Treeniohjelman vaihtaminen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä ne omat tavoitteetkin voi olla syytä alistaa kriittiselle silmälle. Mitä nyt noita oman salin akkoja kattelen,ni ei ne tee juuri muuta ku jalkoja ja persettä eri muodoissaan, välillä jotain kikcbackejä ojentajille....täysin epätasapainoiset ohjelmat ja tavoitteet, mikä on verrattavissa siihen, että ukot tekis pekästään penkkiä...ja osahan tekee...sit hmetellään ku kiertäjäkalvosin, selkä, niska on paskana, jalat on tikut ja salilla on käyty 20 vuotta :)

Balanssi, tasapaino...katso ohjelmaasi ja kysy, miten balanssi toteutuu siinä...
Vaikka olen tehnyt salilla samoja huomioita, en näe neljää treeniä viikossa, joista kaksi kohdistuu alakroppaan ja kaks yläkroppaan epätasapainoisena jakona. Eri asia sitten, mitä harjoitteita kyseisiin treeneihin sisältyy, sitä en tiedä.

Ei taida tosiaankaan olla PT:n titteli kovassa huudossa täällä, eikös niitä papereita saa jo Linnanmäen arpajaisissa palkintona ja Seura-lehden tilaajalahjana? Toki löytyy päteviäkin ihmisiä siinä hommassa mutta ei se titteli yksinään ole tae juuri mistään. Kuitenkin, jos PT on sinun lähtökohdat ja tavoitteet huomioiden luonut ohjelman niin todennäköisesti se on parempi kuin jonkun random pakkislaisen, joka ei tiedä sinusta muuta kuin iän ja sukupuolen, kehittämä ohjelma. Itse asiassa olen hieman hämmästynyt ettei kukaan ole vielä ehdottanut Starting Strengthiä tai Golden Sixiä ohjelmaksi :D Joka tapauksessa, tuo uusi ohjelma vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin vanha joten kysymykseen kannattaako vaihtaa oma näkemykseni on vahva kyllä.

Vaikka olen tehnyt salilla samoja huomioita, en näe neljää treeniä viikossa, joista kaksi kohdistuu alakroppaan ja kaks yläkroppaan epätasapainoisena jakona. Eri asia sitten, mitä harjoitteita kyseisiin treeneihin sisältyy, sitä en tiedä.

Tuolla perusteella ei balanssista voi sanoa äätä eikä öötä...kaksi kertaa viikossa esimerkiksi reiden ojentajia ilman vastavaikuttajalihasten huomiointia = 2 jalkatreeniä = epäbalanssi...
Tuohon ekaan ohjelmaan verrattuna uusi ohjelma kuulostaa toki paremmalta sisältöä sen tarkemmin tietämättä...

Itsehän tekstini lopussa sanoin että tämä uusi ohjelma on huomattavasti parempi mitä nyt enempää tietämättä voi sanoa. Kritiikkini kohdistui nykyiseen ohjelmaan.

Eli jos tässä ovat vaihtoehdot niin vaihda jo ihmeessä tähän uudempaan ohjelmaan, nykyisen voi heittää roskakoriin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom