Onpa mielenkiintoinen keskustelu. Itse painin ylikunnon kanssa myös nyt. Jätin jumpat ja hikilenkit pois viikon alusta. Torstaina kävin pidemmällä kävelyllä ja perjantaina samoin. Tänään taas tuli outo olo... Ja pientä lämpöäkin, outoja rintatuntemuksia, väsymys ja olen peloissani. Olen oikeastaan vuosia urheillut paljon...lenkkiä, jumppia mm. Bodystep ja - combat, salilla, kävelyä ja talvisin hiihtoa. Syön mielestäni terveellisesti...paheeni on jäätelö, mutta muuten monipuolisesti vaikkakin nyt alkanut tuntua että olenko syönyt liian vähän... Yritän ja on pakko jatkaa lepoa. Vaikea on totaalilepo, kun olen luonteeltani niin aktiivinen. Verenpaine mulla ei ole koholla, mutta leposyke on vähän kohonnut. Kuinka kauan te ylikunnossa olleet olette pitäneet taukoa? Missä vaiheessa kannattaa mennä lääkäriin? Jotenkin tuntuu ettei siitä ole mitään hyötyä
.eihän tähän ole muuta lääkettä kuin lepo. Viikon kun olin jo tauolla ja söin ihan samalla tavoin kuin ennen niin ei ole paino muuttunut mihinkään. Jos se jotain lohduttaa . Kroppa tarvii lepoa ja ravintoa. Mielenkiinnolla odotan kommentteja aiheesta lisää.