Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siinä oli SE pointti että urheilijat kaatuu niissä portaissa, ne kun on kuntoportaat! kun ne on saman väriset niin silti se askellus / juoksu on haastavaa, kun ne on moniväriset niin menee askellus / juoksu todella vaikeaksi. Ei liity pride juttuun mitenkään, mut hyvä kun osasit liittää....Mä en ny taas tajua tuommosta saatanan kohkaamista jostain portaista. Oli ne sitte värillisiä tai valkosia. Enkä mä tajua tuota pride-lipuistakaan mussuttamista. Kun ei kiinnosta niin paljoa, että jaksais kiinnittää johonki tuommosiin huomiota.
Ja ennen ku sanot, että oon joku suvakkipaska niin ei tartte alottaa. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta niin paljoa, että jaksais välittää jostain vitun lipuista ja maaleista noin paljoa.
Ei vaan taida siellä teidän peräkylillä tunkea tuota pridea joka reiästä.
Juuri tässä opiskelen herr doctorin aihealuetta.

Tämä on hyvä uutinen
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...oisiksi-helsingissa-50-vapaaehtoisen-uurastus
Olen täälläkin ihmetellyt miksi tota pride asiaa pitää tunkea ihmisten silmille koko ajan ja joka paikassa?
siinä oli SE pointti että urheilijat kaatuu niissä portaissa, ne kun on kuntoportaat! kun ne on saman väriset niin silti se askellus / juoksu on haastavaa, kun ne on moniväriset niin menee askellus / juoksu todella vaikeaksi. Ei liity pride juttuun mitenkään, mut hyvä kun osasit liittää....
siellä käy monet lätkäseurat/jalkapalloseurat ja tuhannet muut urheilemassa.
Osanottoni. Tuossa on vähän tekemistä.Jotain tällästä pitäs mennä väsäämään, paitti että pidemmällä levyllä...ja ylös ei saa ruuveja, vaijereita pitää vedellä.![]()
lopulta VR:n alle.
Kai se on se kuiduttomuus, sikanopeet hiilarit yhdistettynä päällä olevaan rasvaan triggeröi aivot ahmimaan (kuten sipsejä yms.)Oon ollut koko elämäni ruisleipäfani ja edelleen jälkiuuniruikkari on se paras.
Mutta kun oon nykyään oppinut ajatteleen omilla aivoilla, niin en kyllä ymmärrä enään vaalean leivän dissausta. Mikä siitä tekee oikeasti huonoa, muu kuin tämä vanhankansan vouhkotus tumman leivän puolesta?
Minun seuraava suuri murhe: Reisi poikki kahden proteesin välistä ja pitäisi korjata.
Etenemissuunnitelma:
1. reisi auki
2. luun päät vastakkain
3. tiukka kiinnitys, koko reiden mittainen levy
4. haava kiinni