Maahanmuutto

Heja finlanistan!
Kuka hullu tällasen valtion puolesta on valmis vielä sotimaan?
Koitan aina hakea asiat posiitivisen kautta, että mikäli nyt sota syttyis syystä tai toisesta ni se saattais olla se kaikkein tehokkain tapa päästä näistä "sotalapsista" eroon, kun se muuttoaalto lähtis kohti uusia sosiaalisia mahdollisuuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opit otettu isikseltä, vaikka olivatkin vain tavallisia maltillisia muslimeita.

Berliinin poliisin murharyhmä etsii seitsemää nuorukaista, joiden epäillään sytyttäneen metrovaunussa nukkuneen asunnottoman miehen vaatteet palamaan. Epäiltyjen kuvat on julkaistu
http://www.nykysuomi.com/index.php/...tivat-kodittoman-miehen-palamaan-berliinissa/
SAKSANJUNAJUTTU0000012222222-800x445.jpg

YLE:n mukaan ihan rauhallisia alueita.

Ruotsin poliisi vaikeuksissa lähiöissä – 15 aluetta, joissa lähes mahdotonta suoriutua tehtävistä
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005023866.html

Kannattaisi ruotsalaispoliiseiden olla yhteydessä suomalaisiin viherfeministisiin toimittajiin jotka tekivät oikein artikkelin kuinka rauhallisia todellisuudessa ruotsalaislähiöt ovat. Voisivat feministit pitää vaikka jonku koulutuspäivän poliiseille.

Poliisi nimeltä Hanif Azizi kuulostaa perinteiseltä ruotsalaispoliisilta jonka suurin ongelma on vain asenteellinen suhtautuminen maahanmuuttajia kohtaan.

Onhan tuokin jo jotain iltasanomilta. Taisi vaan noita olla 55 kpl jo 2014. Ehkä sitten vähentyneet sittemmin

Swedish police in a 2014 report mapped 55 areas where "local criminal networks are considered to have a negative impact on the local society" and where the police have once or multiple times felt insecure doing their job.[46][47]According to NRK, these areas are sometimes dubbed "no-go zones").[48] According to the Swedish embassy to Hungary, there are no actual "no-go zones" in Sweden.[49]

In March 2015, journalist Henrik Höjer discussed the rise of criminality, especially organized crime, in various neighborhoods within Sweden since the mid-1990s, especially in the city of Malmö. He wrote that gangs like to lay claim to an area by throwing stones at mailmen, police, firefighters and ambulances who enter the area.[50]

In March 2016, a news crew for Australia's 60 Minutes working with the right wing activist Jan Sjunnesson came under attack, including having stones thrown on them and a car running over the foot of a cameraman who was trying to prevent it from leaving in the immigrant-dominated district of Rinkeby of Stockholm.[51] 60 Minutes published the video, on which reporter Liz Hayes states "there are now 55 declared no-go zones in Sweden."[52] In May of the same year, an interview team of the Norwegian public broadcaster NRK along with Swedish police and right wing economist Tino Sanandaji were attacked.[46][48][53] https://en.wikipedia.org/wiki/No-go_area

Maahanmuuttajien osuus väestöstä on noussut suhteellisen paljon viime vuosina etenkin pk -seudulla. Ollaanko jo ehkä 10-15 % lukemissa? Täysin veikkaus. Kuinka moni pystyy luettelemaan levottomia lähiöitä, jonne poliisit ei uskalla mennä? Tai edes ihan vaan levottomia lähiöitä, joissa tuntee olonsa uhatuksi tai ei uskalla liikkua yöllä? Mulle ei tuu yhtään mieleen.

Oslossa asuvat tuttavani (kantaväestöä) eivät myöskään osaa vastata tähän.

Se mikä tapahtuu Ruotsissa ei ole sanottu että tapahtuu automaattisesti täällä.

Kaikista viime aikaisista pakolaisvyöryistä huolimatta mitään merkittävää negatiivista ei ole tapahtunut / muuttunut huonompaan suuntaan. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.

Mä en ole tähän keskusteluun ottanut aiemmin osaa mutta nyt otan. Vastaan siis sinulle Disgust. Kyllä on asiat huonommalla tolalla kuin ennen. Minä kävelin pikkujouluista kotiin ja nostin rahaa automaatista taksia varten. Lähi-Idästä ilmeisestikin oleva kaveri lähti seuraamaan ja alkoi penkoa mun taskuja jne. Talutin kaverin juna-asemalla olevalle poliisiautolle mutta se ei johtanut mihinkään. Tämä siis Helsingissä. Tätä edellisellä ryyppyreissulla kaveriltani vietiin kännykkä kesken puhelun Kaisaniemen puistossa. Hän oli muista erillään noin 20 m että hän sai puhua rauhassa. Saman näköinen kaveri ryösti. Meiltä myös vietiin työpaikalta muutamalta henkilöltä toimistolta lompakot. Myös minulta. Poliisi näytti kuvia automaatilta ja taas samat tuntomerkit kansallisuudesta. Tai alkuperästä. Näistä yksikään tapaus ei mennyt mihinkään ulkomaalaisten rikollisuuden tilastoihin. Ei näitä ennen tapahtunut.

Käyn muuten parin viikon välein Ruotsissa ja Norjassa työni puolesta. Yritin saada työkaverini käyttämään meitä katsomassa nähtävyyksiä rinkebyssä viime reissulla. Ei mennyt edes vitsistä, koska työkaverini tietävät ilmeisesti että sinne ei uskalla edes päivällä autolla... Se oli minulle aika yllätys. Että näin on otettu osaa tähän keskusteluun.

Mä en ole tähän keskusteluun ottanut aiemmin osaa mutta nyt otan. Vastaan siis sinulle Disgust. Kyllä on asiat huonommalla tolalla kuin ennen. Minä kävelin pikkujouluista kotiin ja nostin rahaa automaatista taksia varten. Lähi-Idästä ilmeisestikin oleva kaveri lähti seuraamaan ja alkoi penkoa mun taskuja jne. Talutin kaverin juna-asemalla olevalle poliisiautolle mutta se ei johtanut mihinkään. Tämä siis Helsingissä. Tätä edellisellä ryyppyreissulla kaveriltani vietiin kännykkä kesken puhelun Kaisaniemen puistossa. Hän oli muista erillään noin 20 m että hän sai puhua rauhassa. Saman näköinen kaveri ryösti. Meiltä myös vietiin työpaikalta muutamalta henkilöltä toimistolta lompakot. Myös minulta. Poliisi näytti kuvia automaatilta ja taas samat tuntomerkit kansallisuudesta. Tai alkuperästä. Näistä yksikään tapaus ei mennyt mihinkään ulkomaalaisten rikollisuuden tilastoihin. Ei näitä ennen tapahtunut.

Käyn muuten parin viikon välein Ruotsissa ja Norjassa työni puolesta. Yritin saada työkaverini käyttämään meitä katsomassa nähtävyyksiä rinkebyssä viime reissulla. Ei mennyt edes vitsistä, koska työkaverini tietävät ilmeisesti että sinne ei uskalla edes päivällä autolla... Se oli minulle aika yllätys. Että näin on otettu osaa tähän keskusteluun.

Jos LäskiOskari elää vielä kymmenen parinkymmenen vuoden päästä niin saat tätä samaa iloa todistaa ihan kotomaassakin ja mahdollisesti jopa ihan omassa naapurustossakin. Ehkä eniten tässä koko keississä vituttaa se et myös moni suomessa jo pitkään asunu tai yleensäkin suomea kunnioittaen tai lakien mukaan asuva maahanmuuttaja tuomitaan sen mukaan mitä nämä uusioinsinöörit ja uusiolääkärit tehtailevat. Täällä meillä on kuitenkin paljon kunnollollisiakin mamuja, heidän puolesta vituttaa et heidät lasketaan samaan kööriin näiden koneinsinöörien kanssa jotka raiskaa ja rötöstelee.

90 -luvun puolivälissä mut ryösti keskustassa nuorisojengi. Sain myös turpaani kerran toiselta nuorisojengiltä. Kaverini yli on ajettu autolla tahalleen. Ja kyllä näitä riittää. Kaikissa näissä tapauksissa tekijät oli kantaväestöä. Eli ei noi mitään mokutuksen tuomia uusia ilmiöitä ole. Toki maahanmuuttajat komeilee rikostilastojen kärjessä suhteessa väkilukuun, mutta vaikka Helsingissä on n. 30 aluetta, joissa on yli 20 % ulkomaalaisia ja esim. Itä-Pasila, jossa on 25 % asukkaista ulkomaalaisia, niin silti pystyt kävelemään missä tahansa näillä alueilla rauhassa etkä tunne oloasi uhatuksi. Omasta mielestä villein paikka minkä oon löytäny on pe ja la iltaisin / öisin Kontulan ostari lukuisine baareineen. Siellä on vaikka minkälaista sakkia; mamuja, manneja, narkkareita, spurguja ja suurin osa ihan kantaväestöä, mutta sieläkään ei kuulemma perus kännisten baaritappeluja enempää ongelmia ole.

Kun tää ketju avattiin yli 13 vuotta sitten ni kovasti huudeltiin, kuinka Suomi on kohta täynnä Rosengårdeja ja Rinkebyitä ja kytät tai paloautot ei uskalla kohta mennä suorittamaan tehtäviään. No missä ne alueet on? Semmoista aluetta ei ole kehkeytynyt vielä lähellekään, vaikka mamujen määrä alkaa olla jo lähellä muiden Pohjoismaiden lukuja.

Edelleenkään en kannata mitään yltiöpäistä holtitonta maahanmuuttoa, mutta pointtina vaan se, että mielestäni tähän mennessä asiat on mennyt täällä ihan hyvin verrattuna Ruotsiin eikä näytä mitenkään hälyttävältä, että ne ois menossa jotenki huonompaan suuntaan.

Ootko disgust kattonu tässä ketjussa olevaa kymmenien ellei satojen eri uutisten listaa, jossa käsitellään ns. aivokirurgien tekemiä kolttosia ja ahdisteluita? Ja tuossa vasta uutisiin asti päässeet jutut, pinann alla määrä on moninkertainen. Pitääkö näitä sattumuksia olla tuhansia, kymmeniä tuhansia vai sadoissa tuhansissako mennään, että pääset tuosta "mikään ei ole muuttunut, ei ainakaan huonompaan suuntaan" -mantrastasi eroon?

Järkyttävää toimintaa ruotsin poliisilta. Joissain videoissa antaa koskea ja tökkiä, eikä reagoida muuten kuin suullisesti. Näyttää, että osa on suurinpiirtein "alistettu". Uskon vielä ja luotan, että näin pitkälle ei suomenpoliisit tilannetta päästä. Toivottavasti!

Helsingissä nuoret naiset kokee matujen ahdistelua ja huutelua joka paikassa. Poliisin mukaan ulkomaalaisten tekemät seksuaaalirikokset on nousseet 521% prosenttia.

@Disgust vois heitellä jotain linkkejä noiden lukujensa perään. Mulla on muistikuva että ei oltas lähelläkään ruotsin mamusuhdetta, saati sitten aikaa kauanko ne täällä on kerinny olemaan

Tuskin tulemme lähteitä näkemään, koska Disgustin väite on puhdasta potaskaa. Suomessa onneksi on edelleen paljon vähemmän mehmettejä kuin Pohjoismaissa keskimäärinkin - Ruotsista puhumattakaan.

90 -luvun puolivälissä mut ryösti keskustassa nuorisojengi. Sain myös turpaani kerran toiselta nuorisojengiltä. Kaverini yli on ajettu autolla tahalleen. Ja kyllä näitä riittää. Kaikissa näissä tapauksissa tekijät oli kantaväestöä. Eli ei noi mitään mokutuksen tuomia uusia ilmiöitä ole. Toki maahanmuuttajat komeilee rikostilastojen kärjessä suhteessa väkilukuun, mutta vaikka Helsingissä on n. 30 aluetta, joissa on yli 20 % ulkomaalaisia ja esim. Itä-Pasila, jossa on 25 % asukkaista ulkomaalaisia, niin silti pystyt kävelemään missä tahansa näillä alueilla rauhassa etkä tunne oloasi uhatuksi. Omasta mielestä villein paikka minkä oon löytäny on pe ja la iltaisin / öisin Kontulan ostari lukuisine baareineen. Siellä on vaikka minkälaista sakkia; mamuja, manneja, narkkareita, spurguja ja suurin osa ihan kantaväestöä, mutta sieläkään ei kuulemma perus kännisten baaritappeluja enempää ongelmia ole.

Kun tää ketju avattiin yli 13 vuotta sitten ni kovasti huudeltiin, kuinka Suomi on kohta täynnä Rosengårdeja ja Rinkebyitä ja kytät tai paloautot ei uskalla kohta mennä suorittamaan tehtäviään. No missä ne alueet on? Semmoista aluetta ei ole kehkeytynyt vielä lähellekään, vaikka mamujen määrä alkaa olla jo lähellä muiden Pohjoismaiden lukuja.

Edelleenkään en kannata mitään yltiöpäistä holtitonta maahanmuuttoa, mutta pointtina vaan se, että mielestäni tähän mennessä asiat on mennyt täällä ihan hyvin verrattuna Ruotsiin eikä näytä mitenkään hälyttävältä, että ne ois menossa jotenki huonompaan suuntaan.

Eli mä olen ihan väärässä mun omasta tunteestani omien kokemusteni perusteella. Mä en muista että ketään mun tuttuani tai ainakaan mua olisi koskaan ryöstetty suomalaisen toimesta Suomessa. Nyt lyhyen ajan sisään kolmesti ulkomaalaisten toimesta. Kyllä on todellakin tilastollisesti käynyt huono tuuri, jos tämä ei ole mokutuksen mukanaan tuoma uusi ilmiö. Jos aletaan rakastelemaan pilkkua niin ei varmasti ole täysin uusi ilmiö, mutta radikaalisti lisääntynyt on. Mä en pidä ajatuksesta että diskolta kotiin lyllertäessä pitää varoa muita ihmisiä, kun en ole sitä ennenkään tehnyt ja hyvin on mennyt.

Mamun värinen sanoo ettei koe oloaan uhatuksi missään mamulähiössä, sehän ei alunperinkään ole se mistä täällä puhutaan, jos Disgust olisi valkoinen 18 vuotias beibe, niin asenne voisi olla vähän erilainen jos joutuisi kävellen menemään noiden alueiden läpi.

Vaasassa kerrostalon tuulikaappiin ex-vaimonsa tappanut mies on tuomittu elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Pohjanmaan käräjäoikeus tuomitsi Osama Basheirin, 49, murhasta.

Basheirin ja uhrin avioliitto päättyi jo 2011, mutta Basheir jatkoi ex-vaimonsa vainoamista. Vuonna 2014 nainen teki miehestä rikosilmoituksen ja haki lähestymiskieltoa. Tuolloin nainen kertoi, että Basheir ei ollut hyväksynyt avioeroa, koska eron käräjäoikeudessa hoitanut henkilö ei ollut muslimi.

Naisen kertoman mukaan Basheir oli myös seurannut häntä sekä tunkeutunut hänen asuntoonsa useita kertoja. Käräjäoikeus määräsi miehelle vuoden mittaisen lähestymiskiellon.

Vuonna 2015 Vaasan sosiaalitoimen tekemässä arvioinnissa Basheir sanoi, ettei ex-vaimo pysty antamaan heidän kolmelle yhteiselle lapselleen uskonnollista kasvatusta. Mies sanoi myös, että jos uskonto ja laki ovat vastakkain, uskonto voittaa.

"Uhkasi ympärileikkauksella"

Tammikuussa 2016 nainen teki Basheirista uuden lähestymiskieltohakemuksen, jota ei koskaan ehditty käsitellä oikeudessa. Nainen kirjoitti, että mies oli jatkanut kontrollointia, häirintää ja uhkailua.

Naisen mukaan Basheir oli myös uhannut lapsia Sudaniin viemisellä ja ympärileikkauksella sekä sanonut, että tappaa naisen.

Helmikuun alussa Basheir lähti seuraamaan naista Vaasan keskustassa keskellä päivää. Hän nousi samaan bussiin ja seurasi naista tämän kotitalolle.

Talon tuulikaapissa hän kävi naisen kimppuun. Käräjätuomion mukaan Basheir löi naisen päätä seinään, kuristi tätä ja hakkasi hedelmäveitsellä kaulaan ja päähän. Veriteon jälkeen Basheir soitti itse hätäkeskukseen ja tuttavalleen. Oikeudenkäynnissä tuttava kertoi, että mies oli nimittänyt puhelussa ex-vaimoaan saatanaksi.

Käräjäoikeus katsoi, että teko oli erityisen raaka ja sitä edelsi vakaa harkinta. Mies oli muun muassa tehnyt nettihakuja naisen rankaisemisesta sekä siitä, mikä on Suomessa rangaistus taposta.

Oikeudenkäynnissä Basheir kiisti murhasyytteen ja katsoi syyllistyneensä enintään tappoon.

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201612292200046912_uu.shtml

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom