Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ne kunnollisten ihmisten asiat ovat joita pitäisi tehdä välttääkseen mädin (vai mätin?) tittelin? o_O
Ne liittyvät työmoraaliin, elämäntapoihin ym. vastaavaan. Ei mitään kovin epärealistista edes. Oon tehnyt ihan listauksia niistä asioista itselleni, mutta ehkä parempi etten taas ala käydä niitä läpi ja taas kieriskellä asiassa. Mätikriisi alkoi, kun mun piti kirjoittaa väikkäriä ja mä inhosin sitä kirjoitustyötä niin intohimoisesti, että mun oli aivan uskomattoman vaikea pakottaa itseäni siihen. Joka päivä homma alkoi tuntua vain ylivoimaisemmalta ja ylivoimaisemmalta kun se viivyttely kumuloitui. Sitten siinä ahdistuksessa passivoiduin kaiken muunkin suhteen ja olin aivan solmussa sen mätimisen tunteen kanssa. Nyt on sentään vähän parempi jo, mutta edelleen välillä se mätiahdistus iskee.

11008182_1422435378049595_850036938_n.jpg

Ne liittyvät työmoraaliin, elämäntapoihin ym. vastaavaan. Ei mitään kovin epärealistista edes. Oon tehnyt ihan listauksia niistä asioista itselleni, mutta ehkä parempi etten taas ala käydä niitä läpi ja taas kieriskellä asiassa. Mätikriisi alkoi, kun mun piti kirjoittaa väikkäriä ja mä inhosin sitä kirjoitustyötä niin intohimoisesti, että mun oli aivan uskomattoman vaikea pakottaa itseäni siihen. Joka päivä homma alkoi tuntua vain ylivoimaisemmalta ja ylivoimaisemmalta kun se viivyttely kumuloitui. Sitten siinä ahdistuksessa passivoiduin kaiken muunkin suhteen ja olin aivan solmussa sen mätimisen tunteen kanssa. Nyt on sentään vähän parempi jo, mutta edelleen välillä se mätiahdistus iskee.
Onko tarkoituksesi tehdä työn ja perheen ohessa väikkäriä vai opintovapaalla? Työn ja perheen ohessa kyllä mikä tahansa muu yhtään vaativampi suorittaminen saa sekoamaan (kokemusta on) ja itse varmuuden vuoksi luovuinkin jatko-opinto-oikeudestani aikanaan etten vain saisi hulluja ideoita :cool: tai no, kyllähän jotkut jaksavat suorittaa vaikka mitä minuuttiaikataululla... mutta jos oma taipumus on sen tapainen että päivän kohokohta on aina se kun saa illalla lojua sohvalla herkkujen kera ja kenties munaa niin taitaa mennä mätimisen puolelle :D

Pari, kolme tuntia tässä tais mennä näiden hupiopiskelujen kanssa. Nyt vois lähteä pienelle fillarilenkille. Onko tää nyt tätä hurjaa aikaansaamista?

muoks. hyi saatanan helvetti, kun oon ostanut pahan makuista proteiinia...

Back
Ylös Bottom