Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tää foorumi menee kyllä vuos vuodelta paskempaan suuntaan. Moderoinnin taso varsinkin ihan naurettavaa nykyään. Mihinköhän ne kaikki ennen aktiivisesti kirjoitelleet FIKSUT ihmiset on nykyään häädetty? Jopa ylilaudan fitti oli muutama vuos sitten loistava kanava. Nyt Miken ulilauta-jonne-kampanjan toimesta kaikki pakkiksen trollit on häädetty sinne pilaamaan sekin sivusto.

Video kuvattu SST-käsitreenistä.

haba.webp

Testasin tänään tuota videoimaasi latsien alaosaan osuvaa, ylätaljassa tehtävää liikettä. Jessus miten hyvin osui, pieni/n. 12rm max. paino, sillä muutama sarja ja loppuun pudotussarja. Aamen. Kiitän videosta!

Toi jälkimmäinen on jäätävän hyvä liike! Ite teen meadowsin tyylillä, mutta saman tyyppisesti, toinen jalka penkillä. Aivan latsin alaosia tuntuu olevan erityisen vaikea saada ainakaan domsseille asti. Siihen kyllä olis kaikki vinkit ihan tarpeen.

Pojuilla vähän hukassa toi samalla mitalla takaisin antamisen merkitys. Käsittääkseni Jorgos on vaan suht harmiton turhien välikommenttien huutelija, kuten alias hiitti. Ei taida toi henkilöllisyystietojen kaivelu ja jakaminen olla ihan samalla mitalla takaisin antamista, kyllä toi on isompi mitta mun mielestä.

Pojuilla vähän hukassa toi samalla mitalla antamisen merkitys. Käsittääkseni Jorgos on vaan suht harmiton turhien välikommenttien huutelija, kuten alias hiitti. Ei taida toi henkilöllisyystietojen kaivelu ja jakaminen olla ihan samalla mitalla takaisin antamista, kyllä toi on isompi mitta mun mielestä.
Älä nyt sinä korvaa tota apinaa jatkamalla samalla linjalla. Sun viestit on yhtälailla aina jotain negaa, joten lopeta ajoissa kun siitä ei mitään iloa ole kuin sulle.

Otan kantaa ihmisten käytökseen, mun viestit ei oo negatiivisella mielellä kirjotettuja, eikä ne oo negatiiviseks hyökkäykseks tarkotettu ketään kohtaan, vaikka ne saattais käsitellä jonkun tietyn ihmisen käytöstä. Minä olen minä, enkä jatka kenenkään muun kuin itseni linjaa.

mikä tää ihme pumppi hifistely/lihaksen tuhoominen juttu on?esim mr olympia top kympistä kaikki taitaa tehdä pelkästään suorija sarjoja.

Back
Ylös Bottom