Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jännä miten noi sarjapaino/maksimi heittelee ihmisten välillä. Mulla tuli sarjapainona 150x4 ja siisti lähes kisanoston veroinen 175x1

Totta, kyllähän tuossa on isojakin eroja yksilöiden välillä. Itselläni tuota huonoa irtiottokykyä selittää ettei tässä mitään ihmeempiä piikkauksia alla.

Laitetaas nyt eka postaus tähän ketjuun. Tänä keväänä opetellut tuota mavea. Oon aina luullut, että se on jotain ihan hirveää, mutta tuohan onkin mukava laji. Ei satu eikä polta, kuten jotkut eristävät liikkeet, vaikkapa etureidelle, hauikselle tai ojentajalle, vaan siinä on koko kroppa kivasti mukana. Tässä 170kg oma enkka parin viikon takaa. 200kg olis kiva joskus nostaa.

View: https://www.instagram.com/p/BS3x0BcDTpP/?hl=fi

Taas uusi ennätys

ylätalja kapea ote 150kg 8 toistoa (5 toiston parannus verrattuna pariin viime kuukauteen)

View: https://www.youtube.com/watch?v=LpYAQLyNCHA

Ihan rehellisesti, tää oli ehkä naurettavin asia mitä oon hetkeen nähny jonkun tekevän. Tuota tahtia ainakin olkapäät alkaa hajoamaan, jos ei mikään muu ennen sitä. Pääasia kumminkin, että rautaa saa lisää ylätaljavetoon! :ruoska: ps. ei, en ole kateellinen hänen voimatasoistaan.

Toi sun yhen käden leuka videos ninja maskissa on just asiallinen :D. Katoin vaa, et vedit aikas kimmokkaasti siinä. Saan ite hikisen yhen noita, ni en tosiaan kritisoi :D, mut kelasin vaan, et eiks tunnu yhtään pahalta riuhtoa tolleen olkapäät aika velttoina?
Arvasitko juuri että olen mies tai nainen?

Nyt meni täysin ohi.:confused:
hmm... jostain syystä luin että kysyit olenko mies vai nainen... Nyt ei kyllä jokin täsmää.
Anyway Ei ne tuu enää kipeeks kun niitä on pitkään jo tehnyt. Aluksi tuli pari kertaa mut se lähti aina parin päivän sisällä pois.
Ne tulee enemmänki kipeeks jos niitä ei koskaan päästä venymään (ei kuitenkaan koskaan veltoksi). Niinku penkissä jos tanko ei koskaan osu rintaan ni sillo ku se osuu ni sit revähtää.
Toisaalta voihan mulla olla erityisen vahvat/kimmoisat olkapäät ihan muutenkin.

Muuten kun oon kattonut näitä videoita, täällä oli jotain helkkarin siistei old school salei, oon ettiny sellasia tampereelta mutten oo vaa millään löytänyt... Tietääkö kukaan sellasia?
Juu voi iteki laittaa jonkun vidin

Onko tuo sitten se tie, joka jokaisen miehen on käytävä läpi? Revitään millä vain tekniikalla maksimipainoja ja ihmetellään, kuinka "heikkoja" ne salin isot sedät onkaan. Lopulta paskotaan joku paikka kropasta ja tehdään pakosta nätillä tekniikalla ja huomattavasti pienemmillä painoilla :D
Kyllä.

Tulihan se kyykkyenkka sieltä. Se on muuten neljäs kerta, kun toden sanoo, eikä kolmas. Oma enkka ja ainut tavoite ennen kesää. Samoin mavessa pamahti enkat kolme päivää aiemmin. Eihän noilla painoilla vielä kuuhun mennä, mutta kyllä sitä tämmönen nelikymppinen ns. aloittelijakin kehittyy, kun vaan jaksaa jumpata. Mavea aloin tekemään joskus helmi-maaliskuussa ja 10kg/kk on ollut nousutahti. Kyllä noi ennätykset saa aina hyvälle tuulelle.

View: https://youtu.be/nFTKryIuZ-M

Suosittelen vähän rauhoittumaan rautojen kanssa :D vedossa ollaan jo aika loukkaantumisriskeillä ja kyykyt sais vähän syvempiä olla. Hoidat molemmat kuntoon niin se on taas parikymppiä lisää tangossa ;)

Suosittelen vähän rauhoittumaan rautojen kanssa :D vedossa ollaan jo aika loukkaantumisriskeillä ja kyykyt sais vähän syvempiä olla. Hoidat molemmat kuntoon niin se on taas parikymppiä lisää tangossa ;)
Tarkoitus onkin jättää tälle keväälle maksimit tähän ja ruveta "bodailemaan". Veto oli kyllä maksimissaan, mutta tuntui silti turvalliselta ja paketti pysyi kasassa. Silloin kun kulkee, niin pitää vetää. Kyykky jäi ehkä pikkusen vajaaksi, ei kuitekaan mikään nylkytys. Normaalisti käyn pikkusen alempana, mutta kyllä tuo syvyys ittelleni riittää, että voin sanoa itelleni, että tavoite saavutettu.

Back
Ylös Bottom