Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lyhyt päivä, meni kyllä nopeaa. Josko laittaisi huomiselle herätyskellon soimaan. :D

Kuopion yliopistossa oli ainakin niin makoisat opiskelijasapuskat ja kyllä ne fitnesslaiffiin ois täyspainoisesti sopinut.

Voihan fitnesslaiffista aina luopua! Minä olin joskus melkein hyvässä kunnossa ilman fitnesslaiffia.

Olen aina ihmetellyt noita kana-jauheliha-seiti-dieettejä. Kyllä se paino putoaa ja kroppa kiristyy, vaikka söisi porsaan kassleria.

Voihan fitnesslaiffista aina luopua! Minä olin joskus melkein hyvässä kunnossa ilman fitnesslaiffia.

Olen aina ihmetellyt noita kana-jauheliha-seiti-dieettejä. Kyllä se paino putoaa ja kroppa kiristyy, vaikka söisi porsaan kassleria.

Pitää syödä sitä mistä tykkää! Enkä oo kyllä mitään fitnesslaiffia viettänyt koskaan. Normaalia sapuskaa ja treeniä. En syö riisiä enkä riisikakkuja (hyi hele). Enkä kanaakaan vähään aikaan.

Olin aamulla ku aukasin silmät, että piru jos kello näyttää taas klo 10, mutta yllätykseni se olikin vain klo 7. Ehtii tänään tehdäkkin jotain. :D

Pitää syödä sitä mistä tykkää! Enkä oo kyllä mitään fitnesslaiffia viettänyt koskaan. Normaalia sapuskaa ja treeniä. En syö riisiä enkä riisikakkuja (hyi hele). Enkä kanaakaan vähään aikaan.
Komppaan. Minä muuten löysin riisin kokonaan uudelleen, kun ostin epäfitnessiä basmatiriisiä. Sitä syö melkeen vaikka pelkästään,

Komppaan. Minä muuten löysin riisin kokonaan uudelleen, kun ostin epäfitnessiä basmatiriisiä. Sitä syö melkeen vaikka pelkästään,

No pakkohan se onkin syödä yksistään kun pilaa kaikki ruuat.

Unissani tein soppaa ja paiskasin vain jotain riisiä sekaan, joka sattui olemaan basmatia. Nyt on sitten 10 litraa liisteriä, joka palaa pohjaan vaikka kuinka miedolla lämmittäisi.

Leipä on hyvää ja naisen tiellä pitää.

Lomasta tuli mieleen, että pitäs käyttää vinnairin plussapalloja johonki lentoihin, päässy kertymään ja menee pian vanahaksi. Varmaan talavella vois käyä jossain lämmittelemässä. Ehtotuksia?

No pakkohan se onkin syödä yksistään kun pilaa kaikki ruuat.

Unissani tein soppaa ja paiskasin vain jotain riisiä sekaan, joka sattui olemaan basmatia. Nyt on sitten 10 litraa liisteriä, joka palaa pohjaan vaikka kuinka miedolla lämmittäisi.
Höpö höpö. Tää on just näitä, kun ei itte osaa ees riisiä keittää, niin se on aineen vika :).

Kyllä se puuroutuvampaa onkin, mutta kannattaa antaa nesteen imeytyä siihen (kuten ohjeessakin varmaan mainitaan).

Lomasta tuli mieleen, että pitäs käyttää vinnairin plussapalloja johonki lentoihin, päässy kertymään ja menee pian vanahaksi. Varmaan talavella vois käyä jossain lämmittelemässä. Ehtotuksia?

Otetaan M-kirjaimella. Kauempaa Malediivit, lähempää Madeira.

Back
Ylös Bottom