Pupuhuhtaan. Taksilla.Nyt on shiik, kynsilakat ja kaikki. Ja sisäköity ja pyykätty. Vainomatskuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pupuhuhtaan. Taksilla.Nyt on shiik, kynsilakat ja kaikki. Ja sisäköity ja pyykätty. Vainomatskuu
Pupuhuhtaan. Taksilla.
Mitäs sinä sitten teit jos vaimo hoiti kaiken ?
Riippuu varmaan vähän kuka siellä sykkii.Eikö se ole hyvä, kun tuntee sykkeen alaselässä?
Jaa, no sepä erikoista kun voisin vaikka panna alapääni pantiksi että keskimäärin perheissä joissa vaimo hoitaa kaiken, seksihalut ovat aika niukassa. Siis vaimon...Hän tyydytti vaimon loputtomia seksihaluja. Se kävi työstä se.
Meillä sama kuvio.
Ja aamulla heräät housut nilkoissa yksiön muovimattolattialta, tukassa osa aamuyöllä nautituista makkaraperunoista.Jokavuotinen perinne tästä. Taksilla.
???Onko Mopsin universumissa muuten asiat nyt paremmin, kun siitä naishirviöstä tuli sen hirviöliiton puheenjohtaja ?
Minä alan muuten pikkuhiljaa tervehtyä. Kävelin juuri 200m vain yhdellä pysähdyksellä...tästä tulee piiiitkä toipuminen.
Ja aamulla heräät housut nilkoissa yksiön muovimattolattialta, tukassa osa aamuyöllä nautituista makkaraperunoista.
High-class.
Ahjo-grilliltä. Ämpärillinen.Makkaraperunoista. Saatanan ajatustenlukija.
Olinkin juuri kysymässä että mites se Xtremen nenätippuri.Onko Mopsin universumissa muuten asiat nyt paremmin, kun siitä naishirviöstä tuli sen hirviöliiton puheenjohtaja ?
Minä alan muuten pikkuhiljaa tervehtyä. Kävelin juuri 200m vain yhdellä pysähdyksellä...tästä tulee piiiitkä toipuminen.
Lopeta tyhmäily.???
En mä oikeasti ole edes hirveän kiinnostunut politiikasta enkä kuulu mihinkään puolueeseen.
Mutta äänestän vassareita kyllä koska kannatan heidän ideologiaansa.
Yleensähän ihmisiä kiinnostaakin se ideologia, eikä niinkään politiikka per se.???
En mä oikeasti ole edes hirveän kiinnostunut politiikasta enkä kuulu mihinkään puolueeseen.
Mutta äänestän vassareita kyllä koska kannatan heidän ideologiaansa.
perse kiinnostaakin yleensä ihmisiäper se