Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Joni kertoo sulle

Eipä se Joni kertonut, muuten kyllä hyvä video.

Vetopuku vastustaa lonkan koukistumista, se tavallaan virittyy alasmennessä. Kuten minunkin videoilta on nähtävissä, alas päästäkseen joutuu käyttämään jonkin verran voimaa. Verrattain vähän siitä kuitenkin saa apua. Irrotukseen hieman, ylempänä ei paljon mitään.

Kyykkypuvussa sama idea.

Harmi että melkein kukaan ei tiedä tota jätkää. Hänellä taisi olla ennätys joskus tossa 1 min max leukoja, jos muistan oikein nii teki 52. Mulle yksi suurimmista inspiraatioista toi jätkä.

Kuitenkin kannattaa huomioida se, että omassa yrityksessäni en pitänyt yhtään taukoa verrattuna kisatyyliin, jossa tietääkseni ei ole aikarajoitusta. Jos on ni aika pitkä, jos katsoo kisoja aika moni lepää jonkin aikaa. jos lepäisin Tangolla ni eiköhän sieltä tulisi varmasti yli 40 sillä tyylillä mitä videossa oli.

Tottakai stoppi on vaikeampaa mutta sitä vaikeampaa olisi stoppi + ei sekuntiakaan enemmän taukoa toistojen välissä. Mutta huomaa että mähän en koskaan väittänyt että tein niitä kisatyylillä tai jollain stopilla yms. Yritn tehdä sen vaan nyt niin tehokkaasti kuin mahdollista.
Perussääntöinä itelläni on aina: ei heilumista, leuka/leuan osa tangon yli (pyrkimyksenä siis just on se että se menee just ja just yli, ei kannata tuhlata energiaa liian korkeisiin toistoihin. Niinkuin penkissä, miksi jättää kaari vajaaksi, tehden toiston vaikeammaksi?), kädet suorina toiston lopussa.

Oon saanut sen käsitelmän että tää on aika universaali tapa tehä näitä. Tietääkseni Guinessilla samat säännöt. Joskus en ymmärrä miksi kaikki aina olettaa että on vain se yksi ja oikea tapa tehdä leukoja ja en nyt susta puhu vaan yleisesti ottaen. Penkissäkin on TNG ja paussi, molemmat on oikein yleisesti ottaen mutta aina on jotain sällejä jotka hinkkaa sitä "ei lasketa jos ei ole paussia" paskaa. Youtube video jossa joku random sälli tekee henkilökohtaisen ennätyksen on vähän eri asia kun IPF maailmaennätys yritykset. Sit on niitä jotka valittaa kaaresta. Ei vittu. Hieman saarnaukseksi meni mutta vähän nyt täytyikin, en mä muuten viestiäni olisi saanut perille. Välillä voi näyttää siltä että yritän kokoajan väittää vastaan mutta yritän aina katsoa asiat objektiivisesta näkökulmasta mutta kun ei ole paljoa tullut kirjoiteltua niin ilmaisutaito voi olla vähän heikompi johtaen väärinkäsityksiin. En siis yritä puolustella suorituksiani mutta välillä kannattaa katsoa mitä videolla yritettiin näyttää, kaikkea ei tarvitse suurennuslasilla analysoida.

Kirjotinpas muuten varmaan pitemmän tekstin kun mun äikän esseen. Tässä näkyy taas nää mun prioriteetit.

Ei muutakuin tankoon roikkumaan ja vetoja kisatyyliin niin tiedät monta menee niin ei tarvitse arvailla ;)

Onnittelut uudesta kisapenkki enkasta. Melkein 2 kertaa omapaino. :worship:

Kiitos :) rahkeita on parempaan kyllä. Nyt vaan meni kisavalmistelut hiukan vituiks kun töissä sattu pikku haaveri ja revin hiukan olkapäitä ja rintaa siinä. Kuitenkin kroppa kesti ok ja riitti enkkaan :) ja sehän riittää. Tänä vuonna kyllä otetaan 150kg kisapenkissäkin!

Kiitos :) rahkeita on parempaan kyllä. Nyt vaan meni kisavalmistelut hiukan vituiks kun töissä sattu pikku haaveri ja revin hiukan olkapäitä ja rintaa siinä. Kuitenkin kroppa kesti ok ja riitti enkkaan :) ja sehän riittää. Tänä vuonna kyllä otetaan 150kg kisapenkissäkin!

150 kiloa on kyllä kova paino painoisellesi. 146 kiloahan olisi ollut se 2x oma paino. Onnea vielä isompien rautojen tavoitteluun tänä vuonna myöhemmin. Onko joku tietty painoluokka missä kilpailet? Saatko painaa esim. tasan 75 kg, jollon se 150 kg penkistä olisi vielä se 2x oma paino?

150 kiloa on kyllä kova paino painoisellesi. 146 kiloahan olisi ollut se 2x oma paino. Onnea vielä isompien rautojen tavoitteluun tänä vuonna myöhemmin. Onko joku tietty painoluokka missä kilpailet? Saatko painaa esim. tasan 75 kg, jollon se 150 kg penkistä olisi vielä se 2x oma paino?

Noh se on semmonen paino että oisin siihen ite tosi tyytyväinen :) sm-kisoissa jos mitallia haluaa niin pitäisi n.160 nostaa, joten se on sitten semmoinen kaukainen tulevaisuuden haave :)

Mie kävin kokkeilee alku vuuen alle 83 kilosissa, mutta kun ei voima noussu tarpeeks, pudotin painon alle 74 kilosiin :) ja se -74kg on jatkossa miun sarja. Ellen jossain vaiheessa bodaa pitempään ja koita turvotella lihoja.

100 kg yhden käden ylätalja perkele
Ei tosin ollut kovin strict mutta ei tommosia rautoja nyt kovin moni alle 18v 85 kg natu vetelekkään edes tällain.
Tää on ollu tavotteena nyt varmaan jo vuoden tai yli. Tuli aika yllätyksenä tää veto, tänään ei ollut tarkotuskaan tehdä ykköstä puhumattakaan satasesta mutta onneksi tein.
Tää oli kans just mun 10x10 volyymipenkkireenin jälkeen niin että huhuh.
Unelmana ois saada 120 kg elämän aikana mutta en tiiä meneekö ainakaan natuna. Mutta onhan mulla nyt kuitenkin semmone 20v aikaa sitä hinkata.

View: https://www.youtube.com/watch?v=2K9CkWttMqk

Onks tälle joku ihan tietty käyttötarkotus sulla? Saa tolleen toki voimaa väkisin, mut njöö...
Itse vedolle vai tekniikalle? Tarkotuksena on niinkuin kaikissa likkeissäkin lisätä voimaa. Mä vaan nyt tykkään tästä liikkeestä, ei siinä mitään vikaa ole. Samaa kamaahan kaikki likkeet perimmiltään ovat. Pikkusen tälläkin liikkeellä on carryoveria ykl:ään. Teknikka toki voisi parempi olla mut tommone vetoo vaan tuntuu naturaalilta ja oon aina tehny sen tolleen ja emmä sitä oiskaan paremmin voinu tehdä.

Back
Ylös Bottom