Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lettukestien tuotos:
IMG_20170902_190202.webp

Nääh makiaa. Pizzaa ja sipsiä on. Plus light jaffaa.

Hautajaisten jälkimainingeissa jo vähän täytekakkua iltapäivällä, niin riittää yhdelle päivälle.

Mäti :eek:

Jokainen nainen ansaitsee siiderin kun siiderittää, bikoos wiir wörthit :p
Joo, mulla on ollut uskomaton mätikriisi noin viimeisen 10 kk elämästäni, koska en tee kunnollisten ihmisten asioita vaan vain mädin. Mulla on laulukin siitä mätimisestä ja laulan sitä aina välillä. Se menee näin: "mäti mäti määtii, mäti mäti määttiiii, mätimätimäti, määtiii"

Taidan kyllä hakea sen siiderin. Mätisiiderin!

Joo, mulla on ollut uskomaton mätikriisi noin viimeisen 10 kk elämästäni, koska en tee kunnollisten ihmisten asioita vaan vain mädin. Mulla on laulukin siitä mätimisestä ja laulan sitä aina välillä. Se menee näin: "mäti mäti määtii, mäti mäti määttiiii, mätimätimäti, määtiii"

Taidan kyllä hakea sen siiderin. Mätisiiderin!
Aina kannattaa antautua mielihaluille.

E. Muistuipa erinäiset mätisäkkipuheet mieleen :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Nyt munkin tekee mieli siideriä. Mutta join jo eilen oluen, ja lisäksi olen mäti enkä ole ansainnut siideriä. :( :(

Minulla myös nyt siiteri juonnissa.

Et ole mäti

Kuivaa omenaa.

Tuosta tuoksusta tuli kyllä mielehen vanha kunnon omppupomppu.

Sitä naurunremakkaa kun nuorina jölleinä sitä juotiin ja makoiltiin pitkin pientareita

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom