Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Useampi alkaa vaan viedä tilaa jonkun verran, palkit on 2m pitkiä.

Googletuksen perusteella noita on tehty puusta ja naamioitu maalaamalla näyttämään rautaisilta.
Nimittäin arvatkaapa painaako se hieman jos tekee raudasta :D

Kai se jotain painaa kun tankki pitäis pysähtyä. Kohta sauna, sitten kunnon mätöt. Ensin mennään saunaan ja sitten syödään vasta, ehe ehe ehe.

Mä voin juua oluet.

Se siitä luciferin lämmöstä, huomenna pitäis ukkostaa ja sataa ja siitä ne sateet sitte alkaa.

Tulee syksy.

Useampi alkaa vaan viedä tilaa jonkun verran, palkit on 2m pitkiä.

Googletuksen perusteella noita on tehty puusta ja naamioitu maalaamalla näyttämään rautaisilta.
Nimittäin arvatkaapa painaako se hieman jos tekee raudasta :D

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen vanhat ratakiskot...

titaani tai hiilikuitu

arvokasta&kevyttä samassa puketissa

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen vanhat ratakiskot...
Niitä tehtiin käsittääkseni iloisella 40-luvulla L-palkista, jonka materiaalivahvuus on jotain 13-14mm.

5204144757_2a137f4516_b.jpg

Voin raportoida että hml torilla ja kikessä on noin 400-500 teiniä. On koko viikon nuorisolla fb soinut että pe torille, ei tämmönen homma ole muuten todellista. Parhautta, olisinpa teini. Niin ja kysymys kuuluu että mitä Seagram&Co tekee täällä? Edit. Eka flaidis teineillä, noihin ei passaa mennä väliin vaikka mieli ehkä tekis. Herää muuten itte miekkalinnasta.

Selvityksenä "väliin menemisellä"se että en ole sadisti. Se on katsokaas pahannäköstä kun treenatut kundit hakkaa jotain joka ei osaa tapella, niin sitä ne hakkaa nyrkillä päähän. Siksi joskus halu mennä väliin. Ja se miksi nykyään vältän näitä on se että miekkalinnassa on joskus herätty näistä. Totta kai jos tulee tappo tunnelma( maassa olevan potkimista etc.) niin meen väliin.

Viimeksi muokattu:
Ukot on aivan jäässä(tai nukkumassa). Mutta tää on jo tylyä luettavaa kaikille jotka ei musta tykkää, siis suck on these nuts. @Clubilla: Hönöt muijat ei usko että mun lasissa on pelkkää karpalomehua.

Selvityksenä "väliin menemisellä"se että en ole sadisti. Se on katsokaas pahannäköstä kun treenatut kundit hakkaa jotain joka ei osaa tapella, niin sitä ne hakkaa nyrkillä päähän. Siksi joskus halu mennä väliin. Ja se miksi nykyään vältän näitä on se että miekkalinnassa on joskus herätty näistä. Totta kai jos tulee tappo tunnelma( maassa olevan potkimista etc.) niin meen väliin.

Soittaisit edes poliisin jos et itse uskalla mennä väliin. Joskus jo poliisilla uhkailu voi tehota. Hakkaamisessa on kuitenkin päävammat vakavana riskinä. Voi myös kolahtaa maahan ja mennä kallo halki.

Hyvä siis että kuitenkin huolehdit ja katsot tilannetta!

Sulla on nyt sellainen ajatus että että kun "ei uskalla" niin voi vittu! Väännetään nyt sitten rautalangasta saatana. Miltä sun mielestä näyttää poliisin silmään jos siellä heiluu teinien seassa tappelussa iso 40v. Karju? Sitä paitsi jos soittaisin poliisin joka tappeluun mitä näen niin loppuis puheaika, ja sekin on vähän niin ja näin että pystynkö vasikoimaan ketään.

Viimeksi muokattu:
Uhrille ihan sama mistä syystä et uskalla, mutta kyllä hyvänen aika kannattaa soittaa edes hätäkeskukseen. Ei siihen puheaika kulu kun soittaa maksuttomaan numeroon.

Back
Ylös Bottom