Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään vaihtuu munkit olueen!
Pitkän dietin tuomat loistavat tulokset on aina mukava tuhota dokaamalla pari viikonloppua mutta kun itse tehnyt eikä lahjaksi saanut niin voi ja saa tehä mitä tykkää?
Edelleen kummastuttaa kun töihin meno on jopa mukavaa, tosin yleensä ekaan kahvitaukoon mennessä jo vaihtunut kellon tuijotteluksi kunnes muistan että olen ite päällikkö ja voin painua selaamaan pakkista ilman sen kummempia selittelyitä, on se kätevää.

Kerran frendi osti ribseja raflassa kun oli halvin mahdollinen annos. Kalvamisen jalkeen tarjoilija tuli kysyyn notta miten maistu?

Kaveri tokaisi: "Aika luista"

sanoin takuulla että Jakomäkeen mutta taksi kuuli että "Barcelonaan perkele."

20170808_092812.webp

Mies tuli vuonolta näyttäen huonolta

aamu kaffella tuli puheeksi jätemäen ylimaalatut portaat, vittu mikä kitinä ja miten joku voi olla niin viallinen että on käynyt ne ylimaalaamassa jne..... Sanoin että varmaan joku niistä tuhannesta ihmisestä jotka siellä käy treenaamassa, aiheuttaa vähän optistaharhaa ja lisää vaan kompurointia niissä portaissa....

sain vastaukseksi että pitää suvaita, ei saa pilata ja menisivät juoksemaan toiselle puolelle sitä mäkeä jne.......

sanoin että niin ne kymmenet urheiluseurat saa etsiä jostain muualta toiset portaan...

joo menkööt muualle juoksemaan jne...... pälä pälä

piti lähteä pois tilanteesta, vittu kujalla nämä ihmiset osaakin olla.

Mä en ny taas tajua tuommosta saatanan kohkaamista jostain portaista. Oli ne sitte värillisiä tai valkosia. Enkä mä tajua tuota pride-lipuistakaan mussuttamista. Kun ei kiinnosta niin paljoa, että jaksais kiinnittää johonki tuommosiin huomiota.

Ja ennen ku sanot, että oon joku suvakkipaska niin ei tartte alottaa. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta niin paljoa, että jaksais välittää jostain vitun lipuista ja maaleista noin paljoa.

Mä en ny taas tajua tuommosta saatanan kohkaamista jostain portaista. Oli ne sitte värillisiä tai valkosia. Enkä mä tajua tuota pride-lipuistakaan mussuttamista. Kun ei kiinnosta niin paljoa, että jaksais kiinnittää johonki tuommosiin huomiota.

Ja ennen ku sanot, että oon joku suvakkipaska niin ei tartte alottaa. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta niin paljoa, että jaksais välittää jostain vitun lipuista ja maaleista noin paljoa.

Vahva sama. Pienet on murheet maailmassa, jos joku portaiden väri ressaa.

Pride-kulkue on kyllä nähtävyytenäkin sellainen kokemus, että pitää yrittää päästä messiin. Kyllähän mulla tuo kulissiavoliitto on, mutta kaiken kaikkiaan herra Siitointa lainaten; olen kivenkova homo! Ja siitä minä nautin.

Back
Ylös Bottom