Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kohta taas sunnuntai menny...
Helvetin hyvä, sunnuntai on aika saatanan turha päivä. Tässä elämän vaiheessa ei osaa arvostaa, ja silloin kun olin vielä työelämässä oli darra johtuen pe ja la. Sekä vissiin ainakin alitajuisesti stressasin maanantaita ja alkavaa uutta urakkaa. Tjaah yhdessä työsuhteessa(reilu 3v.) oli sunnuntaina yleensä normi yövuoro, siitä tykkäsin. Edit. Niin ja siinä suhteessa ei pahemmin darra vaivannut koska myös nää pe ja la tiukasti remmissä. Joskus totta kai otin mutta se oli sellaista kohtuukäyttöä, välillä piti vaan ajaa koneet alas että pääsi duunin jälkeen nukkumaan.

Viimeksi muokattu:
Mikäs rauta sulla olikaan tuohon käytössä? Ei huono käynti lainkan.
T3 Tactical on hän. 300wm.
IMG_5069.jpg

Eihän tässä hommassa muuta vikaa ole siis kuin rasittavat rahoitusongelmat ja sitten se itse kirjan kirjoittaminen. Mä en tiedä miksi, mutta jotenkin se tieteellinen kirjoittaminen varsinkin pitkissä pätkissä on kuin perseraiskatuksi tuleminen, siis hyi helvetti miten hirveää.
Minä taas tykkään oikein paljon. Kirjoittamisesta, en perseraiskauksista.

Viikonloppu täysin hunningolla. Perjantaina neljä kaljaa ja la-su kaksi suklaalevyä. En lähtenyt treenaamaan. Vedin kuitenkin tänään 18 leukaa. Hunningolla olemiseni on säälittävää ja olen tylsä täti, mutta ainakin kohtalaisessa kunnossa! No perse on kuin mummolla, mutta se on leuanvedossa hyvä vaan.

Back
Ylös Bottom