Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käys lainaa vaikka sokeria siitä naapurista, niin näet onko mummo vielä hengissä....Varmaan riippuu aika paljon että onko tehty alunperin omistus vai vuokra käyttöön.
Itse asun 70-luvun talossa ja naapurista ei kyllä kuulu mitään ääntä.
Olkoonkin, että pari vahinkoakin sattui näissä vuosien varrella.Mä taas koitan saada kaksivuotiasta nukkumaan vihdoinkin päiväunensa ja mietin nukkuisinko itsekin vai menisin juoksulenkille ihan testimielessä, vaikka vihaan juoksemista. Salille en valitettavasti pääse koska eilen 39 kuumeessa ollutta ei luonnollisesti voi viedä lapsiparkkiin...Se ois kesäloma nytJäädäkö päiväunille vai mennäkö salille, siinäpä vasta ongelma.
Mä taas koitan saada kaksivuotiasta nukkumaan vihdoinkin päiväunensa ja mietin nukkuisinko itsekin vai menisin juoksulenkille ihan testimielessä, vaikka vihaan juoksemista. Salille en valitettavasti pääse koska eilen 39 kuumeessa ollutta ei luonnollisesti voi viedä lapsiparkkiin...
Todellakin. Olin jo valinnut sen, kun jouduin toteamaan ettei sekään onnistu koska lapsi ei nuku näköjään ollenkaan päiväunia tänään. Toisaalta parempi näin että on selvästi paranemassa niin viimeistään viikonloppuna pääsen taas treenaamaanJoo tätä tää on kun on lapsi, valintoja ja säätämistä joka käänteessä. Valitsen tänään päiväunet. Suosittelen niitä sinullekin, ne on aina paras vaihtoehto.

Slovakia on ollut itselle kyllä suuren suuri pettymys pelillisesti...ja nyt kun pääsin sanomasta, niin tottakai ne paukuttaa maalinnyt slovakia vois tunkata taas isoa höyläämätöntä

Mutta, hoho, oli ylläri kotona. Postittejä liimailtu viesteiksi, lattiat kuurattu ja pölyt pyyhitty. Jääkaapissa myös odotti valmis safka. Melkein jo annoin kehuja.