Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun seuraava suuri murhe: Reisi poikki kahden proteesin välistä ja pitäisi korjata.

Etenemissuunnitelma:
1. reisi auki
2. luun päät vastakkain
3. tiukka kiinnitys, koko reiden mittainen levy
4. haava kiinni

Mä en ny taas tajua tuommosta saatanan kohkaamista jostain portaista. Oli ne sitte värillisiä tai valkosia. Enkä mä tajua tuota pride-lipuistakaan mussuttamista. Kun ei kiinnosta niin paljoa, että jaksais kiinnittää johonki tuommosiin huomiota.

Ja ennen ku sanot, että oon joku suvakkipaska niin ei tartte alottaa. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta niin paljoa, että jaksais välittää jostain vitun lipuista ja maaleista noin paljoa.
siinä oli SE pointti että urheilijat kaatuu niissä portaissa, ne kun on kuntoportaat! kun ne on saman väriset niin silti se askellus / juoksu on haastavaa, kun ne on moniväriset niin menee askellus / juoksu todella vaikeaksi. Ei liity pride juttuun mitenkään, mut hyvä kun osasit liittää....

siellä käy monet lätkäseurat/jalkapalloseurat ja tuhannet muut urheilemassa.

Itse porrasjuoksua harrastaneena, ymmärrän yskän. Kyllä sitä pitää järki päässä olla näitten kanssa. Sateenkaaret näkyviin mutta sillaittii ettei se aiheuta vahinkoa, muuten kuin Päivi Räsäselle.

Juuri tässä opiskelen herr doctorin aihealuetta.

1-s2.0-S1877056811001836-gr2.jpg

Jotain tällästä pitäs mennä väsäämään, paitti että pidemmällä levyllä...ja ylös ei saa ruuveja, vaijereita pitää vedellä. :confused:

Tämä on hyvä uutinen
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...oisiksi-helsingissa-50-vapaaehtoisen-uurastus

Olen täälläkin ihmetellyt miksi tota pride asiaa pitää tunkea ihmisten silmille koko ajan ja joka paikassa?

Itsehän sä tällä alotit.

siinä oli SE pointti että urheilijat kaatuu niissä portaissa, ne kun on kuntoportaat! kun ne on saman väriset niin silti se askellus / juoksu on haastavaa, kun ne on moniväriset niin menee askellus / juoksu todella vaikeaksi. Ei liity pride juttuun mitenkään, mut hyvä kun osasit liittää....

siellä käy monet lätkäseurat/jalkapalloseurat ja tuhannet muut urheilemassa.

Jos olisit aloittanut pelkästään tällä niin en olisi liittänyt pridea tähän. Ja tässä kohtaa ymmärrän ärsytyksen vaikka en porrasjuoksua harrastakaan.

Jotain tällästä pitäs mennä väsäämään, paitti että pidemmällä levyllä...ja ylös ei saa ruuveja, vaijereita pitää vedellä. :confused:
Osanottoni. Tuossa on vähän tekemistä.

Ajattelin lohduttautua tästä järkytyksestä lihapullilla ja pippurikastikkeella koulun lounasravintelissa, koska minua niin moitittiin. Sitten tulen läskiksi, avoliittoni hajoaa ja vaivun masennukseen ja lopulta VR:n alle.

Tarttisko tänään vähän riipasta...vai meniskö salille ? Nää on näitä...

e. Ehkä pikkusen riipasen. Huomenna näköjään sataa, niin ei niin haittaa.

Oon ollut koko elämäni ruisleipäfani ja edelleen jälkiuuniruikkari on se paras.

Mutta kun oon nykyään oppinut ajatteleen omilla aivoilla, niin en kyllä ymmärrä enään vaalean leivän dissausta. Mikä siitä tekee oikeasti huonoa, muu kuin tämä vanhankansan vouhkotus tumman leivän puolesta?

Oon ollut koko elämäni ruisleipäfani ja edelleen jälkiuuniruikkari on se paras.

Mutta kun oon nykyään oppinut ajatteleen omilla aivoilla, niin en kyllä ymmärrä enään vaalean leivän dissausta. Mikä siitä tekee oikeasti huonoa, muu kuin tämä vanhankansan vouhkotus tumman leivän puolesta?
Kai se on se kuiduttomuus, sikanopeet hiilarit yhdistettynä päällä olevaan rasvaan triggeröi aivot ahmimaan (kuten sipsejä yms.)
Satunnaiskäytössä ei kai silti mitään väliä.

Oon muuten löytänyt vasta tänä kesänä maailman parhaan leivän:
1047.jpg

Minun seuraava suuri murhe: Reisi poikki kahden proteesin välistä ja pitäisi korjata.

Etenemissuunnitelma:
1. reisi auki
2. luun päät vastakkain
3. tiukka kiinnitys, koko reiden mittainen levy
4. haava kiinni

Oho, siinäpä tekemistä :eek:
Itsellä taas töissä sama ongelma kuin jo kauan: miten saan tästä artikkelista kompaktin ja toimivan sekä kiinnostavan, että se joskus menisi referee-arvioinnista läpi. Kuinkahan kauan yhteen artikkeliin saakaan kulumaan aikaa o_O onneksi on perjantai, voi takkuamisen jälkeen jättää taas samat ongelmat ensi viikkoon.

Minä käyttäisin TJJ:n tapauksessa Sikaflexin Crystal Clearia. Hyvä ja toimiva kampe. Ottaa kohtalaisen alkutartunnan sekä tarraa kosteeseenkin. Hieman hidas kuivuminen, mutta pyytää potilasta olla antamatta rasitusta yön yli.

Back
Ylös Bottom