Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Katsoinpa videon ja meillä täsmää melko lailla tämä hiukan alle 40v "herääminen" ja ajatukset, paino ja pituus on sentään hieman erilaiset.
Ajoittain tulee harmiteltua ettei alkanut tätä harrastusta aiemmin ja jos vaikka olisi tehnyt 5 vuotta kauemmin niin millainen olisi nyt?
Ajatukset omasta kehosta ja kehityksestä vaihtelee Wau päivistä niihin että vittuako mä tässä räpellän kun mitään ei tapahdu hetkiin mutta siltikin lähes joka kerta odottaa ihan täpinöissä salille pääsyä.
Toisinaan tekisi mieli hommata kemiallinen apu tekemiseen kun muuten ei tapahdu mitään mutta onneksi järki on vielä voittanut ja kovinta kamaa taitaa olla kreatiini.
Paha sanoa mihin voi edetä mutta itse olen jo hyväksynyt tilanteen ettei pysty enää kehittymään natuna sellaiseen kondikseen että kehtaisi muualla kuin rannalla ottaa paidan pois mutta sinulla on massaa paljon enempi joten tsemiä!

hitto mikä voimantuotto kyky, tuntui lattiapenkissäkin että 150 on kolmoseen liikaa, mutta korotus 160 ja työntää kolmosen.. harvoin näkee vastaavaa
Siinä ehkä vähän hämää se että nousin 60-150kiloon jossain 6-7 minuutissa ja sitten pidin pidemmän levon ennen viimeistä sarjaa. Kiitos kuitenkin :)

Projekti puumalle toyboy

Oon tässä viime kuukausina pohtinut vakavasti semmosta asiaa, että olisi kiva kokeilla omia rajojaan ja haastaa ittensä oikein kunnolla. Mitenköhän tämän nyt oikein muotoilisi... No, kokeillaas suoraan, kävi miten kävi. Olisiko minulla mitään mahdollisuuksia saada itseäni semmoseen kuntoon, että kehtaisin kerran elämässä astella cbb-lavalle, masters sarjaan? Ei tietenkään nyt, vaan kahden, viiden tai kymmenen kuluttua, vai unohdanko saman tien? Olkaa rehellisiä, mutta kettuilla ei kuitenkaan tarvi. Toki saa, jos se helpottaa oloa.

Olen nyt kolmisen vuotta treenannaut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Viime aikoina taas enemmän, sillä reeni maistuu mansikalle! Välillä on tullut voimailtua ja välillä bodailtua. Pitäisi melkein valita, kumpiko se kiinnostaa enemmän ja olen kääntynyt aika voimakkaastikin bodailun suuntaan. Siinä on vaan jotain. Toki voimailukin on hauskaa, mutta liha kiinnostaa enemmän.

Treenaaminen tosiaan kiinnostaa kovasti. Samoin itsekurin harjoittelu. Siinä on petrattavaa, En ole enää mikään teini, vaan mittariin on paukahtanut jo 41 vuotta. Tämä ei kuitenkaan ole mikään este, tai edes hidaste. Päinvastoin. Reeneissä on järkeä ja nuoruuden intoilu on poissa. Voimatasot kasvavat mukavasti ja vähän lihaakin on tarttunut. Olen välttynyt loukkaantumilta, eikä oikeastaan mikään muu sotke kuviota, kuin yötyö. Se hankaloittaa asioita jonkin verran. Pituutta löytyy 187cm ja painoa 93-98kg

Mutta tämä olisi tosiaan semmonen kerran elämässä- juttu. Pitää haastaa ittensä. Jotain järkevää tekemistä. Tai no järkevää ja järkevää, se nyt on vähän miten sen ottaa. Tarkoitus EI olisi lähteä uhoamaan ja voittamaan, vaan yksinkertaisesti saada ittensä semmoseen kuntoon, että sitä kehtaisi nousta lavalle maalattuna, öljyttyna ja stringeissä pullistelemaan. Miksi? Siksi.

Aloitusvideo on nyt kuvattu ja ei kai tässä vaiheessa voi enää peruuttaakaan?! Saakeli, että jännittää. Sydän takoo ja mieli on levoton. Mä voisin jatkaa leppoisaa elämää, tai sitten laittaa kaikki peliin. Maailma on valintoja täynnä.

Mitä ajatuksia herättää? Myötähäpeää, vai kannustusta? Saataisiinko lihavasta lähihoitajasta kisakireä alfa :)

View: https://youtu.be/3tCGDLv_7k4

Hyvä video:) suosittelen että aloitat homman dieetillä (ei missään nimessä vittuiluna) ite aikanaan olin aika rasvasessa kunnossa, olin oikeastaan aina sellainen pehmeä josta ei nähnyt että salilla käyty. Sit pudotin 20kg vege ja olin ihan ihmeissäni että siellähän on hyvän mallinen ukko ollut ihan piilossa. Sitten on mukavampi kerätä sitä ylimäärästäkin vähän kun tietää tekevänsä lihasta ja se läskin alla oleva todellisuus ei mene ainakaan huonompaan suuntaan. Mitä nyt erilaisten valmentajien juttuja lukenut niin valitsisin itse Tikan kun puhutaan CBB:stä, voisi olla suuri apu projektiin..

Hyvä video:) suosittelen että aloitat homman dieetillä (ei missään nimessä vittuiluna) ite aikanaan olin aika rasvasessa kunnossa, olin oikeastaan aina sellainen pehmeä josta ei nähnyt että salilla käyty. Sit pudotin 20kg vege ja olin ihan ihmeissäni että siellähän on hyvän mallinen ukko ollut ihan piilossa. Sitten on mukavampi kerätä sitä ylimäärästäkin vähän kun tietää tekevänsä lihasta ja se läskin alla oleva todellisuus ei mene ainakaan huonompaan suuntaan. Mitä nyt erilaisten valmentajien juttuja lukenut niin valitsisin itse Tikan kun puhutaan CBB:stä, voisi olla suuri apu projektiin..
Hyviä pointteja mutta kun painoa tiputtaa reilusti niin tuosta ukosta lähtee aika paljon tavaraa sekä voimaa ja se taas masentaa eikä kehitystäkään tule, joskaan yhtään fläsää ei kannata kerätä lisää.
Itsellä kansssa ollut operaatio kehonmuokkaus 3 vuotta ja tuli tehtyä virhe että lähti diettaamaan, sekin aika olisi pitänyt järkevällä ruokavaliolla kasvattaa lihasta ja sitten kerran tehdä se dietti rykäsy.

Vuosia jatkuneet polvivaivat alkavat olemaan selätetty ja olen nyt pystynyt kyykkäämään kunnolla muutaman kuukauden. Tänään viimeinen kova hermotus ennen ensi viikon kisoja. Syvyys hieman kyseenalainen, vierestä katsonut "tuomari" antoi "valkoista", mutta videolla näyttää vähän vajaalta. No ensi viikolla sen sit näkee miten menee, 260kg voi olla täysin mahdollinen hyvänä päivänä.

Laitetaas vielä Osan 2 jatko-osa, 2/2 jakoon. Sitten olen sanonut sanottavani vähäksi aikaa.

Tässä jaksossa:
Ottaa houuusut pois, ottaa paidan pois. Eli jumppavideota, tämän hetkistä kuntoa, pohdintaa nykykunnosta ja tulevaisuudesta, paskaa ja väsynyttä huumoria ym. Varmasti hieman erilainen, persoonallinen, mutta rehellinen "bodyvideo."

View: https://youtu.be/JrlZMcCa6-A

Paha sanoa missä on maastavedon kanssa mutta kun se kehitys alkaa jossain vaiheessa hidastumaan väkisin niin saa melkoisia temppuja tehdä että esim. se viimeinen 10kg tulee sieltä ylös ja saattaa vaatia aikaakin.
Omalta kohdalta dietistä voi sanoa että ensin ajattelin 5kg kun kiristelee niin johan alkaa näyttämään kovalta mutta 8kg jälkeen totesin että koitetaanpa vielä kerätä muutama kilo lisää, lihasta.
Eikä missään nimessä ole tarkoitus lannistaa vaan kun tietää millaista on muilla ollut niin voi ottaa sellaisen asenteen että mitä sitten, mä olenkin kovempi :)

180kg tuli mavesta kesäkuun alussa, noin 4kk:n reenin jälkeen. Sitten pudotin sarjapainoja ja sain yhdeltä tutulta ohjelman. Aika riskirajoilla, ehkä, jo mentiin. Ainakin tekniikka on parantunut huomattavasti, kun on vaan tehnyt toistoja ja toistoja.

Ja tuosta diettauksesta. Tuskin tohon ruotoon ihan hirveesti jää, kun tuosta sulattaa valkoset pois. Näin pelkään pahasti, mutta sillä sitten mennään. Ei auta.

Back
Ylös Bottom