Sylvester Stallone

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mun mielestä Rocky-sarja olisi voitu laittaa poikki 2. tai 3. osan jälkeen. Ei oikee nelosessa ja varsinkaan vitosessaa oo sitä sama meininkiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hekottaja sanoi:
Mun mielestä Rocky-sarja olisi voitu laittaa poikki 2. tai 3. osan jälkeen. Ei oikee nelosessa ja varsinkaan vitosessaa oo sitä sama meininkiä.
nelkkuhan on best ever jo biisienkin kannalta:)

Zone-sarja -42%
Terpesteri sanoi:
moniko teistä kuvittelee että noissa elokuvissa ei tulla käyttämään / olla käytetty esim viimeisessä terminaattorissa mitään digitaalisia parannuksia... olishan se ihme jos nuo vanhat äijät olis koko ajan huippukunnossa.
tosin viimeisessä terminaattorissahan arskalla olikin koko ajan nahkatakki päällä.
eikä naamakaan niin vanhalta näyttänyt.

No tässä mustaa valkoisella terminator kolmosesta:
http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m0KFY/is_5_21/ai_103376708

"couldn't you just have the T3 character appear throughout in leather and not show as much muscle as the previous two films?"

"No. Pride was a big factor. I wanted to be true to how T1 and T2 looked. Anything less would have been cheating the essence of the story and the audience. I'd signed to replicate the persona and look of the earlier Terminators, and so, even with the accident disrupting my preparation, I was determined to fulfill my obligations."

Kannattataa siis lukea koko teksti;)

Big Evil sanoi:
Taasko noi Arnoldin kuvat jaksettiin kaivaa esiin. Miehellä taitaa nykyään olla vähän muuta tekemistä kuin käydä salilla. Toisin kuin Syltty, jonka muuten kerrotaan leikanneen implantteja lihasten tilalle...

Kovasti taitaa Syltyllä olla noita implantteja ihon alla kun noin pullottaa.. Ihan jokapuolella ympäri yläkroppaa ....Vai semmoista :jahas:

neutraali sanoi:
nelkkuhan on best ever jo biisienkin kannalta:)

Miten senkin nyt ottaa.. Ei huonoin, ei, on se kolmosta parempi. Sitä on kiva kattoo ku rocky vääntää siperiassa. Ja tieteski ku se hakkaa ylivoimasen vastustajansa.. Mut silti Rocky I ja II:ssa on parempi tunnelma.

Ne "putket" on vatsalihaksia, itelläni on samanlaiset.

Vaikka kunnioitettavassa tiukkuudessa stallone on ollut ja on vieläkin, niin ei siltikään kyllä vastaa mun mies makua :D

ei ole todisteita mistään, mutta ihmehän se olisi jos noilla budjeteilla ei käytettäisi mitään konsteja. eri asia on tietenkin onko noi arskan beach-kuvat aitoja... enkä ole varma ymmärsinkö oikein mitä arska tuossa haastattelussa sanoi edes.
mun periaatteeni on että älä usko mihinkään. siinä t3:ssahan se oli niin kuin lapsen ihon mitä sitä nyt muutaman sekunnin siinä oli arskalla näkyvissä. nyt kyllä tuli eksyttyä aiheesta joka oli stallone...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä Stallonella on ihan hiton surkee fysiikka. Lattea rinta, selkä on aivan superonneton. Tosin ukko on aina pysynyt hiton kovassa ja tiukassa kunnossa, selkeesti ei ole ainakaan geeneillä reenannu vaan kovalla työllä.

Elkää sitten käsittäkö väärin, kovan näköinen hemmohan tuo nyt aina on ollut.

Terpesteri sanoi:
ei ole todisteita mistään, mutta ihmehän se olisi jos noilla budjeteilla ei käytettäisi mitään konsteja. eri asia on tietenkin onko noi arskan beach-kuvat aitoja... enkä ole varma ymmärsinkö oikein mitä arska tuossa haastattelussa sanoi edes.
mun periaatteeni on että älä usko mihinkään. siinä t3:ssahan se oli niin kuin lapsen ihon mitä sitä nyt muutaman sekunnin siinä oli arskalla näkyvissä. nyt kyllä tuli eksyttyä aiheesta joka oli stallone...

Sori, mut pakko vielä jatkaa:offtopic:

Onko periaatteesi siis uskoa omiin olettamuksiin mielummin kuin todennäköisesti totta puhuvaan arnoldiin. Sehän nimenomaan sano että oli ylpeys-asia toi treenaus siihen pätkään... En sitten tiedä valehteleeko mutta en keksi syytä miksi valehtelisi.

Ja itse aiheesta, millonkohan toi kuva on otettu stallonesta? Että onko kovinkin tuore?

Katsoin muuten rambo ykkösen ja ei se selkä siinä kovin ihmeelliseltä tosiaan näyttäny. Mutta onhan toi syltty silti ihan kova tyyppi.

Innolla odotetaan leffaa! Meinaakohan pikkuiso S nostaa vielä kisapainoaan ;)
Katto nauhalta ku vastustajakin piikkas nelosessa niin meitsi kans...

Heh ihan off topiccina mutta tos arskan kuvassa on sen mahassa ihan selvästi jonkun örkin kasvot :D huomasko kukaan muu

nännit siis silminä ja napa suuna. Tuo uudempi kuva

Doggoned sanoi:
Putkimies? Stallone as "plumber"....
EDIT: hekottaja meni pilaan mun vitsin:)
On sul Hekottaja vissiin alhaset rasvat sitten;)

Sorry, my bad (tj) :D En nyt halua mitenkään leijua, mutta rasvat on 7%-8% ;) Surullista kyllä, rasvat ja lihakset lähti ihan "vahingossa" tässä kevään ja syksyn aikana:itku:

ruupert sanoi:
Sori, mut pakko vielä jatkaa:offtopic:

Onko periaatteesi siis uskoa omiin olettamuksiin mielummin kuin todennäköisesti totta puhuvaan arnoldiin. Sehän nimenomaan sano että oli ylpeys-asia toi treenaus siihen pätkään... En sitten tiedä valehteleeko mutta en keksi syytä miksi valehtelisi.

.
ainakin noissa t2 ja t3 elokuvissa on maailman huikeimmat digitaaliefektit joten on ihan mahdollista tehdä sinne yks arnoldikin isompana kuin koskaan.
onhan se saattanut laihduttaa sen verran että se nahkapuku mahtuu päälle. olisihan se noilla meriiteillä erikoista myöntää mitään muutakaan kuin se on sanonut, mutta en minä nyt enempää häntä rupea tässä epäilemään, kaikki arskafanit suuttuu mulle...mutta periaatteessa nykyään kaikki kuvat käsitellään on ne sitten voguen kannessa tai jossain muualla.
jotenkin tuossa Syltyn uudessa kuvassa on outo tuo hauiksen yläpuoli...

hekottaja sanoi:
Ne "putket" on vatsalihaksia, itelläni on samanlaiset.

Ei mun mielestä vatsalihoihin kuulu.

ihan "normaalit" vatsalihakset siellä pilkottaa. tolla tavalla ne vaan ei juuri jännity, ellei nimenomaan sitä tarkota. kokeilepa ite sillai, että nojaat yläkroppaa hieman taakse etkä jännitä vatsalihaksia. obliques ja sidekalvo nousee ja rectus abd. pysyy alhaalla.

Vidus sanoi:
On kova pappa kyllä siihen nähen että mittarissa kohta 60-v. Tuossa kunnossa ko olis ittekki 60-vuotiaana. Nooh onhan mulla vielä 37 vuotta aikaa hankkiutua tuohon kuntoon :D

Huhuja kuullu vähän että saattas Ramboki ilmaantua vielä valkokankaalle mutta huhujahan tässä maailmassa riittää ;)
Rambo 4 tulee. Tai Novaa, kun kuuntelin niin kertoivat. Stallone oli kuulema ite vahvistanu asian. Rocky VI tulee ainaki.

attitude sanoi:
Syltty on äijä!!

jos tiedot pitävät paikkansa Rocky 6 on muuten tulossa myös Rocky 3 tuttu MR T!

Adriaaan!!!
Mistä sä ton jutun oot kuullu, että Mr. T olis kans tulossa siihen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom