Luuseri mikä luuseri. Ei siinä, en mä sulta vastauksia odottanutkaan. Et siis yllättänyt.
Jos Kongon väkiluvusta 1,5 % on muslimeja ja n. 80 % kristittyjä, niin todennäköisyys sille että täällä olisi muslimikongolaisia on lähes tulkoon nolla. Mut hyvä yritys hei. Etkö parempaan pysty? Mun vastaus sulle perustuu puhtaaseen logiikkaan. Sä voit nyt counteroida jollain diiba daaba lässytyksellä tohon mun vastaukseen ja niin varmaan teetkin, eikä sulla ole aikomustakaan vastata mun kysymyksiin. Jälleen kerran historia toistaa itseään: Disgust 6-0 Japi
Ja jälleen kerran hävittyäsi väittelyn menet henkilökohtaisuuksiin kun et pärjää. Sun vastaus ei perustu logiikkaan vaan sun mututuntumaan. Kysyin että mistä tiedät etteivät ole muslimeita, et tiedä sitä mistään, se voi olla että kristityt vainoavat ja muslimit pakenevat, se voi olla että kuulivat että muslimeilla on auvoisat ajat Suomessa ja siksi lähtivät, sä mutuilet pelkästään koska se tukee sun diipadaaba teoriaa että täällä olisi vain kristittyjä, joko lyöt faktat pöytään tai sitten myönnät ettet tiedä, ihan turha huudella mitään 6-0 kun et pysty mihinkään vastaamaan etkä pysty asioita ajattelemaan oikeasti loogisesti. Tai sitten pystyt ja vain trollaat, mikä on sekin jo syy miksi sut pitäisi täältä poistaa.