Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuliki just hyvää paikkaan toi SST -kädet matsku, otin paperille ylös ja lähen tästä pikkuhiljaa salille toteuttaa. Iso kiitos! :) Ei oo edellisetkää domssit jaloista ja selästä täysin palautuneet!

Kiitos videosta. Siinä oli tekemisen meininkiä, eikä mitään saatanan läpsyttelyä :rock:. Paljon hyvää videota pukkaa. Odotan jo innolla sitä Vatasen salilla kuvattavaa treeniä ja salin esittelyä.

Paljonko Mikellä menee erilaisiin vakuutuksiin rahaa vuodessa?
Irtisanoin tossa jokunen aika sitten kaikki paitsi kotivakuutuksen. Audissa on 1700 euron joku isoin kasko. Sit ironisesti mulle soitettiin yhtiöstä, josta irtisanoin kaikki paitsi kotivakuutuksen, että kiitellään lojaaleja asiakkaita ja annetaan ilmaiseksi matkavakuutus. Sanoin sinne, että informaatio ei teillä paljoo liiku, mut thanks anyways.

Kävin varastossa, löysin kaikenlaista. Mulla oli mm. filmikamera mukana intissä, vois skannaa niitä kuvia että miten se kamera sillon pysy käsissä. Tossa oon ite kylläkin kameran eessä.

13921122_10154406965692241_8402249391783647518_n.webp

Back
Ylös Bottom