Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

On kyllä mielenkiintoista seurata kuinka nopeasti paranee.

Eikö kannattaisi vetää enemmän tulehduskipulääkettä päivisinkin, siis ihan runsaasti tulehdusta laskeviin määriin asti? Näin itseä neuvottu aina. Toki tuo perustelu, että osaa varoa sitä paremmin, on ihan fiksu kyllä.

On kyllä mielenkiintoista seurata kuinka nopeasti paranee.

Eikö kannattaisi vetää enemmän tulehduskipulääkettä päivisinkin, siis ihan runsaasti tulehdusta laskeviin määriin asti? Näin itseä neuvottu aina. Toki tuo perustelu, että osaa varoa sitä paremmin, on ihan fiksu kyllä.
Kaksiteräinen miekka tosiaankin, tulehdus helpottuu, mutta sitten taas sen reväyttäminen uudestaan olisi paha juttu, joten valitsin sen, että menen ilman kipulääkkeitä päivät, niin sitten tiedän tasan tarkkaan liikkuvuuden rajat. Jos mä tästä palaudun poikkeuksellisen nopeaan, voin sitten kertoa protokollan miten sen tein.

Voimia Mikelle ja pikasta paranemista. Tämmösii työtapaturmii tulee välil se on elämää. Mut muista malttaa ja kuntoutuu rauhas..ettei liian nopee lähe rykii isojen painojen kaa. Ja hei räpätessä roiskuu, kuuluu lajin luonteeseen. Mä suosittelisin TOTAALI lepoo väh. Viikko. Mut en oo lääkäri joo. Ja hei kukaan ei kuollu tai mitää oikeesti vakavaa tapahtunu. 2kk pääst tai mitä se rinta kestää ni sit otat sen 210kg. Ni se on siinä.

Ei saatana. Pari päivää työreissulla ja poissa netistä ja heti Pakkikselle tsekkaamaan, miten case "Mike's pecs" on edennyt. Eka kommentti, joka osui silmiin, oli tämä. Ei helvetti paljon typerämpää neuvoa voi antaa, ei edes nimettömänä netissä. Onko ne spede-hymiöt vielä käytössä?

Arvioitiinko mitään prosenttimäärää paljonko lihassäikeitä oli revennyt? Tuo paidan repeämiskuvaus varmaan aika osuva. Repesikö siinä rintalastaan vai solisluuhun tulevia säikeitä? Yllättävän nopeasti noissa hoito-ohjeissa tosiaan neuvotaan aloittaan kuntoutus. Isoissakin repeämissä kuudenpäivän päästä. Niissä neuvotaan myös vastalihaksen treenaamisesta, sen surkastumisen pelossa, mutta sulla tuskin sitä ongelmaa.

Repesikö siinä rintalastaan vai solisluuhun tulevia säikeitä?
Kantsii toi uusin Recovery video katsoa. Lihas repesi siis olkavarteen kiinnittyvästä kohtaa luistaen, eli sen kasaaminen takaisin olisi vähän niin ja näin. Jänteet kiinni luussa ja lihas jänneliitoksessa, joten ei sitten päässyt koko lihas vetäytymään. Se tuli sen viisi senttiä sisäänpäin ja siihen se sitten jääkin.

Mä aloitan treenit ensi viikolla, jalkoja teen ja sitten salilla jalkatreenin päälle varovasti liikkuvuusharjoitteita rinnalle, lähinnä venytyksen osalta. En missään nimessä halua, että rinta alkaa arpeutumaan hyvin suppeaan asentoon, koska sitten se voi revetä kun sitä kunnolla venytetään.

Kuulostaa fiksulta toi suunnitelma, kuinka Mike aikoo toteuttaa kuntouttamisen. Miehen asenne kohti tulevaisuutta on positiivisen määrätietoinen, ei pelkkiä sanoja, vaan tekoja. Mielenkiinnolla odotan kuulumisia, kuinka kuntoutus edistyy. Kiitos ja tsemppiä Mike!

Itse olen samanlainen, etten käytä ihan tuosta vaan särkylääkkeitä, jotta tunnistaa paremmin todelliset kivut kun tekee omia tekemisiään. Olen itse oppimaan se kantapään kautta.

Eka tavoite on päästä kivutta nostamaan kädet vaakatasoon, oikea nousee jo, vasen kokoajan korkeammalle ilman kipua. Sitten pääsen tekemään deltsejä, mutta teen senkin vajaalla liikeradalla ylhäältä pienillä painoilla pidempää sarjaa. Treenitauossa huonoimmat lihasryhmät katoaa ekana, joten deltsit lähtee niin että soi.

Kantsii toi uusin Recovery video katsoa. Lihas repesi siis olkavarteen kiinnittyvästä kohtaa luistaen, eli sen kasaaminen takaisin olisi vähän niin ja näin. Jänteet kiinni luussa ja lihas jänneliitoksessa, joten ei sitten päässyt koko lihas vetäytymään. Se tuli sen viisi senttiä sisäänpäin ja siihen se sitten jääkin.

Mä aloitan treenit ensi viikolla, jalkoja teen ja sitten salilla jalkatreenin päälle varovasti liikkuvuusharjoitteita rinnalle, lähinnä venytyksen osalta. En missään nimessä halua, että rinta alkaa arpeutumaan hyvin suppeaan asentoon, koska sitten se voi revetä kun sitä kunnolla venytetään.
Sen katsoinkin ja sen pohjalta kysymykset heräsi. Se rintalihashan on tavallaan sellainen viuhka joka kiinnittyy joidenkin senttien matkalle olkavarteen ja siitä säikeet sitten levittäytyy rintalastan alaosasta solisluun puoliväliin asti. Eli läheltä olkavartta on siis säikeet ratkennut ja vetäytyneet jonkin verran. Onko se revennyt siis tuosta sen lihaksen alapuolelta eli tuosta kainalokuopan reunasta? Ehkä bodausmielessä vähiten esteettisesti haitallinen kohta? Tai tietysti ne oikean tissin keskeltä katkenneet säikeet eivät varmaan tule näkymään ollenkaan. Mielenkiintoista seurata kuntoutumisprosessia. Aika laidasta laitaan tuntuu jengillä olevan kokemuksia rinnan repeämän kuntoutumisesta. Tuon kehittyvän arpikudoksen jäykkyys varmaan isossa roolissa miten lihas jatkossa toimii.

Katsoin tuon recovery videon niin tuli mieleen omat lääkäri kokemukset myös,,rintalihas irtos olkavarresta niin menin sairaalan päivystykseen,ensin muutama tunti odotusta ja lääkäri käski ottaa paidan pois päältä(mitä en meinannut saada etes pois) tohtori tuumas että pieni revähdys,buranaa ja pari päivää sairaslomaa..seuraavana yönä ei pystynyt nukkuun ku oli niin vitun kipeä..aamulla työpaikan lääkärille, hän sanoi heti että lähete suoraan leikkauspöydälle..kyllä sillon taas mietti kaiken maailman lääkäreitä niitä vittu on olemassa..

Onko tuo kylmää + lepoa edelleenkin urheilulääkärien hoitosuositus?
Kylmästäkin ollaan nykyään montaa eri mieltä, että sitä pitäisi antaa vain akuutissa tilassa, ei enää muutamien päivien jälkeen.

Niin ja autoasiaa. Oli oma ässä renkaanvaihdossa ja päiväksi sain sitten alle 2017 ässän. Ai jumankauta kun on kivoja tuunauksia tullut. Vaihdelaatikko 7-lovinen ja reippaasti parempi ja nopeampi ja fiksumpi. Äänet aivan toista maata, päästää downshiftissä pauketta, ei tosin niin kovaa mitä RS3. Mut äänet on muhkeemmat ja kovemmat, joka on aina cool. Moottori tuntui huomattavasti rivakammalta, vaikka hevosia on vain 10 enemmän kuin edellisessä, voi olla, että fiksumpi loota tuo moottorin tehot paremmin iholle. Tuossa ei ollut sitä virtuaalista mittaria, joten en päässyt testaamaan.

En malta venaa että saan oman, pitäis joko ens viikon lopulla tai seuraavan alussa olla mulla. Siitä sitten pitää tehdä jonkinlainen video.

Back
Ylös Bottom