kaseiini Liittynyt 17.12.2010 Viestejä 3 104 6.7.2017 #81 Vajaa 30v aikaa itellä treenata että pääsis toho kuntoo
-Body- Liittynyt 9.5.2006 Viestejä 160 7.7.2017 #82 kaseiini sanoi: Vajaa 30v aikaa itellä treenata että pääsis toho kuntoo Click to expand... Käytä kasvuhormoonia niin varmasti pääset nopeastikin, niinhän se Stallonekin on tehnyt.
kaseiini sanoi: Vajaa 30v aikaa itellä treenata että pääsis toho kuntoo Click to expand... Käytä kasvuhormoonia niin varmasti pääset nopeastikin, niinhän se Stallonekin on tehnyt.
Kisumisu Liittynyt 5.8.2011 Viestejä 3 564 7.7.2017 #83 Jos minä olisin pappaikäinen ja haluaisin näyttää nuorekkaalta koittaisin treenata jalkoja erityisen kovasti. Laihat jalat korostaa ikääntymistä.
Jos minä olisin pappaikäinen ja haluaisin näyttää nuorekkaalta koittaisin treenata jalkoja erityisen kovasti. Laihat jalat korostaa ikääntymistä.
narunpätkä Liittynyt 25.10.2014 Viestejä 4 673 9.7.2017 #84 Kisumisu sanoi: Jos minä olisin pappaikäinen ja haluaisin näyttää nuorekkaalta koittaisin treenata jalkoja erityisen kovasti. Laihat jalat korostaa ikääntymistä. Click to expand... Ai siksi mä niitä teenkin niin paljon.. alitajuisesti varmaan. Tosin munat näyttää pieniltä isojen reisien välissä mutta aina ei voi voittaa
Kisumisu sanoi: Jos minä olisin pappaikäinen ja haluaisin näyttää nuorekkaalta koittaisin treenata jalkoja erityisen kovasti. Laihat jalat korostaa ikääntymistä. Click to expand... Ai siksi mä niitä teenkin niin paljon.. alitajuisesti varmaan. Tosin munat näyttää pieniltä isojen reisien välissä mutta aina ei voi voittaa
-_Tane Liittynyt 4.1.2007 Viestejä 2 001 9.7.2017 #85 Stallone ja Dolph Lundgren postas molemmat kuvan, jossa Adonis Creed seisoo vastakkain Ivan Dragon kanssa. Tällä viitattiin mahdolliseen Creed 2 elokuvaan. Itsekin nousin seisomaan kuvan nähdessäni...
Stallone ja Dolph Lundgren postas molemmat kuvan, jossa Adonis Creed seisoo vastakkain Ivan Dragon kanssa. Tällä viitattiin mahdolliseen Creed 2 elokuvaan. Itsekin nousin seisomaan kuvan nähdessäni...