http://www.lapinkansa.fi/lappi/yle-...-tietoinen-mutta-ei-nosta-valmiutta-15839857/
Joko kohta Suomessa, joko joko. Vitun hullut
Joko kohta Suomessa, joko joko. Vitun hullut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Suomessa ole vielä tällaisia lähiöitä, mutta jotkut paikat ovat jo sellaisia, joissa liikkumista vältetään.Tai edes ihan vaan levottomia lähiöitä, joissa tuntee olonsa uhatuksi tai ei uskalla liikkua yöllä? Mulle ei tuu yhtään mieleen.
Onko?Kun tää ketju avattiin yli 13 vuotta sitten ni kovasti huudeltiin, kuinka Suomi on kohta täynnä Rosengårdeja ja Rinkebyitä ja kytät tai paloautot ei uskalla kohta mennä suorittamaan tehtäviään. No missä ne alueet on? Semmoista aluetta ei ole kehkeytynyt vielä lähellekään, vaikka mamujen määrä alkaa olla jo lähellä muiden Pohjoismaiden lukuja.
Aijaa...mielestäni tähän mennessä asiat on mennyt täällä ihan hyvin verrattuna Ruotsiin eikä näytä mitenkään hälyttävältä, että ne ois menossa jotenki huonompaan suuntaan.
Asiaa ei tule tarkastella vain maahanmuuttajien määrällä, vaan ennemminkin sillä, mitä maahanmuuttajia on kyseessä, sillä maahanmuuttajaryhmien rikollisuudessa on suuria eroja, esim. Optula 2014.Ei, vaikka täältä löytyy useita kymmeniä lähiöitä, joissa mamujen osuus väestöstä on yli 20 %. Eli edelleen; ei asioiden tarvii mennä niinkuin ne on menny Ruotsissa. Mä oon jo 10 vuotta kyselly täälläkin että noh missä ne on ne Suomen Malmöt mihin täälläki oltiin "100 % varmasti menossa". Ei näy.
Huomatkaa myös Disgustin poissaolo kun lyötiin faktoja pöytään, eiköhän se palaa parin viikon päästä samoilla nollapostauksilla väittämään höperöitä taas unohtaen faktat.
Huomatkaa myös Disgustin poissaolo kun lyötiin faktoja pöytään, eiköhän se palaa parin viikon päästä samoilla nollapostauksilla väittämään höperöitä taas unohtaen faktat.
:D
Mä tiiän että sä oot täällä aina aamusta iltaan päivystämässä ja odottamassa mun vastauksia. Sulla on aina ollu pientä miehistä kiinnostusta mua kohtaan. Aika söpöä, mutta sori mulla on muutakin elämää ku hengailla pakkiksella ja varsinkaan tässä ketjussa aamusta iltaan. Faktoja saa käännettyä ja kaivettua omien mieltymysten tukemiseksi vaikka millä mitalla.. mulla vaan ei riitä aika ja into siihen. Näköjään nimimerkki Zagg:illä on aikaa, koska tuon postin kirjoittamiseen on mennyt vähintään kaksi tuntia. Hatun nostot hänelle omistautumisesta.
Asiaa voi yrittää vääntää ja kääntää vaikka kuinka, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa ettei Suomessa ole levottomia seutuja ja täällä voi kuka vaan kävellä rauhassa missä vaan. Poliisi voi vaikka yksin mennä suorittamaan tehtävää Turun Varissuolle tai Helsingin Vuosaareen. Eli tilanne on sama kuin mitä se oli 10-15 vuotta sitten kun tämä keskustelu aloitettiin ja silloin jo huudeltiin että tää maa on tuhoon tuomittu ja on vain ajan kysymys koska täällä alkaa ghettoutuminen ja ongelmat lähiöissä. 90 -luvun Malmi ja 80-90 luvun Jakomäki oli vitusti villimpiä seutuja kuin yksikään nykylähiö.
Miks mulla olisi kiinnostusta sua kohtaan? Ja olin tuossa juuri lähes 2kk kirjautumatta koko pakkiselle kun oli vähän kiireempää töissä, en ole päivystämässäkään, kuhan huomautin että häviät aina kun faktat lyödään tiskiin, nytkään et pystynyt kommentoimaan niihin mitään, sanoit vaan että sulla ei ole aikaa, mutta etköhän sä täällä mutuile noilla perättömyyksilläsi taas pari viikkoa putkeen.
Asiaa voi yrittää vääntää ja kääntää vaikka kuinka, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa ettei Suomessa ole levottomia seutuja ja täällä voi kuka vaan kävellä rauhassa missä vaan. Poliisi voi vaikka yksin mennä suorittamaan tehtävää Turun Varissuolle tai Helsingin Vuosaareen. Eli tilanne on sama kuin mitä se oli 10-15 vuotta sitten kun tämä keskustelu aloitettiin ja silloin jo huudeltiin että tää maa on tuhoon tuomittu ja on vain ajan kysymys koska täällä alkaa ghettoutuminen ja ongelmat lähiöissä. 90 -luvun Malmi ja 80-90 luvun Jakomäki oli vitusti villimpiä seutuja kuin yksikään nykylähiö.
Suomi 100 -avajaiset
Ekana Riku ja Tunna, nyt siellä läppää Falecase ja joku naapuri kun tunnelma on vähän kiree? Siis vittu mitä paskaa... ei oikein kädet noussu vaikka pyydettiin
Tästä asiasta Supo ei siis lähtisi huolestumaan, mut sit joku muutama kymmenen, lentolehtistä jakavaa vastarintaliikkeen jäsentä aiheuttaa pelkoa. Joopa joo..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005027812.html
Eli siis vältellä tapahtumia, joissa on lähi-idästä pakolaisia mukana. Tervettä maalaisjärkeä.Yleisissä tilaisuuksissa, joissa on ihmisiä koolla, oli sitten terroriuhkaa tai ei, kannattaa noudattaa yleistä varovaisuutta ja pitää maalaisjärki mukana