Ja jälleen kerran hävittyäsi väittelyn menet henkilökohtaisuuksiin kun et pärjää. Sun vastaus ei perustu logiikkaan vaan sun mututuntumaan. Kysyin että mistä tiedät etteivät ole muslimeita, et tiedä sitä mistään, se voi olla että kristityt vainoavat ja muslimit pakenevat, se voi olla että kuulivat että muslimeilla on auvoisat ajat Suomessa ja siksi lähtivät, sä mutuilet pelkästään koska se tukee sun diipadaaba teoriaa että täällä olisi vain kristittyjä, joko lyöt faktat pöytään tai sitten myönnät ettet tiedä, ihan turha huudella mitään 6-0 kun et pysty mihinkään vastaamaan etkä pysty asioita ajattelemaan oikeasti loogisesti. Tai sitten pystyt ja vain trollaat, mikä on sekin jo syy miksi sut pitäisi täältä poistaa.
Okei mulla ei ole faktaa. Pelkkää mutua perustuen logiikkaan. Aikuisen ihmisen logiikkaan. Kongolaiset ovat täällä yliedustettuina ja myös koko Maapallon mittakaavassa omassa maassaan. Ja ovat lähes kaikki kristittyjä. Siinä oli mun vastaus. Sun vuoro. Ole hyvä ja vastaa mun kysymyksiin.