity viesteistä joita kirjoitan vittuuntuneena x asioista.
Minä haluan itselle ultrafeministin joka kiljuu tasa-arvoa koska:
- voin pyykkejä laittaessa katsoa kun poistaa lehdet kouruista, sen jälkeen kun on leikannut nurmikon
- avaa tukossa olevan viemärin samalla kun laitan ruokaa, sen jälkeen kun on korjannut vuotavan vessan
- kevättä odotan innolla kun pääsen haravoimaan, samalla katselen kun vaimo raapii vanhaa maaila seinistä, kun on ensin pystyttänyt telineet
- keväällä ja syksyllä muksun kanssa ihmettelemme puron solinaa ja äitin voimia kun jaksaa vaihtaa renkaat autoon, kunhan muistaa pestä auton, sisältä ja ulkoa
- illalla suorastaan odotan häntä sänkyyn vaatimaan seksiä, onhan hän juuri tullut salilta ja lihakset pullottaa silleen kivasti, toivottavasti muisti putsata karvat lavuaarista