Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne toisenpolven maanmuuttajat on yleensä just niitä pahimpia riehujia, ja todella kovaa uskonnollsia mun käsityksen mukaan. Mutta kerroppas ny disgust mikä pakko sun on puolustaa islamia, ookko joku musulmaani ?
En ja ei ole mikään pakko puolustaa mitään. Kun näen epäkohdan ni yleensä puutun siihen.
Epäkohdan joka nyt viimestään pitäs olla tullu selväks, että se epäkohta oli sun päässä. Kulttuuri > geenit kun lähetään raiskaileenEn ja ei ole mikään pakko puolustaa mitään. Kun näen epäkohdan ni yleensä puutun siihen.
http://www.turkulainen.fi/artikkeli...n-halisissa-ulkomaalaistaustaisten-ryhma-iski
Kahden alaikäisen tytön epäilleen joutuneen ulkomaalaistaustaisen joukon pahoinpitelemäksi uudenvuodenaattoiltana. Kolme tyttöä käveli kello kymmenen aikoihin illalla Paavinkadulla, kun heitä vastaan tullut tyttö ryhtyi nimittelemään näitä. Pian vastapäiseltä koulun pihalta tuli parinkymmenen hengen joukko. Tyttöjä potkittiin kiinni pitäen eri puolille vartaloa ja heidän päälleen syljettiin. Heitä uhattiin myös raiskauksilla ja alapään repimisellä.
Tyttöjen äidin mukaan mukana pahoinpitelyssä oli aikuisiakin ihmisiä.
– Toinen tyttäristäni sai lopulta riuhtaistua itsensä miehen otteesta, ja he lähtivät juoksemaan karkuun. Hänellä oli myös kännykkä auki, ja kuulin tappelun äänet koko ajan itse.
Tytöt pääsivät piiloutumaan läheiseen puskaan, kunnes poliisit tulivat paikalle.
Lounais-Suomen poliisi vahvistaa, että tapahtumasta on tehty rikosilmoitus.
Vaikka tytöt välttyivät vakavimmilta vammoilta, on perhe järkyttynyt tapahtumista. Äidin mukaan edessä on nyt kriisiterapia ja koulunvaihto.
Olikin jo aikaisemmalla sivulla, mutta antaa olla tässä niin ei mene diskusipäältä ohi tämä tapaus
Ne toisen polven asukit saavat ne oppinsa siitä musu/islam kulttuurissa jossa elävät. Jos ne on sijoitettuja suomalaiseen perheeseen vauvasta asti, ne ei niitä oppeja saa, mutta keskenään kyllä saavat. Ihan sama sen on manneilla, ne mitkä on kasvaneet valkoisten seassa oppivat ihan ihmisiksi, ne jotka asuvat omiensa seassa niin pitää olla tosi poikkeuksellinen yksilö että se sieltä ponnistaa pois.Toisen polven maahanmuuttajatkin syyllistyy raiskauksiin. Iso osa noista ei edes puhu "omaa" kieltä, eikä niillä ole hölkäsen pöläystä mistään uskonnoista. Raiskauksiin syyllistyneet maahanmuuttajat eivät ole niitä hartaimpia muslimeja, vaan ne on yleensä nuoria miehiä ketkä elää ihan niinku muutki eli ei millään tavalla islamin oppien mukaisesti. Islamin oppien mukaisesti eläviä on loppujen lopuksi hyvin pieni osa. Onko sulla mitää faktaa liittää tänne tukeaksi tota väitettä, että islam on iso tekijä näihin raiskaustilastoihin? Mä väitin, että uskonto on pienempi tekijä ja isoin tekijä on genetiikka, rotu jne. Ehkä tuon sanominen tekee minustakin rasistin mutta tuo on mun mielipide. Ja mä sentään toisin ku sinä tuon lähteitä tukemaan mun väitteitä.. ainaki yritän parhaani mukaan. Mä en koita viedä keskustelua mihinkään. Kaikki mitä puhun liittyy vahvasti aiheeseen. Edelleen. Jos se ei mahdu sun kaaliin, niinku ei näytä mahtuvan ni voit vaikka panna mut ignoreen. Ja kyllä, ylläpito voi tehdä ihan mitä tahansa. Mutta jos joku pitäisi bannata niin sut, niinku sut on jo moneen kertaan toisesta osiosta bannattu. Koska sä et tuo mitään tähän ketjuun ja sä oot se joka vie keskustelua muualle eli muhun. Vielä kerran.. onko sulla jotain järkevää sanottavaa maahanmuuttoon liittyen vai jatkatko marinaa?
Epäkohdan joka nyt viimestään pitäs olla tullu selväks, että se epäkohta oli sun päässä. Kulttuuri > geenit kun lähetään raiskaileen
Ne toisen polven asukit saavat ne oppinsa siitä musu/islam kulttuurissa jossa elävät. Jos ne on sijoitettuja suomalaiseen perheeseen vauvasta asti, ne ei niitä oppeja saa, mutta keskenään kyllä saavat. Ihan sama sen on manneilla, ne mitkä on kasvaneet valkoisten seassa oppivat ihan ihmisiksi, ne jotka asuvat omiensa seassa niin pitää olla tosi poikkeuksellinen yksilö että se sieltä ponnistaa pois.
Tänne on liitetty jo vaikka kuinka noita mitkä tukee väitettä että islamin uskoiset raiskaa Suomessa paljon, se että sä löysit sieltä jonkun kongokohta mikä on poikkeus, eikä sekään välttämättä ole kun ne suomessa asuvat kongolaiset voi myös olla muslimeja, ei tue sun väitettä mihinkään suuntaan. Jos pystyt osoittamaan että raiskaajista on prosentuaalisesti jotain muun uskonnon edustajia kuin muslimeja niin ole hyvä vaan.
Tässä toinen vastaava vertauskuva:Konflikteissa eniten uhanalaisia ovat muslimit
Mikä yhdistää alueita joilla raiskataan äärimmäisen paljon? He eivät ole valkoisia tai aasialaisia.
Sanotaampa niin että laskeppa kaikki enimmäkseen kristityt maat yhteen ja vedä siitä keskiarvo raiskauksille, sitten sama islamistille maille ja lopuks vielä isot muut uskonnot ja kato mitä tulee. Tähän en tiedä vastausta, mutta hyvin vahva tunne että islam viel jälleen. Tosin kun monissa muslimimaissa raiskaamisesta on sinänsä vaikee jäädä kiinni kun kotona ei voi raiskata ja muuten se vaatii 4 miestodistajaa..Indonesia on maailman ison muslimimaa, 240 miljoonaa asukasta. Raiskaustilastoissa kaukana jäljessä esim. Latinalaisen amerikan maita. Jos tuo islam on isokin tekijä, niin miksi Indonesialaiset raiskaa huomattavasti vähemmän kuin em.
Onko Nicaraguassa isokin "raiskauskulttuuri"?