BB Artturi Kallio

Olen ihmetelly kans miks niin harva tekee offilla cardiota, ja sit valitellaan dietillä kun särkee polvia tai offillakin nivelet kipeät. Kyllähän sitä voi perus kävelyä, pyöräilyä jne tehdä jokusen kerran viikkoon. Ei se ole varmasti pois gainsseista ja kroppa tottuu siihen, ni ei dietillä tarvi alottaa nollista. Harva myöskään harrastaa uintia huoltavana liikuntana, itelle oon huomannu sen oikeen hyväksi olkapäiden ja koko kropan palauttavaksi liikunnaksi. Kulutus siinä on kyllä jäätävän kova, että ei kauan tarvi pulikoida..

Toisaalta esim artturi tuskin pystyy uimaan, koska altaissa on rajallinen vesimäärä ja muutenkaan noilla rasvoilla tuskin ihminen pysyy pinnalla. Mutta ehkä pitkänmatkan laitesukellus voisi olla sopiva cardio muoto hänelle.

Tsemppiä kisaan, hurja fysiikka!

Viimeksi muokattu:
Jos geenilotossa on jaettu niinkin hyvät numerot (suomen mittakaavassa), kuin Nyyssölän perheessä, niin se ei tarkoita, että ne esim Mikalle sopivat metodit olisi kumminkaan suurimmalle osalle ne toimivimmat. Se on täysin totta, että omaa kroppaa pitää kuunnella ja sen mukaan sitten toimia. Itse ainakin annan suurimman painoarvon niiden sanoille, joilla on paljon (kisa)valmennuskokemusta. Mikan valmennuskokemuksesta en tiedä sen tarkemmin, enkä metodeja millään tavalla pilkkaa. Kumminkin yksi kovimmista suomalaisista bodareista kyseessä.
Ps. Odotan innolla Utin kannanottoa aiheeseen.
Jos mulla olis geenilotossa jaettu hyvät numerot, niin silloinhan mun ei tarttis edes tehdä cardiota ja olisin kireessä kunnossa lavalla. Nimenomaan joudun tekemään sitä treeninkin lisäksi paljon.

Itseäni olen valmentanut viimevuosina ja helvetin kovan työn tuloksena menestynyt, geeneillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Mähän nimenomaan olen helvetin lahjaton, kun vasta tällä iällä olen menestynyt. Jos olisin lahjakas, olisin jo 13 vuotta sitten ollut tässä kunnossa. Mistä nää geenilottojutut edes tulee mun kohdalla?

Itseäni olen valmentanut viimevuosina ja helvetin kovan työn tuloksena menestynyt, geeneillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Mähän nimenomaan olen helvetin lahjaton, kun vasta tällä iällä olen menestynyt. Jos olisin lahjakas, olisin jo 13 vuotta sitten ollut tässä kunnossa. Mistä nää geenilottojutut edes tulee mun kohdalla?

Ainahan sitä ollaan huudettu että jokaisella joka on vähänkään pärjännyt jossain että "hyvät geenit hyvät geenit" ikinä ei tuoda esille sitä helvetinmoista työtä ja omistautumista.. Muistan kun supermassa jopa harmitteli sitä että hänet muistetaan aina vaan näistä kauhen hyvistä "geeneistä" eikä siitä omistautumisesta jonka hän antoi lajille niin nuorena..

Jos väärillä metodeilla ja viini illoilla pyöritellään muita kun litranmittaa kisalavoilla niin eihän se nyt voi enää muusta johtua kun geenilotosta.
Viini-illat? Uskooko oikeasti joku tohon Savolaisen läppään? Mä en alkoholiin edes koske dieetillä. Offilla nautin viiniä, mutta loppupeleissä melko harvoin. Ikinä en ole edes humaltunut. Eli siinä se määrä mitä juon. Mutta ei tietenkään sillä helvetinmoisella duunilla ole mitään tekemistä menestyksen kannalta koska geenit. Lol!!

Ainahan sitä ollaan huudettu että jokaisella joka on vähänkään pärjännyt jossain että "hyvät geenit hyvät geenit" ikinä ei tuoda esille sitä helvetinmoista työtä ja omistautumista.. Muistan kun supermassa jopa harmitteli sitä että hänet muistetaan aina vaan näistä kauhen hyvistä "geeneistä" eikä siitä omistautumisesta jonka hän antoi lajille niin nuorena..
Kyllähän se harmittaa kun se kova työ ikäänkuin sivuutetaan ja sitä vähätellään koska ne geenit geenit. Kun itse seisoin viimeisenä ACEn lavalla kun voittajaa kuulutettiin viime vuonna, siinä pääsi kyynel vain sen takia, koska se pirunmoinen työ mitä olin voiton eteen tehnyt palkittiin, tuntui niin uskomattomalta. Ne viikot ja kuukaudet täynnä kärsimystä, kipua ja tuskaa vaatii mieletöntä tahdonvoimaa. Henkisesti aivan rikki, fyysisesti yhtä vahva kuin 14-vuotias tyttö, nälkiintynyt, janoinen ja superväsynyt tila siellä. Ei, millään sillä työllä ei merkitystä tietenkään koska geenit.

Ymmärrän Markoa äärimmäisen hyvin. Omasta perseestä se revitään joka kerta kun mennään lavalle huippu kunnossa. Siinä vain sillä työmäärällä on ollut lopputuloksen kannalta merkitystä.

Kylläkän se kova työ vaatii seurakseen sitä genetiikkaa joka näkyy esim siinä millainen rakenne sinulla on. Eiköhän Mentula olisi jo voittanut paljonkin jos vain se kova työ ratkaisisi.

Kylläkän se kova työ vaatii seurakseen sitä genetiikkaa joka näkyy esim siinä millainen rakenne sinulla on. Eiköhän Mentula olisi jo voittanut paljonkin jos vain se kova työ ratkaisisi.
Rakenteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kovaa työtä joutuu tekemään päästäkseen kireeseen kondikseen. Tai että saa lihakset kasvamaan vielä vuosienkin jälkeen.

Voisiko Artturilla auttaa jos paino tiputtaisi elopainoa lihasmassasta alemmas?
4-6kg elopainon pudostus kohottasii aavistuksen fyysistä kuntoa joka tekisi poseerauksesta helpompaa nii saattaisi näyttäää fressimmältä. Niin kuin Aceto teki Big Ramylle 320LBS-> 280 joka helpotti Ramyn omien sanojen mukaan kuntoa ja varsinkin poseerausta.
Vaikka ihan aavistus lihasta Artturista lähtee(oikeasta paipaikasta) olisi silti ylivoimaisesti isoin.

Mua on aina vituttanut toi miten menestyneistä ihmisistä se ylin kehu on voi kun se on niin lahjakas! Tuolla sivuutetaan kokonaan se, että kyseinen ihminen luultavasti teki enemmän duunia sen menestyksen eteen kuin kukaan muu ja omasi paremman asenteen.

Back
Ylös Bottom