Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuopion yliopistossa oli ainakin niin makoisat opiskelijasapuskat ja kyllä ne fitnesslaiffiin ois täyspainoisesti sopinut.
Mä en käy töissä ollenkaan! Ei se oo mikään kehumisen aihe mut sanoinpahan vain. Onks kellään työtä antaa?
Onks kellään työtä antaa?
Voihan fitnesslaiffista aina luopua! Minä olin joskus melkein hyvässä kunnossa ilman fitnesslaiffia.
Olen aina ihmetellyt noita kana-jauheliha-seiti-dieettejä. Kyllä se paino putoaa ja kroppa kiristyy, vaikka söisi porsaan kassleria.
Komppaan. Minä muuten löysin riisin kokonaan uudelleen, kun ostin epäfitnessiä basmatiriisiä. Sitä syö melkeen vaikka pelkästään,Pitää syödä sitä mistä tykkää! Enkä oo kyllä mitään fitnesslaiffia viettänyt koskaan. Normaalia sapuskaa ja treeniä. En syö riisiä enkä riisikakkuja (hyi hele). Enkä kanaakaan vähään aikaan.
Komppaan. Minä muuten löysin riisin kokonaan uudelleen, kun ostin epäfitnessiä basmatiriisiä. Sitä syö melkeen vaikka pelkästään,
SaunaLomasta tuli mieleen, että pitäs käyttää vinnairin plussapalloja johonki lentoihin, päässy kertymään ja menee pian vanahaksi. Varmaan talavella vois käyä jossain lämmittelemässä. Ehtotuksia?
Varmaan talavella vois käyä jossain lämmittelemässä. Ehtotuksia?
Höpö höpö. Tää on just näitä, kun ei itte osaa ees riisiä keittää, niin se on aineen vikaNo pakkohan se onkin syödä yksistään kun pilaa kaikki ruuat.
Unissani tein soppaa ja paiskasin vain jotain riisiä sekaan, joka sattui olemaan basmatia. Nyt on sitten 10 litraa liisteriä, joka palaa pohjaan vaikka kuinka miedolla lämmittäisi.
.Lomasta tuli mieleen, että pitäs käyttää vinnairin plussapalloja johonki lentoihin, päässy kertymään ja menee pian vanahaksi. Varmaan talavella vois käyä jossain lämmittelemässä. Ehtotuksia?
Sauna
Itse harkitsen Kuubaa.
Otetaan M-kirjaimella. Kauempaa Malediivit, lähempää Madeira.