Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä millä matikalla lasket, mutta kyllä omien ruokien syöminen on edelleen halvempaa ellei jotain reipasta gourmeeta popsi. Säästölinjalla mennään niin riittää rahat sitten mm. kulkea siellä koulussa. Yleensä sen pari kertaa viikossa tullut käytyä siellä ravintelin puolella, herkästi vain tulee ylisyötyä silloin.
No siis tarkoitushan ei ollut varsinaisesti lähteä arvostelemaan kenenkään valintoja, mutta vaikka tuossa jonkun sentin säästäisi, mitä sitäkin hieman epäilen, niin ei siinä minusta ole edelleenkään mitään järkeä kantaa jotain kippoja ja kuppeja mukana ja vedellä kylmää jauhelihamakaronia käytävällä, kun ruokalasta saa 2,60€ täysipainoisen lämpimän aterian juomineen, salaatteineen ja leipineen. Minä en opiskelijana tuosta säästäisi kuin ihan viimeisenä. Jätetään vielä nää vitness-jutut ulos tästä. Kouluruoathan ei pakkiksella kuulu olevan mitään oikeaa ruokaa.

Mutta se minun puolestani siitä.

Itellehän tuli näköjään "terveellisen" ruoan päivä. Oon välistä hakenut aamupalaksi lähikaupasta pari tuoretta karjalanpiirakkaa ja jonkun protskupatukan tai -vanukkaan. Nyt ei ollut karjalanpiirakoita, niin aamupalaksi lihapiirakka. Ruokalassa oli tietenkin ruokana nakit ja muusi, ja nyt kun ei oikein jaksais käydä enää kaupassa, niin kotona on vain pepperonipizza pakkasessa. Rupeaa olemaan kaikkea ravintoympyrästä.

katso liitettä 143913
Ruma vihreä Touko Aalto eroaa, nyt ruma puheenjohtaja Touko saa niin paljon vihervassaripimppiä, että Toukoa alkaa hymyilyttämään. Touko on niin ruma mutta puheenjohtajana niin kuuma.

P ja vitun S, Touko oli nuornamiehenä kommunisti mikä on toki plussaa
Jatketaan aiheessa.

Ei voi kun sanoa, että ei helvettan. Joskus tulen ajatelleeksi, että on osittain harmi kun miehellä on munat. Sillä on välillä pikkasen liian iso rooli, kun tehdään päätöksiä.
Nooh, onnea ja menestystä. Toivottavasti on ollut hyvät kyydit.

Touko Aallon avioeron taustalla kolmas osapuoli - 24-vuotiaalla naisella räväköitä kuvia Instagramissa
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708092200316245_u0.shtml

iriskuvakaappaus_503_u0.jpg

No siis tarkoitushan ei ollut varsinaisesti lähteä arvostelemaan kenenkään valintoja, mutta vaikka tuossa jonkun sentin säästäisi, mitä sitäkin hieman epäilen, niin ei siinä minusta ole edelleenkään mitään järkeä kantaa jotain kippoja ja kuppeja mukana ja vedellä kylmää jauhelihamakaronia käytävällä, kun ruokalasta saa 2,60€ täysipainoisen lämpimän aterian juomineen, salaatteineen ja leipineen. Minä en opiskelijana tuosta säästäisi kuin ihan viimeisenä. Jätetään vielä nää vitness-jutut ulos tästä. Kouluruoathan ei pakkiksella kuulu olevan mitään oikeaa ruokaa.
Tässä on nyt vähän ehkä liikaa asenteellisuutta, luettuna pylly & puuro blogeja. Kyllä mä käyn omat eväät syömässä ihan pehmoisella sohvalla, säilytettynä jääkaapissa ja lämmitettynä opiskelijaolohuoneen keittiössä. Täysipainoinen salaatteineen päivineen myös aika usein on pakasteesta sulatetut seitikuutiot, porkkanaraaste ja ranskanleipä, toki voihan joku siitäkin nauttia. Hyvinä annospäivinä käyn toki siellä syömässä, mutta aika usein tarjonta ei ihan kohtaa edes sitä 2,60€ hintaa.

Mutta se tosiaan siitä.

Jatketaan aiheessa.

iriskuvakaappaus_503_u0.jpg

aivan varma huumeidenkäyttäjä

paitsi, että omasta Mielestä ej, koska: heinää eivät laske huumeheksi

kävisköhän henkilöautoilemassa #ajankuluksi

Hektinen työpäivä plakkarissa. Kauheaa on se, kun nuori naislääkäri flirttaa vanhalle setämiehelle. Kun on tottunut matumpiin. Eväänä tänään kauralettuja+nutellaa, riisipiirakoita, kananmunia, kalkkunaa ja vanukasta. Kauhea nälkä koko ajan. Nyt kotiin, koiran kans lenkille ja sitten vielä salille ja myöhäistä iltapalaa. Jalat aivan paskana. Kieltäydyin kipulääkkeestä, jota eräs tohtori tarjoutui piikittämään. Totesi, että "no, opitpahan olemaan" ja nauroi päälle. Nauroin mukana. Sattui sieluun saakka :D

Kuopion yliopistossa oli ainakin niin makoisat opiskelijasapuskat ja kyllä ne fitnesslaiffiin ois täyspainoisesti sopinut. Ei siellä koskaan proteiinitonta ruokaa ollut, aina monipuoliset salaatit ja leivissä valikoimaa joka makuun. Niisk ikävä niitä ruokia. :(

Hyvänen aika unohtakaa nyt koko fitnesslaiffi, en minä sellaista noudata. Kiristelen ihan vain omaksi ilokseni eikä tämä mitään säkrifaissia ole, huomattavasti helpompaa ja turvallisempaa sieltä opiskelijaolohuoneesta napata jääkaapista eväät kuin matkata toiselle puolelle kampusta jonottamaan helvetilliset ryysikset.

Itse olen ainakin sen verta huono kokki, että mielellään maksaa 6-7 € kunnon annoksesta.

Ei ruoan valmistaminen ydinfysiikkaa ole, mutta omat makuhermot eivät kohtaa ruoan maun suhteen, muiden tekemä ruoka maistuu aina paremmalta ku omat pöperöt.

Otin tänään revanssin suolakurkkupurkkia vastaan, kovasti pisti hanttiin lopulta piti veitsellä uhkailla. Hetkeks kuuman veden alle, ja voiveitsellä tökkiä ja vääntää peltikantta auki. #vaikeimmankautta #voitin

Viimeksi muokattu:
Minä kannan eväitä just siksi, ettei tule "syötyä koko rahalla". Jos maksaa sen 5-7 euroa lounaasta, niin sitten syödään joka sorttia jälkiruokia myöden. #lihavaolo

Minä kannan eväitä just siksi, ettei tule "syötyä koko rahalla". Jos maksaa sen 5-7 euroa lounaasta, niin sitten syödään joka sorttia jälkiruokia myöden. #lihavaolo
Vähän sama vika. Sen kerran kun erehtyy koululounaan syömään, niin se on helposti likemmäs 1500kcal kun uppoaa.

kyllähän sitä Miehellä itsekuria pitää löytyä

Minä olen käynyt 20v kestäneen työurani aikana joka jumalan päivä ravintolassa/ruokalassa syömässä

ruokailu on aina ollut Minulle työpäivän ehtoton kohokohta, huomattavasti suurempi kun kotiin pääsy

#84,8

kyllähän sitä Miehellä itsekuria pitää löytyä

Hukkaan on mennyt, tai no eipä sitä koskaan ole ollutkaan.

Työpäivän kohokohta: kotiin saapuminen.

E: jos saisi tehdä hommat urakka tyylin, ilman turhia ruokataukoja, niin tekisin ja lähtisin aiemmin kotiin.

Varmaan ns. tosi kiva, kun ensin reenaat koko elämäs ja pääset ämäm-kisoihin, sairastuaksesi noroon, joka vie kaiken kunnon viikoksi.

Back
Ylös Bottom