Deleted member 43228
Kuten tänään, kohta, pian, heti. Hernesoppaa ja kylkeen pan kakkua vaahdolla ja hillolla. Mmm...Ehei, olen sellaisten riettauksien yläpuolella. Dieetti jatkuu kuten normaalisti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten tänään, kohta, pian, heti. Hernesoppaa ja kylkeen pan kakkua vaahdolla ja hillolla. Mmm...Ehei, olen sellaisten riettauksien yläpuolella. Dieetti jatkuu kuten normaalisti!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705042200120043_u0.shtml ja antteks jo valmiiksi.
on se ihmeellistä kun nämä sekasikiöt ja päähän potkitut vajakit pääsee päättämään asioista, noh ehkä naiset on nyt onnellisia kun pääsevät istumaan siihen kustulle renkulalle. niinhän siinä tulee käymään. "ennaltaehkäistä syrjintää"
Onko sylvikillä nyt ihan virallisesti hullun paperit?

Kuten tänään, kohta, pian, heti. Hernesoppaa ja kylkeen pan kakkua vaahdolla ja hillolla. Mmm...
Mutta haluaisin uskoa, että kyse on ennemminkin henkilöistä kuin sukupuolista siinä touhussa. Toki naisena on vaikeampi kuseksia ympäri pöntön ympäryksiä, mutta samat vauhtiraidat voi molemmat jättää.juu mutta kun se "iso" ongelma on se että on ihmisiä jotka ei tiedä onko ne tyttöjä vai poikia niin ne hajoilee (niitä syrjitään) kun niille ei ole vessoja. Vaikka olisi kikkeli mutta olo on niin kovin tyttömäinen niin ne paniikissa roikkuu molemmissa ovenkahvoissa tietämättä kumpaan vessaan ne menee.Tjaa, mun työpaikalla on enimmäkseen vain sellaisia vessoja kuin kaikkien kotonakin, joissa on pelkkä pönttö yksittäisessä huoneessa, ja niitä ei ole merkattu erikseen kenellekään. Uskoakseni ne toimivat erittäin hyvin ihmisten mielestä, ja meillä on satoja ihmisiä töissä. En ole kyllä lainkaan yllättynyt, koska loppujen lopuksi, kyseessä on vessanpönttö suljetussa huoneessa, joten mikä se valituksen aihe tarkalleen olisikaan edes? Kieltämättä, en ollut koskaan ajatellut, että joillekin olisi todella ongelma, että unisex-vessoja ei ole, mutta enpä olisi ajatellut että sekin olisi ongelma, että niitä teoriassa voisi olla. :D
Tjaa, mun työpaikalla on enimmäkseen vain sellaisia vessoja kuin kaikkien kotonakin, joissa on pelkkä pönttö yksittäisessä huoneessa, ja niitä ei ole merkattu erikseen kenellekään. Uskoakseni ne toimivat erittäin hyvin ihmisten mielestä, ja meillä on satoja ihmisiä töissä. En ole kyllä lainkaan yllättynyt, koska loppujen lopuksi, kyseessä on vessanpönttö suljetussa huoneessa, joten mikä se valituksen aihe tarkalleen olisikaan edes? Kieltämättä, en ollut koskaan ajatellut, että joillekin olisi todella ongelma, että unisex-vessoja ei ole, mutta enpä olisi ajatellut että sekin olisi ongelma, että niitä teoriassa voisi olla. :D