Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun kattoo tätä vikaa sivua niin voi miettiä miten pakkotoisto sitten eroaa ylilaudasta? Haetaan selville asuinpaikka ip:n perusteella, linkataan jonkun randomin kaverin irc galleria profiili ja muuten noin vaan harrastetaan sitä kiusaamista oikeen porukalla. Onks tää sitten sitä suoraselkäistä toimintaa?

No voi kyynel, jos heitteri saa kerrankin samalla mitalla takaisin.
Olin siinä uskossa että nää haterit on niitä jonneja joiden elämä on ihan perseestä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata. Ja nyt sitten teikäläiset toimii ihan samalla tavalla.

Olin siinä uskossa että nää haterit on niitä jonneja joiden elämä on ihan perseestä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata. Ja nyt sitten teikäläiset toimii ihan samalla tavalla.
vaikka Jeesus sanoi, että pitää kääntää vain toinen poski, niin ei se vaan nykymailmassa aina toimi.

Jokaiselle ansionsa mukaan.

Erittäin suuri arvostus kaverin sisällöntuotantoon. Homma kehittyy vuodesta toiseen, mutta tämä "jonnehomma" on täysin itseaiheutettua. Pasko paskan päälle ja se on edelleen paskaa ja paskan määrä tuppaa vain lisääntymään. Millään keinolla ei voi totaalimulkkuja karsia tästä maailmasta, ei ainakaan näppäimistöllä. Parasta mitä voi tehdä on täysin ignoorata nettirunkkarit. (Tosin konfrontaatio näppäimistöbodaajien kanssa voi olla Miken bisnesstrategia - haistattaa v*tut jokaiselle jonnelle ja se luo draamaa, eli myyntiä, eli hittejä, eli sisältöä meille interwebsotureille, eli mielenkiintoa markkinointityypeille).

Hienoa työtä joka tapauksessa! Peukku.

Oisko vähän kypsempää jättää vain reagoimatta, eikä ruokkia noita lisää?

No oliko kyseisen henkilön toiminta kypsää? Tuotako sitten pitäisi päivä toisensa jälkeen seurata sivusta tuppisuuna?
Joka leikkiin ryhtyy, se myös leikin kestäköön.

On se jännä juttu, että aina kun näille tosikoville päänaukojille laukoo vähän takaisin, niin heti ollaan niin herkkänahkaisina pikkurilli pystyssä.

No oliko kyseisen henkilön toiminta kypsää? Tuotako sitten pitäisi päivä toisensa jälkeen seurata sivusta tuppisuuna?
Joka leikkiin ryhtyy, se myös leikin kestäköön.

On se jännä juttu, että aina kun näille tosikoville päänaukojille laukoo vähän takaisin, niin heti ollaan niin herkkänahkaisina pikkurilli pystyssä.
Johtuiskohan se siitä että näiden kyseisten henkilöiden toiminta on erittäin vammaista mihin ei ihan kuka tahansa ryhdy. Ja sen takia oletetaan nyt että aikuiset ihmiset ei käyttäytyisi samalla tavalla? Ihan turha kenenkään itkeä mistään vammaisista jonneista jos itse ollaan ihan samanlaisia. Mikä tahansa muu kunnollinen foorumi niin tälläinen asia olisi hoidettu aika hiljasin äänin pois että ei anneta sen vaikuttaa foorumin sisältöön. Mä ihan oikeesti kuvittelen että pakkotoisto on se hyvin moderoitu foorumi.

Johtuiskohan se siitä että näiden kyseisten henkilöiden toiminta on erittäin vammaista mihin ei ihan kuka tahansa ryhdy. Ja sen takia oletetaan nyt että aikuiset ihmiset ei käyttäytyisi samalla tavalla? Ihan turha kenenkään itkeä mistään vammaisista jonneista jos itse ollaan ihan samanlaisia.

Jos tuohon linkattuun profiiliin on uskominen, niin kyseessä ei kyllä enää mikään jonne ole.

millanen oli SST selkä jumppa kun ei oikein löydä sitä mistään ?

Mä poimin sen juurikin tosta SST -selkä pätkästä.

Leuanveto 3x 4x5 10s palautus
Tuettu t-tankosoutu 2x 3x10 15s palautus
High row -vipstaakkeli 2x 1x5 15 sek, 6s nega, 15s, 6s posi -50%
Seal row ja Ylätalja 2x 10+10 superina
Low row 7x10 20s palautus

En tiedäkään. Itsepähän siitä vauhkosit edellisellä sivulla.
Niin, kelaas nyt tätä asiaa hetken ajan. Täällä on jorgoos niminen henkilö joka on trollannut ja sille on alettu vittuilemaan. Koska porukassa tyhmyys tiivistyy myöskin täällä niin joku linkkaa jonkun random jäbän irc galleria profiilin tänne sen takia että siinä on sama nimi. Edelleenkin se tyhmyys tuskin katoaa ja en ihmettelisi jos joku lähettää kaverille viestiä tai jakaa eteenpäin tuota profiilia sanoen tuota jäbää trolliksi. Kun ei ole edes mitään takuuta että onko kyseessä sama äijä. Sen takia sanoin että onko homma menny vähän liian pitkälle kun täysin randomeja profiileja vedetään tähän mukaan? Miten vitussa sä olet mode ja noin tyhmä?

Edit. Ja kyllä nyt keitti yli.

Rauhottukaa. Jorgooos kusi jo allensa, eikä enää uskalla kirjoittaa mitään, ei uskalla spämmää mun instaa, se istuu himassa ja miettii omaa elämäänsä. Kaikki fine, yksi apina pois sekoilemasta. Annoin sen olla vain sen takia, että se osoittaa, ettei täältä bannata kun niin aina väitetään. Mutta aikansa kutakin, sillä ei ollut ikinä mitään järkevää sanottavaa.

Jos tuohon linkattuun profiiliin on uskominen, niin kyseessä ei kyllä enää mikään jonne ole.

Siis Googleen jorgoos ja menoks, siinä sen täytyy olla. Ei jumaliste. Sun huumori on kyllä jo loppunut aikoja sitten.

Ei siinä, tää oikea "jorgoos" on kyllä vittumainen puskasta huutelija. Pitäisi saada nimi ja naama esiin mielellään välittömästi, tästä vois vaikka käynnistää operaation ihan kokeilumielessä että saadaanko anonyymi mulkku vastuuseen. Onko se mahdollista?

Joku sanoi että se saattaisi olla Hyvinkäältä, oliko tässä mitään perää? Siitä lähdettäis vaikka liikkeelle.

Niin, kelaas nyt tätä asiaa hetken ajan...

Niin no en ole tainnut viisaaksi itseäni kehuakaan. Aika tampio kuitenkin saa olla, jos tuon viesti perusteella tekee johtopäätöksen, että siinähän se nimimerkin taaksen piiloutunut henkilö todellisuudessa on.

Mä en oikeesti jaksa edes enää yrittää tätä yhtään enempää, haluan vaan huomauttaa että on olemassa lakipykäliä minkä takia mitään toisen ihmisen yksityiselämään liittyviä tietoja ei saa levittää. Luulis että moderaattori olis hereillä ainakin tän suhteen, koska sinne suuntaan tää on nopeesti menossa. Ja jos moderaattori kattelee vierestä niin se vastuu alkaa pikku hiljaa myöskin siirtymään sinne foorumin puolelle eikä pelkästään yksittäisten käyttäjien. Kelatkaa nyt vähän minkä takia ylilautakin on esimerkiksi ollut uutisissa. Just näiden juttujen takia.

Tuo profiili ei kylläkään näytä löytyvän jos googleen kirjoittaa vain jorgoos. Itse asiassa ei löydy mitään jorgoos-matskua, jorgos kylläkin. Että siinä mielessä voisi ollakin sama henkilö kun tuollaista sanaväännöstä ei näy käytettävän. Mitä tulee henkilön selvittämiseen, niin taitaa poliisi olla ainoa taho joka voi pelkän IP-osoitteen perusteella selvittää. Sitähän ei tehdä ilman rikosilmoitusta, ja silloinkin epäillyn rikoksen pitää olla tarpeeksi merkittävä että tutkitaan. Sama homma jos joku esimerkiksi soittelee tuntemattomasta numerosta. Teletietojen selvittäminen on poliisille teknisesti helppoa, mutta yleensä jää tutkimatta ellei ole merkittävää rikosta häirikkö tehnyt. Sinänsä olisi kyllä nautinnollista joskus nähdä kun tuollainen nimimerkin takaa räksyttäjä joutuisi tikunnokkaan, niin että nolattaisiin oikein kunnolla. Aivan naurettavaa tuo jeesustelu siitä, että pitäisi itse käyttäytyä asiallisesti noita kohtaan. Jos joku aukoo päätänsä nimimerkin takaa viikosta toiseen ilman aikomustakaan mihinkään asialliseen jutusteluun, niin ilman muuta ansaitsisi oman nimen ja kuvan julkistamisen ja paskaa niskaan. Nousisi se kynnys vastaavaan toimintaan jatkossa. Nykypäivänä tuo netissä huutelu ja munaton vittuilu vaan on erittäin helppoa ja kiinnijäämisen riski käytännössä nolla.

Back
Ylös Bottom