Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin siinä uskossa että nää haterit on niitä jonneja joiden elämä on ihan perseestä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata. Ja nyt sitten teikäläiset toimii ihan samalla tavalla.No voi kyynel, jos heitteri saa kerrankin samalla mitalla takaisin.
vaikka Jeesus sanoi, että pitää kääntää vain toinen poski, niin ei se vaan nykymailmassa aina toimi.Olin siinä uskossa että nää haterit on niitä jonneja joiden elämä on ihan perseestä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata. Ja nyt sitten teikäläiset toimii ihan samalla tavalla.
Oisko vähän kypsempää jättää vain reagoimatta, eikä ruokkia noita lisää?No voi kyynel, jos heitteri saa kerrankin samalla mitalla takaisin.
Oisko vähän kypsempää jättää vain reagoimatta, eikä ruokkia noita lisää?
Johtuiskohan se siitä että näiden kyseisten henkilöiden toiminta on erittäin vammaista mihin ei ihan kuka tahansa ryhdy. Ja sen takia oletetaan nyt että aikuiset ihmiset ei käyttäytyisi samalla tavalla? Ihan turha kenenkään itkeä mistään vammaisista jonneista jos itse ollaan ihan samanlaisia. Mikä tahansa muu kunnollinen foorumi niin tälläinen asia olisi hoidettu aika hiljasin äänin pois että ei anneta sen vaikuttaa foorumin sisältöön. Mä ihan oikeesti kuvittelen että pakkotoisto on se hyvin moderoitu foorumi.No oliko kyseisen henkilön toiminta kypsää? Tuotako sitten pitäisi päivä toisensa jälkeen seurata sivusta tuppisuuna?
Joka leikkiin ryhtyy, se myös leikin kestäköön.
On se jännä juttu, että aina kun näille tosikoville päänaukojille laukoo vähän takaisin, niin heti ollaan niin herkkänahkaisina pikkurilli pystyssä.
Johtuiskohan se siitä että näiden kyseisten henkilöiden toiminta on erittäin vammaista mihin ei ihan kuka tahansa ryhdy. Ja sen takia oletetaan nyt että aikuiset ihmiset ei käyttäytyisi samalla tavalla? Ihan turha kenenkään itkeä mistään vammaisista jonneista jos itse ollaan ihan samanlaisia.
Hei mistä sä edes tiedät että se on sama äijä? Vähän nyt valoja päälle, toi on etitty googlesta kirjottamalla jorgoos sinne.Jos tuohon linkattuun profiiliin on uskominen, niin kyseessä ei kyllä enää mikään jonne ole.
millanen oli SST selkä jumppa kun ei oikein löydä sitä mistään ?
Hei mistä sä edes tiedät että se on sama äijä? Vähän nyt valoja päälle, toi on etitty googlesta kirjottamalla jorgoos sinne.
Niin, kelaas nyt tätä asiaa hetken ajan. Täällä on jorgoos niminen henkilö joka on trollannut ja sille on alettu vittuilemaan. Koska porukassa tyhmyys tiivistyy myöskin täällä niin joku linkkaa jonkun random jäbän irc galleria profiilin tänne sen takia että siinä on sama nimi. Edelleenkin se tyhmyys tuskin katoaa ja en ihmettelisi jos joku lähettää kaverille viestiä tai jakaa eteenpäin tuota profiilia sanoen tuota jäbää trolliksi. Kun ei ole edes mitään takuuta että onko kyseessä sama äijä. Sen takia sanoin että onko homma menny vähän liian pitkälle kun täysin randomeja profiileja vedetään tähän mukaan? Miten vitussa sä olet mode ja noin tyhmä?En tiedäkään. Itsepähän siitä vauhkosit edellisellä sivulla.
Jos tuohon linkattuun profiiliin on uskominen, niin kyseessä ei kyllä enää mikään jonne ole.
Niin, kelaas nyt tätä asiaa hetken ajan...