Sylvester Stallone

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mites muuten on, treenasko Sly paljonkin nyrkkeilyä ennen rocky-leffojen tekoa? Ei meinaa ihan ekaa kertaa tainnu pääryynää hakata..

Tosta arskasta vielä, ite oon kyllä kuullut juttua että noi kuvat on feikkiä, tiedä sitten onko, mutta kun näin olen kuullut niin erotan tosta kuvasta kyllä kahta erilaista ihonväriä, katsokaapa vaikka, laittaisin kuvan nuolen kanssa mutta en saa näköjään postaa attachmenttejä, miks näin muuten on?
Ja ootteko nähny samasta tilanteesta muita kuvia muuta kun tosta samasta closeuppia ja kauempaa.

hekottaja sanoi:
Mites muuten on, treenasko Sly paljonkin nyrkkeilyä ennen rocky-leffojen tekoa? Ei meinaa ihan ekaa kertaa tainnu pääryynää hakata..

Onhan tota varmasti harjoittelemaan joutunut. Itsekin tota joskus Porissa urheilutalolla hakkasin, nopeasti siihen sisälle pääsee, mutta tokihan vähän hienompi kikkailu vaatii harjoittelua ja taas harjoittelua.

Jonkin aikaa sitten näin Stallonen haastattelun(taisi olla Jay Lenossa).Näki heti että taas on ukko alkanut kunnolla treenaamaan.Ainakin "Cop land" leffassa vaikutti aika möhömahalta.
Kertoi että hänen äitinsä joka piti salia oli ollut aika voimanainen.
Joskus aikoinaan oli Stallone napsauttanut rintalihaksensakin poikki,joku "vaijeri" sinne oli pistetty pitämään lihasta kasassa.

demosly.jpg

:P

pikkujöpö sanoi:
.Ainakin "Cop land" leffassa vaikutti aika möhömahalta.

Senhän piti ihan tietosesti lihottaa siihen roolin monta kymmentä kiloa.
Mitkä muuten on syltin paino ja pituus? Sillon kun oli varsinkin kovassa kunnossa?

Sit vähän offtopicia, mutta mistä johtuu että sillä näkyy toisella puolella rintaa paljon enemmän suonia? Vai voiko sille olla mitään selitystä? Ne vaan on...

stallone kovas kunnos kyl!

kuitenkin joku 70 kilonen kaveri.... Ei vaan hatun nostot Syltylle, jaksaa vääntää vuosikymmeniä, vaikkei aina elämä hymyilekkään. Tuollaiset kaverit motivoi huomattavasti enemmän kuin nestemömmöbodarit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stallonella ei jalat oo oikeen kasvanut??
halere.jpg

Cobra elokuvassaki sillä oli pillifarkut jalassa ja reisi ja pohkeet ei erottunut sitten yhtään niitten alta. Ylävartalo oli kyllä kehuttavassa kondiksessa? Mikäs siinä mättää? Eikö mies oo kyykänny?:D

Tässä on Stallonen kuntoa parin vuoden takaisesta Get Carter- leffasta.
Ei paha kunto silloin 54-vuotiaalle.

Liitteet

• stallone1.webp
    stallone1.webp
    44,1 KB · Katsottu: 601
Äijä on kyl loistavassa kunnossa! Ei voi kun toivoa, että ite säilyy hyvässä kunnossa tuon ikäiseksi tai, että edes on hengissä vielä keski-iässä:D

Zone-sarja -42%
ace-oo- sanoi:
Jostakin luin, että syltyn kaveri kertoi:

mr r. rambo

-teki nuorempana vatsalihaksia aina kun heräsi yöllä.
-Ei ole vuosiin syönyt vaaleaa leipää
-Mässäillyt muutenkaan
Se niistä yöunista, jos rupee tekeen keskellä yötä kovia sarjoja vatsoja. Ei paljoa nukuta sen jälkeen. :rolleyes:
Kyllä pitää silti rispektii antaa Syltylle sillä on se kovassa kunnossa ikäsekseen.

Minun pitäsi lähettää kiitoskirje Stallonelle. Se innosti minua aikoinaan treenaamaan Rocky-elokuvien kautta. Ja tuota Rocky 6:ta odotan enemmän kuin mitään elokuvaa koskaan

moniko teistä kuvittelee että noissa elokuvissa ei tulla käyttämään / olla käytetty esim viimeisessä terminaattorissa mitään digitaalisia parannuksia... olishan se ihme jos nuo vanhat äijät olis koko ajan huippukunnossa.
tosin viimeisessä terminaattorissahan arskalla olikin koko ajan nahkatakki päällä.
eikä naamakaan niin vanhalta näyttänyt.

What sanoi:
Minun pitäsi lähettää kiitoskirje Stallonelle. Se innosti minua aikoinaan treenaamaan Rocky-elokuvien kautta. Ja tuota Rocky 6:ta odotan enemmän kuin mitään elokuvaa koskaan

Sama juttu täällä, mäki innostuin treenaamaan rocky elokuvien kautta..
Siinä on niin mahtavat musiikitkin..:) :) :)

Terpesteri sanoi:
moniko teistä kuvittelee että noissa elokuvissa ei tulla käyttämään / olla käytetty esim viimeisessä terminaattorissa mitään digitaalisia parannuksia... olishan se ihme jos nuo vanhat äijät olis koko ajan huippukunnossa.
tosin viimeisessä terminaattorissahan arskalla olikin koko ajan nahkatakki päällä.
eikä naamakaan niin vanhalta näyttänyt.

No oli miten oli, itse en tiedä onko esim. viimeisessä terminaattorissa käytetty jotain "digitaalisia paranteluja" esim. arskan vartalossa, onko tästä esittää jotain faktaa? Kyllä se arska muuten ilman paitaa keekoilee aika paljonkin, katoppa vaikka leffan alkuosaa kun "syntyy" ja menee sinne baariin. On muitakin kohtia. Ja on kyllä tiukassa kunnossakin, kertoman mukaan treenasi aika kovasti ennen ko leffaa.
Ja mites se arskan H2-mainos, vaikka onkin t-paita päällä niin ei se nyt ihan huonokuntoiselta näytä, ja tuskin on treenannut itseään varta vasten kuntoon pelkkään tv-mainokseen.

muistaakseni tuossa terminaattorissa oli kuvattu jonkun muun kroppaa ja arskan päätä erikseen..

oon muuten satavarma että näin syltyn salilla. oli muuten tismalleen samannäköinen jäppinen. hanska oli reittä paksumpi, poski roikkui ja tukkakin samalla kasarimallilla. meinas treenit mennä ohi kun nauratti niin kovin.

pikkujöpö sanoi:
Joskus aikoinaan oli Stallone napsauttanut rintalihaksensakin poikki,joku "vaijeri" sinne oli pistetty pitämään lihasta kasassa.

Mietinki, että miten tuo oikee liha on vähä vaikeen näkönen.
imgpush10.jpg
rocky-vi.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom