Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nelkkuhan on best ever jo biisienkin kannaltahekottaja sanoi:Mun mielestä Rocky-sarja olisi voitu laittaa poikki 2. tai 3. osan jälkeen. Ei oikee nelosessa ja varsinkaan vitosessaa oo sitä sama meininkiä.
neutraali sanoi:nelkkuhan on best ever jo biisienkin kannalta
Terpesteri sanoi:moniko teistä kuvittelee että noissa elokuvissa ei tulla käyttämään / olla käytetty esim viimeisessä terminaattorissa mitään digitaalisia parannuksia... olishan se ihme jos nuo vanhat äijät olis koko ajan huippukunnossa.
tosin viimeisessä terminaattorissahan arskalla olikin koko ajan nahkatakki päällä.
eikä naamakaan niin vanhalta näyttänyt.
Big Evil sanoi:Taasko noi Arnoldin kuvat jaksettiin kaivaa esiin. Miehellä taitaa nykyään olla vähän muuta tekemistä kuin käydä salilla. Toisin kuin Syltty, jonka muuten kerrotaan leikanneen implantteja lihasten tilalle...
neutraali sanoi:nelkkuhan on best ever jo biisienkin kannalta
foo sanoi:http://idata.over-blog.com/0/08/30/45/musculation/demosly.jpg
Mitkä ihmeen putket tossa alavatsan molemmin puolin menee ? Enpä ole moisia nähnyt!
Terpesteri sanoi:ei ole todisteita mistään, mutta ihmehän se olisi jos noilla budjeteilla ei käytettäisi mitään konsteja. eri asia on tietenkin onko noi arskan beach-kuvat aitoja... enkä ole varma ymmärsinkö oikein mitä arska tuossa haastattelussa sanoi edes.
mun periaatteeni on että älä usko mihinkään. siinä t3:ssahan se oli niin kuin lapsen ihon mitä sitä nyt muutaman sekunnin siinä oli arskalla näkyvissä. nyt kyllä tuli eksyttyä aiheesta joka oli stallone...
Doggoned sanoi:Putkimies? Stallone as "plumber"....
EDIT: hekottaja meni pilaan mun vitsin
On sul Hekottaja vissiin alhaset rasvat sitten;)
ainakin noissa t2 ja t3 elokuvissa on maailman huikeimmat digitaaliefektit joten on ihan mahdollista tehdä sinne yks arnoldikin isompana kuin koskaan.ruupert sanoi:Sori, mut pakko vielä jatkaa
Onko periaatteesi siis uskoa omiin olettamuksiin mielummin kuin todennäköisesti totta puhuvaan arnoldiin. Sehän nimenomaan sano että oli ylpeys-asia toi treenaus siihen pätkään... En sitten tiedä valehteleeko mutta en keksi syytä miksi valehtelisi.
.
hekottaja sanoi:Ne "putket" on vatsalihaksia, itelläni on samanlaiset.
Rambo 4 tulee. Tai Novaa, kun kuuntelin niin kertoivat. Stallone oli kuulema ite vahvistanu asian. Rocky VI tulee ainaki.Vidus sanoi:On kova pappa kyllä siihen nähen että mittarissa kohta 60-v. Tuossa kunnossa ko olis ittekki 60-vuotiaana. Nooh onhan mulla vielä 37 vuotta aikaa hankkiutua tuohon kuntoon :D
Huhuja kuullu vähän että saattas Ramboki ilmaantua vielä valkokankaalle mutta huhujahan tässä maailmassa riittää ;)
Mistä sä ton jutun oot kuullu, että Mr. T olis kans tulossa siihen?attitude sanoi:Syltty on äijä!!
jos tiedot pitävät paikkansa Rocky 6 on muuten tulossa myös Rocky 3 tuttu MR T!
Adriaaan!!!