Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä ei kannata varsinaan jos nykyinen ohjelma toimii.asiaan. Oon nyt tehny kohta pari kuukautta samalla ohjelmalla salilla, joko viittii vaihtaa? Uus ohjelma kutkuttelis jo, kun sellaisen ammattilaiselta tilasin :p
No joo, mut nykynen ohjelma on aika epätasapainonen, uus ohjelma vaikuttaa tasapainosemmaltaYleensä ei kannata varsinaan jos nykyinen ohjelma toimii.
Voisitko vähän kertoa tästä epätasapainoisesta ja tasapainoisemmasta ohjelmasta hieman lisä informaatiota niin olisi helpompi arvioida sun tilanne..No joo, mut nykynen ohjelma on aika epätasapainonen, uus ohjelma vaikuttaa tasapainosemmalta

eli salille 4krt/vkoNo en pilaile, voit varmaan kysyä koulutetulta pt:ltä järjettömyyden taustoja enemmänEihän noissa ole kummassakaan mitään järkeäPilailetko?o_O

No en pilaile, voit varmaan kysyä koulutetulta pt:ltä järjettömyyden taustoja enemmän![]()
@myo tällä hetkellä ohjelma koostuu kahdesta jalka/pakaratreenistä salilla ja yhdestä kuntopiirityyppisestä pakaratreenistä, yläkroppa käydään vaan kerran salilla läpi viikossa. Tulevassa ohjelmassa on jalat kaks kertaa viikossa eri liikkeillä, ja ylävartalo jaettu olkapäät+hauis+vatsat ja rinta+selkä+ojentajateli salille 4krt/vko
Joo, ajattelin että teen nyt viimesen kerran ton treeniviikon läpi ja sitten vaihdanSiis onko tuossa tämänhetkisessä ohjelmassa 3 pakaratreeniä ja 1 yläkroppatreeni viikossa? Tuohan on normaali naisten saliohjelma, minä en ole muuta treenitapaa peruskuntosalinaistreenajilla nähnyt.
Balanssin takia ehdottomasti ohjelma vaihtoon ellet halua selkäkipuja ja muita ongelmia riesaksesi jatkuvan pakaran jynkytyksen takia...
No en pilaile, voit varmaan kysyä koulutetulta pt:ltä järjettömyyden taustoja enemmän![]()
En vaan ymmärrä mikä tossa jaossa on niin huonoa, olis kiva jos selittäisit tyhmälle etkä vaan tyrmäis tyyliin "paska jako miks sä noin teet"Mäkin olen FAF:in PT, maksaa sen niin saa titteli. Pomo maksoi sen kun oli hienompaa että olin PT enkä kuntokeskus ohjaaja.

En vaan ymmärrä mikä tossa jaossa on niin huonoa, olis kiva jos selittäisit tyhmälle etkä vaan tyrmäis tyyliin "paska jako miks sä noin teet"![]()
Kyllähän tämä kuulostaa helvetisti järkevämmältä kuin nykyinen treeniohjelma, vaikka naisten treeniohjelmista en paljoa tiedä. Sinänsä jako ei kerro koko totuutta, mutta en lähtis näkemättä tuomitsemaan. Vois jopa sanoa, että kuulostaa varsin tasapainoiselta jaolta. Kuitenkin yläkroppa on puolet lihaksista ja alakroppa toinen puolikas. Yläkroppa tehdään kahdella treenillä ja jalat kahdella. Mitä en ymmärrä, kun en näe tuossa ongelmaa? Yläkropan jakaisin rinta/selkä ja kädet/olkapäät/vatsat.@myoTulevassa ohjelmassa on jalat kaks kertaa viikossa eri liikkeillä, ja ylävartalo jaettu olkapäät+hauis+vatsat ja rinta+selkä+ojentajateli salille 4krt/vko
Itse ehdottaisin 2 jakoista yläkroppa ja alakroppa jaolla, mutta en tiedä tavoitteista enkä ole ammattilainen. Kannattaa tehdä sellaista ohjelmaa, joka tuntuu omien tavoitteiden kannalta järjevältä ja on tarpeeksi mukava toteuttaa. En pidä @saratuuli uutta jakoa mitenkään huonona.