BB Antti Jurvansuu

2006 paloi kirkko Porvoossa, tekijälle 6,5 vuotta vankeutta ja muistini mukaan viel kohtuu monen miljoonan korvausvaateet. Ihmishenki ja koskemattomuus on isossa kuvassa kovin arvottomia, paitsi jos satut olemaan tarpeeksi korkealla nokkimisjärjestyksessä, eli toisin sanoen rahaa ja valtaa löytyy. Mutta tämä tästä offtopicista.

Noniin, väänsit sitten sairauden vahvasta alfasta koska et itse pysty samaan. Naisen kaataminen vaatii hivenen älyä ja se mies joka sen osaa todella tehokkaasti on varmasti nykymääritelmien mukaan manipuloiva psykopaatti. Se ei katso naisen ikää miten tällainen uros toimii, se on nähnyt lisääntymiskykyisen naaraan ja käyttänyt älyään sen kaatamiseen, joskus siihen menee tunti, joskus se taistelu kestää puoli vuotta. Miks tähän keskusteluun ei oo vedetty mukaan horkkaa? Varmasti on silläkin vaikutusta asiaan. Ai niin, ei saa leimata bodareita. Mut vielä kerran, vitun surkeita noi sairausluokitukset, kaikki johtotehtävissä olevat henkilöt täyttää kaiken maailman luokat. Tuntuu tosiaan että ne määritelmät on tehnyt joku mikkihiiri joka ei oo pystynyt ikinä mihinkään eikä siitä tuu ikinä yhtään mitään, sit väännetään vahvoista persoonista sairaita jottei niitä otettais tosissaan. Eikä tässä jutussa oo mitään pedofiliaan viittaavaa. Niinkuin ei ollut kaverillakaan joka sai vajaan 5vuotta ehdotonta. Yhteensä 6 lapseen sekaantumista, kaveri oli 19 ja tytöt 15-16, yksikään noista ei oo ollut neitsyt 12ikävuoden jälkeen. Siitä sitten lusimaan ensikertalaisena 1v7kk ja isänsä firma konkurssiin kaiken maailman korvauksista sekä taistelusta. Tässä tapauksessa oli tyttöjen äitit päättänyt että otetaan rahat pois. Kaverin isältä lähti kaikki, ihan kaikki. Talo, yritys, itsemurha yritys, leimaaminen pedofiilin kasvattajaksi. Päätyi palvelutaloon ennen eläkeikää ja ei pysty enää edes puhumaan.

Tässä jutussa tekijä oli 100prosenttisen syytön. Mutta hei, leimatkaa vain ihmisiä tietämättä yhtään mitään asioista, se on ihan kivaa naureskella kun muut jysäyttää karille. Jos Antti olisi joku pedofiili ja vaarallinen ihminen, ei se olis näin pitkälle elämässä päässyt.

Mieti nyt oikein kunnolla onko tuollaisen ihannointi ja ylistäminen tervettä??? Olenko naureskellut tms kyseisen ihmisen kohtalolle? Ja vielä...teoilla on seuraukset. Toisilla menee fyrkkaa ja omaisuutta enemmän kuin toisilla. Oli miten oli niin kylläpä on ihmeellinen hyökkäys minua kohtaan. Ja onhan niin tosiasia, että mieleltään terve alfa uros ei hyväksikäytä alaikäisiä.

Syy kovaan rangaistukseen oli nimenomaan ihmisten vaarantaminen suurpalon mahdollisuudella.
Niin, toiset vaarantaa tietoisesti ihmisiä (raiskaus, tappo, murha, pahoinpitelyt, rattijuopomukset jne), toisille riittää se, että palo olisi saattanut levitä. Henk.koht kuvittelen, että todellinen syy tuomioon oli koituneet kustannukset ja arvovaltaisen instituution vastaan hyökkääminen. Tämän perustan sille, että oikeasti ihmishenkiä uhanneissa tuhopoltoissa on jaeltu todella onnettomia tuomioita, esim: https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...omion-vaara-12-ihmiselle-ei-riittanyt/2054794 .

Ja eipä nämä pedarit oikein missään kerää hurraa huutoja. Vankilassa samaa alhaisinta porukkaa raiskuumiesten rinnalla jopa niiden allekin. Usein majoitettu pelkääjien puolelle ettei käy höpelösti.

Mieti nyt oikein kunnolla onko tuollaisen ihannointi ja ylistäminen tervettä??? Olenko naureskellut tms kyseisen ihmisen kohtalolle? Ja vielä...teoilla on seuraukset. Toisilla menee fyrkkaa ja omaisuutta enemmän kuin toisilla. Oli miten oli niin kylläpä on ihmeellinen hyökkäys minua kohtaan. Ja onhan niin tosiasia, että mieleltään terve alfa uros ei hyväksikäytä alaikäisiä.

Sori, oli vähän provosoiva hyökkäys. Efedriinillä oli osansa onnettomuudessa. Nyt selvinpäin, ihmettelen kuinka tällainen menee ihmisillä tunteisiin. En ihannoi jätkän tekoja mutta en myöskään katso niitä pahalla. Mun pään sisällä tuo asia ei ylitä uutiskynnystä, se on vain elämää. Tää jätkä on kärsinyt teostaan niin vitusti, että esim nää syytökset mitä tässäkin ketjussa on esiintynyt, tekee jo pikkuhiljaa Antista uhrin. Ihmiset ylireagoi, ei siinä muuta.

Eikä ole. Törkeän raiskauksen maksimi on 10 vuotta ja perusmuotoisen 6 vuotta.
Kyllä varmaan jos taulukoista kattoo. Käytännössä raiskaajat ym. pedarit pääsee todella vähällä, usein ihan ehdollisella. Mutta auta armias kun menet valtiolta viemään, linnaan ja armottomat korvausvaateet.

Mä uskon mun omaan evoluutioteoriaan että tietty prosentti ihmisistä on aina pedofiileja, psykopaatteja, homoja jne. ympäristön vaikutuksesta huolimatta. Joillain itsekuri riittää pitämään tämän puolen persoonasta piilossa. Lajille on tärkeää selviytyä ja tässä evoluution koodissa luodaan aina ääritapauksia joka tasolla koska sillä saattaa olla merkittävä vaikutus lajin kehityksen ja lisääntymisen kantilta. Helpoiten sen ehkä ymmärtää kun syntyy näitä huippu älykkäitä yksilöitä ja heidän ansiostaan saadaan pitkälti vietyä sivilisaatiota eteenpäin. Itse uskon että homoilla on ollut alkukantaisessa ihmisyhteisössä ns. omegan rooli, tämä on helpottanu pitämään ryhmää yhdessä kun on selkeitä kohteita jotka ovat ns alemmalla tasolla. Ja kun heterot ovat lähtemään taistelemaan ni homot ovat jääneet kylälle hoitamaan raskaampia duuneja, ja ehkä hätätapauksessa jatkamaan heimoa jos heterotapaukset ovat kuolleet taistelussa kilpailevaa ryhmää vastaaan.

tää on sitten maistissa kirjoteltua x)

Mä uskon mun omaan evoluutioteoriaan että tietty prosentti ihmisistä on aina pedofiileja, psykopaatteja, homoja jne. ympäristön vaikutuksesta huolimatta. Lajille on tärkeää selviytyä ja tässä evoluution koodissa luodaan aina ääritapauksia joka tasolla koska sillä saattaa olla merkittävä vaikutus lajin kehityksen ja lisääntymisen kantilta. Helpoiten sen ehkä ymmärtää kun syntyy näitä huippu älykkäitä yksilöitä ja heidän ansiostaan saadaan pitkälti vietyä sivilisaatiota eteenpäin.

Jep, Herr Wolf eli Aatu varmaankin tästä oiva esimerkki.

Mä uskon mun omaan evoluutioteoriaan että tietty prosentti ihmisistä on aina pedofiileja, psykopaatteja, homoja jne. ympäristön vaikutuksesta huolimatta. Joillain itsekuri riittää pitämään tämän puolen persoonasta piilossa. Lajille on tärkeää selviytyä ja tässä evoluution koodissa luodaan aina ääritapauksia joka tasolla koska sillä saattaa olla merkittävä vaikutus lajin kehityksen ja lisääntymisen kantilta. Helpoiten sen ehkä ymmärtää kun syntyy näitä huippu älykkäitä yksilöitä ja heidän ansiostaan saadaan pitkälti vietyä sivilisaatiota eteenpäin. Itse uskon että homoilla on ollut alkukantaisessa ihmisyhteisössä ns. omegan rooli, tämä on helpottanu pitämään ryhmää yhdessä kun on selkeitä kohteita jotka ovat ns alemmalla tasolla. Ja kun heterot ovat lähtemään taistelemaan ni homot ovat jääneet kylälle hoitamaan raskaampia duuneja, ja ehkä hätätapauksessa jatkamaan heimoa jos heterotapaukset ovat kuolleet taistelussa kilpailevaa ryhmää vastaaan.

tää on sitten maistissa kirjoteltua x)

Siis että homoseksuaalisuus on tehnyt niistä yksilöistä heikompia taistelijoita? Ne on jääny kylälle kaivamaan kuoppia ja homoilemaan keskenään? :D

Mä avaan sanaisen arkkuni, Ensinnäkin, ettei kukaan luule että olen "jotakin puolta" tässä minunkin mielestä on rikos tapahtunut niin silti monella "roviolla polttajalla" ja muista yhteiskunnan pohjasakan luokittelijasta, niin ei tunnu olevan loppupeleis mitään muuta kuin hyvin mustavalkoista kuvaa asiasta. Tämä on aihe mikä nostaa varmasti valtaosalla isoimmat tunteet sillä muotoa, että faktat, luvut, termit ja kaikki puurot menevät sekaisin yhtä aikaa. Tytöt kuitenkin hyvin useat harrastavat seksiä ensimmäisen kerran ja tyypillisesti 13-18 vuotiaana, on sitten lainsäädäntö aivan mikä hyvänsä ja niin tulee jatkossakin olemaan. Oikeusministeri on halunnut suojarajaksi 16 ja se on iskostunut kansalaisten mieliin ja hyvä niin, jos vaikka oikeusministeri olisi päättänyt suojarajaksi 15, niin kukaan ei kävisi tätä keskustelua täälä, se on fakta. Mikä tässä asiassa on vedenjakaja on juuri tuo määritys seksuaalisen oikeuden suhteen. Mutta, otetaanpas nyt yks esimerkki joka ei koske suoraan Jurvansuun tapausta, mutta liittyy lynkkauksen ks. asian suhteen. Mä kysyn: Kumpi on enempi pedofiili? : 50vuotias mies joka panee 20 vuotiasta vai 22vuotias mies joka panee 15 vuotiasta? Nyt niitä rehellisiä vastauksia kehiin kiitos. Mä heitän jatkokysymyksiäkin roviolla polttajille, jos tämä rautalanka ei vielä riitä.

Kyllä varmaan jos taulukoista kattoo. Käytännössä raiskaajat ym. pedarit pääsee todella vähällä, usein ihan ehdollisella. Mutta auta armias kun menet valtiolta viemään, linnaan ja armottomat korvausvaateet.

No etsipä nyt tapaus, jossa veropetoksesta on annettu se 7 vuotta linnaa. Esim. tässä on tehty törkeä veropetos 150k€ ja tuloksena vuosi ehdollista.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/...em/49781-veropetos-kavi-kalliiksi-yrittajalle

Tässä tuomioita raiskauksista. Törkeistä raiskauksista annettu 3,5-10 vuotta ja perusmuotoisesta 2 vuotta. Kaikki ehdottomina.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000001267394.html

Tytöt kuitenkin hyvin useat harrastavat seksiä ensimmäisen kerran ja tyypillisesti 13-18 vuotiaana, on sitten lainsäädäntö aivan mikä hyvänsä ja niin tulee jatkossakin olemaan.

Pointtihan tässä on se, että normaalisti se partneri on myös 13-18v eikä 50v. Ero on siinä, että jälkimmäinen on psyykkisesti vahingollista ja on siksi rikos.

Nuorten keskinäisissä jutuissa on noin 4 vuotta pidetty oikeudessa hyväksyttävänä ikäerona, mutta tässä on joustoa osapuolien henkisen kehityksen suhteen.

Mutta, otetaanpas nyt yks esimerkki joka ei koske suoraan Jurvansuun tapausta, mutta liittyy lynkkauksen ks. asian suhteen. Mä kysyn: Kumpi on enempi pedofiili? : 50vuotias mies joka panee 20 vuotiasta vai 22vuotias mies joka panee 15 vuotiasta? Nyt niitä rehellisiä vastauksia kehiin kiitos. Mä heitän jatkokysymyksiäkin roviolla polttajille, jos tämä rautalanka ei vielä riitä.

Täysi-ikäinen saa tietysti harrastaa seksiä vaikka satavuotiaan kanssa. Se on oma valinta ja sitä kutsutaan aikuisuudeksi. 22-vuotias taas tekee ilman muuta rikoksen sekaantuessaan 15-vuotiaaseen. Toinen on selvästi aikuinen ja toinen nuori.

Ikäeroja ei voi laskea suoraan kalenterivuosissa, koska ihminen on kehitysvaiheessa ja herkempi psyykksille vaurioille nuorempana. Ihminenhän muuttuu paljon enemmän ikävuosina 15-20v kuin vaikkapa 45-50v.

Tuli tuosta lynkkausmentaliteetista mieleen eilinen Gatlinin kohtelu. Mies on nyt 7 vuotta kisannut ilman käryjä ja käynyt melkoisen mankelin ja giljotiinin läpi. Olisi varmaan pitänyt tahallaan hävitä Boltille. Ihmiset itkee somessa ja lehdet kiljuu jostain kahdesta kärystä. Joo, mutta se ensimmäinen ei edes ollut mikään "oikea" käry, vaan tuli amfetamiinista josta ei ole mitään hyötyä harjoittelussa. Kyse oli tod. ihan laillisesta adhd-lääkityksestä (ja siksi siitä tuli lyhyt rangaistus). Anyway, mies ei varmasti ole sen "pahempi poika" kuin kilpailijat siinä vierellä. Kaksinaismoralismi kukoistaa.

Mikähän näille lynkkaajille oikein olisi tarpeeksi? Jos et itse innostu tästä jo valmiiksi maahan lyödyn potkimisesta oletkin jo puolustamassa rikollista - minusta ei tervettä tuokaan. Entä kuka näistä suu vaahdossa tuomitsijoista on itse täydellinen ihminen, puhdas pulmunen kaikessa toiminnassaan? Kaikista rikoksista ei muuten ole laissa mitään rangaistusta.

Siis että homoseksuaalisuus on tehnyt niistä yksilöistä heikompia taistelijoita? Ne on jääny kylälle kaivamaan kuoppia ja homoilemaan keskenään? :D

Keskimäärin vois hyvinkin olettaa et homoilta puuttuu sopiva luonne taistelemiseen/sotimiseen. Tietysti poikkeuksia löytyy. Mutta ei vitti tästä aiheesta höpöttää tän enempää tähän ketjuun x)

Tuli tuosta lynkkausmentaliteetista mieleen eilinen Gatlinin kohtelu. Mies on nyt 7 vuotta kisannut ilman käryjä ja käynyt melkoisen mankelin ja giljotiinin läpi. Olisi varmaan pitänyt tahallaan hävitä Boltille. Ihmiset itkee somessa ja lehdet kiljuu jostain kahdesta kärystä. Joo, mutta se ensimmäinen ei edes ollut mikään "oikea" käry, vaan tuli amfetamiinista josta ei ole mitään hyötyä harjoittelussa. Kyse oli tod. ihan laillisesta adhd-lääkityksestä (ja siksi siitä tuli lyhyt rangaistus). Anyway, mies ei varmasti ole sen "pahempi poika" kuin kilpailijat siinä vierellä. Kaksinaismoralismi kukoistaa.

Mikähän näille lynkkaajille oikein olisi tarpeeksi? Jos et itse innostu tästä jo valmiiksi maahan lyödyn potkimisesta oletkin jo puolustamassa rikollista - minusta ei tervettä tuokaan. Entä kuka näistä suu vaahdossa tuomitsijoista on itse täydellinen ihminen, puhdas pulmunen kaikessa toiminnassaan? Kaikista rikoksista ei muuten ole laissa mitään rangaistusta.
hohhoijaa. Vertaat sitten urheilun dopingin rikkomusta ja lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä keskenään.

Kukaan ei ole täydellinen, mutta jossain pitää kulkea raja mikä annetaan vielä erehdyksen piikkiin.

Back
Ylös Bottom