Mitäs luulet?Meinaatko? Vai oliko tää vitsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs luulet?Meinaatko? Vai oliko tää vitsi.
En luule mitään, lähinnä toivon että oli vitsiMitäs luulet?

Jos mulla olis geenilotossa jaettu hyvät numerot, niin silloinhan mun ei tarttis edes tehdä cardiota ja olisin kireessä kunnossa lavalla. Nimenomaan joudun tekemään sitä treeninkin lisäksi paljon.Jos geenilotossa on jaettu niinkin hyvät numerot (suomen mittakaavassa), kuin Nyyssölän perheessä, niin se ei tarkoita, että ne esim Mikalle sopivat metodit olisi kumminkaan suurimmalle osalle ne toimivimmat. Se on täysin totta, että omaa kroppaa pitää kuunnella ja sen mukaan sitten toimia. Itse ainakin annan suurimman painoarvon niiden sanoille, joilla on paljon (kisa)valmennuskokemusta. Mikan valmennuskokemuksesta en tiedä sen tarkemmin, enkä metodeja millään tavalla pilkkaa. Kumminkin yksi kovimmista suomalaisista bodareista kyseessä.
Ps. Odotan innolla Utin kannanottoa aiheeseen.
Mistä nää geenilottojutut edes tulee mun kohdalla?
Itseäni olen valmentanut viimevuosina ja helvetin kovan työn tuloksena menestynyt, geeneillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Mähän nimenomaan olen helvetin lahjaton, kun vasta tällä iällä olen menestynyt. Jos olisin lahjakas, olisin jo 13 vuotta sitten ollut tässä kunnossa. Mistä nää geenilottojutut edes tulee mun kohdalla?
Viini-illat? Uskooko oikeasti joku tohon Savolaisen läppään? Mä en alkoholiin edes koske dieetillä. Offilla nautin viiniä, mutta loppupeleissä melko harvoin. Ikinä en ole edes humaltunut. Eli siinä se määrä mitä juon. Mutta ei tietenkään sillä helvetinmoisella duunilla ole mitään tekemistä menestyksen kannalta koska geenit. Lol!!Jos väärillä metodeilla ja viini illoilla pyöritellään muita kun litranmittaa kisalavoilla niin eihän se nyt voi enää muusta johtua kun geenilotosta.
Kyllähän se harmittaa kun se kova työ ikäänkuin sivuutetaan ja sitä vähätellään koska ne geenit geenit. Kun itse seisoin viimeisenä ACEn lavalla kun voittajaa kuulutettiin viime vuonna, siinä pääsi kyynel vain sen takia, koska se pirunmoinen työ mitä olin voiton eteen tehnyt palkittiin, tuntui niin uskomattomalta. Ne viikot ja kuukaudet täynnä kärsimystä, kipua ja tuskaa vaatii mieletöntä tahdonvoimaa. Henkisesti aivan rikki, fyysisesti yhtä vahva kuin 14-vuotias tyttö, nälkiintynyt, janoinen ja superväsynyt tila siellä. Ei, millään sillä työllä ei merkitystä tietenkään koska geenit.Ainahan sitä ollaan huudettu että jokaisella joka on vähänkään pärjännyt jossain että "hyvät geenit hyvät geenit" ikinä ei tuoda esille sitä helvetinmoista työtä ja omistautumista.. Muistan kun supermassa jopa harmitteli sitä että hänet muistetaan aina vaan näistä kauhen hyvistä "geeneistä" eikä siitä omistautumisesta jonka hän antoi lajille niin nuorena..
Rakenteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kovaa työtä joutuu tekemään päästäkseen kireeseen kondikseen. Tai että saa lihakset kasvamaan vielä vuosienkin jälkeen.Kylläkän se kova työ vaatii seurakseen sitä genetiikkaa joka näkyy esim siinä millainen rakenne sinulla on. Eiköhän Mentula olisi jo voittanut paljonkin jos vain se kova työ ratkaisisi.
Niin mutta siitä tulee puheet hyvistä geeneistä, kun puhutaan Nyyssölöistä.Rakenteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kovaa työtä joutuu tekemään päästäkseen kireeseen kondikseen. Tai että saa lihakset kasvamaan vielä vuosienkin jälkeen.
Miten vaikea laji se sarkasmi voikaan olla..![]()
Big Ramy punnittiin 2015 ELV'S Pron jälkeisenä aamuna salilla 324LBS.Noi 320lbs oli jotain Farahin höpöhöpö puheita. Tai sit offipaino, ei se nyt 40 paunaa ole lihasta pudottanu vuoteen
Dexter Jacksonin ei tarvi tehdä 6vk out enää cardiota. Toki hän on vaan yksi esimerkki.Rakenteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kovaa työtä joutuu tekemään päästäkseen kireeseen kondikseen. Tai että saa lihakset kasvamaan vielä vuosienkin jälkeen.