Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2006 paloi kirkko Porvoossa, tekijälle 6,5 vuotta vankeutta ja muistini mukaan viel kohtuu monen miljoonan korvausvaateet.
Noniin, väänsit sitten sairauden vahvasta alfasta koska et itse pysty samaan. Naisen kaataminen vaatii hivenen älyä ja se mies joka sen osaa todella tehokkaasti on varmasti nykymääritelmien mukaan manipuloiva psykopaatti. Se ei katso naisen ikää miten tällainen uros toimii, se on nähnyt lisääntymiskykyisen naaraan ja käyttänyt älyään sen kaatamiseen, joskus siihen menee tunti, joskus se taistelu kestää puoli vuotta. Miks tähän keskusteluun ei oo vedetty mukaan horkkaa? Varmasti on silläkin vaikutusta asiaan. Ai niin, ei saa leimata bodareita. Mut vielä kerran, vitun surkeita noi sairausluokitukset, kaikki johtotehtävissä olevat henkilöt täyttää kaiken maailman luokat. Tuntuu tosiaan että ne määritelmät on tehnyt joku mikkihiiri joka ei oo pystynyt ikinä mihinkään eikä siitä tuu ikinä yhtään mitään, sit väännetään vahvoista persoonista sairaita jottei niitä otettais tosissaan. Eikä tässä jutussa oo mitään pedofiliaan viittaavaa. Niinkuin ei ollut kaverillakaan joka sai vajaan 5vuotta ehdotonta. Yhteensä 6 lapseen sekaantumista, kaveri oli 19 ja tytöt 15-16, yksikään noista ei oo ollut neitsyt 12ikävuoden jälkeen. Siitä sitten lusimaan ensikertalaisena 1v7kk ja isänsä firma konkurssiin kaiken maailman korvauksista sekä taistelusta. Tässä tapauksessa oli tyttöjen äitit päättänyt että otetaan rahat pois. Kaverin isältä lähti kaikki, ihan kaikki. Talo, yritys, itsemurha yritys, leimaaminen pedofiilin kasvattajaksi. Päätyi palvelutaloon ennen eläkeikää ja ei pysty enää edes puhumaan.
Tässä jutussa tekijä oli 100prosenttisen syytön. Mutta hei, leimatkaa vain ihmisiä tietämättä yhtään mitään asioista, se on ihan kivaa naureskella kun muut jysäyttää karille. Jos Antti olisi joku pedofiili ja vaarallinen ihminen, ei se olis näin pitkälle elämässä päässyt.
Niin, toiset vaarantaa tietoisesti ihmisiä (raiskaus, tappo, murha, pahoinpitelyt, rattijuopomukset jne), toisille riittää se, että palo olisi saattanut levitä. Henk.koht kuvittelen, että todellinen syy tuomioon oli koituneet kustannukset ja arvovaltaisen instituution vastaan hyökkääminen. Tämän perustan sille, että oikeasti ihmishenkiä uhanneissa tuhopoltoissa on jaeltu todella onnettomia tuomioita, esim: https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...omion-vaara-12-ihmiselle-ei-riittanyt/2054794 .Syy kovaan rangaistukseen oli nimenomaan ihmisten vaarantaminen suurpalon mahdollisuudella.
Mieti nyt oikein kunnolla onko tuollaisen ihannointi ja ylistäminen tervettä??? Olenko naureskellut tms kyseisen ihmisen kohtalolle? Ja vielä...teoilla on seuraukset. Toisilla menee fyrkkaa ja omaisuutta enemmän kuin toisilla. Oli miten oli niin kylläpä on ihmeellinen hyökkäys minua kohtaan. Ja onhan niin tosiasia, että mieleltään terve alfa uros ei hyväksikäytä alaikäisiä.
Sekin on kaksi kertaa kovempi mitä raiskaus.
Kyllä varmaan jos taulukoista kattoo. Käytännössä raiskaajat ym. pedarit pääsee todella vähällä, usein ihan ehdollisella. Mutta auta armias kun menet valtiolta viemään, linnaan ja armottomat korvausvaateet.Eikä ole. Törkeän raiskauksen maksimi on 10 vuotta ja perusmuotoisen 6 vuotta.
Mä uskon mun omaan evoluutioteoriaan että tietty prosentti ihmisistä on aina pedofiileja, psykopaatteja, homoja jne. ympäristön vaikutuksesta huolimatta. Lajille on tärkeää selviytyä ja tässä evoluution koodissa luodaan aina ääritapauksia joka tasolla koska sillä saattaa olla merkittävä vaikutus lajin kehityksen ja lisääntymisen kantilta. Helpoiten sen ehkä ymmärtää kun syntyy näitä huippu älykkäitä yksilöitä ja heidän ansiostaan saadaan pitkälti vietyä sivilisaatiota eteenpäin.
Mä uskon mun omaan evoluutioteoriaan että tietty prosentti ihmisistä on aina pedofiileja, psykopaatteja, homoja jne. ympäristön vaikutuksesta huolimatta. Joillain itsekuri riittää pitämään tämän puolen persoonasta piilossa. Lajille on tärkeää selviytyä ja tässä evoluution koodissa luodaan aina ääritapauksia joka tasolla koska sillä saattaa olla merkittävä vaikutus lajin kehityksen ja lisääntymisen kantilta. Helpoiten sen ehkä ymmärtää kun syntyy näitä huippu älykkäitä yksilöitä ja heidän ansiostaan saadaan pitkälti vietyä sivilisaatiota eteenpäin. Itse uskon että homoilla on ollut alkukantaisessa ihmisyhteisössä ns. omegan rooli, tämä on helpottanu pitämään ryhmää yhdessä kun on selkeitä kohteita jotka ovat ns alemmalla tasolla. Ja kun heterot ovat lähtemään taistelemaan ni homot ovat jääneet kylälle hoitamaan raskaampia duuneja, ja ehkä hätätapauksessa jatkamaan heimoa jos heterotapaukset ovat kuolleet taistelussa kilpailevaa ryhmää vastaaan.
tää on sitten maistissa kirjoteltua x)
Kyllä varmaan jos taulukoista kattoo. Käytännössä raiskaajat ym. pedarit pääsee todella vähällä, usein ihan ehdollisella. Mutta auta armias kun menet valtiolta viemään, linnaan ja armottomat korvausvaateet.
Tytöt kuitenkin hyvin useat harrastavat seksiä ensimmäisen kerran ja tyypillisesti 13-18 vuotiaana, on sitten lainsäädäntö aivan mikä hyvänsä ja niin tulee jatkossakin olemaan.
Mutta, otetaanpas nyt yks esimerkki joka ei koske suoraan Jurvansuun tapausta, mutta liittyy lynkkauksen ks. asian suhteen. Mä kysyn: Kumpi on enempi pedofiili? : 50vuotias mies joka panee 20 vuotiasta vai 22vuotias mies joka panee 15 vuotiasta? Nyt niitä rehellisiä vastauksia kehiin kiitos. Mä heitän jatkokysymyksiäkin roviolla polttajille, jos tämä rautalanka ei vielä riitä.
Siis että homoseksuaalisuus on tehnyt niistä yksilöistä heikompia taistelijoita? Ne on jääny kylälle kaivamaan kuoppia ja homoilemaan keskenään? :D
hohhoijaa. Vertaat sitten urheilun dopingin rikkomusta ja lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä keskenään.Tuli tuosta lynkkausmentaliteetista mieleen eilinen Gatlinin kohtelu. Mies on nyt 7 vuotta kisannut ilman käryjä ja käynyt melkoisen mankelin ja giljotiinin läpi. Olisi varmaan pitänyt tahallaan hävitä Boltille. Ihmiset itkee somessa ja lehdet kiljuu jostain kahdesta kärystä. Joo, mutta se ensimmäinen ei edes ollut mikään "oikea" käry, vaan tuli amfetamiinista josta ei ole mitään hyötyä harjoittelussa. Kyse oli tod. ihan laillisesta adhd-lääkityksestä (ja siksi siitä tuli lyhyt rangaistus). Anyway, mies ei varmasti ole sen "pahempi poika" kuin kilpailijat siinä vierellä. Kaksinaismoralismi kukoistaa.
Mikähän näille lynkkaajille oikein olisi tarpeeksi? Jos et itse innostu tästä jo valmiiksi maahan lyödyn potkimisesta oletkin jo puolustamassa rikollista - minusta ei tervettä tuokaan. Entä kuka näistä suu vaahdossa tuomitsijoista on itse täydellinen ihminen, puhdas pulmunen kaikessa toiminnassaan? Kaikista rikoksista ei muuten ole laissa mitään rangaistusta.