Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

näppis paskana ei kaek näppäemet toimi... esim i ja o ei toimi ja lähtee hermot näyttönäppäimistön kanssa
töheltämiseen niin ees yritän osan aikaa kiertää i ja o näppäimen toimimattomuutta kö miun kirjoittaminen onn eniwei
sekavaa murremökellystä... että köettäkee kestee vuaan... nöttä suaatana ja helskutarallöö...

Eikö se ole hyvä, kun tuntee sykkeen alaselässä?

Lomaan muuten 2 työvuoroa, tai 32 työtuntia. Sweet.

Onko Mopsin universumissa muuten asiat nyt paremmin, kun siitä naishirviöstä tuli sen hirviöliiton puheenjohtaja ?
Minä alan muuten pikkuhiljaa tervehtyä. Kävelin juuri 200m vain yhdellä pysähdyksellä...tästä tulee piiiitkä toipuminen.

Onko Mopsin universumissa muuten asiat nyt paremmin, kun siitä naishirviöstä tuli sen hirviöliiton puheenjohtaja ?
Minä alan muuten pikkuhiljaa tervehtyä. Kävelin juuri 200m vain yhdellä pysähdyksellä...tästä tulee piiiitkä toipuminen.
???
En mä oikeasti ole edes hirveän kiinnostunut politiikasta enkä kuulu mihinkään puolueeseen.
Mutta äänestän vassareita kyllä koska kannatan heidän ideologiaansa.

Makkaraperunoista. Saatanan ajatustenlukija.
Ahjo-grilliltä. Ämpärillinen.

Olinkin juuri kysymässä että mites se Xtremen nenätippuri.

???
En mä oikeasti ole edes hirveän kiinnostunut politiikasta enkä kuulu mihinkään puolueeseen.
Mutta äänestän vassareita kyllä koska kannatan heidän ideologiaansa.
Lopeta tyhmäily.

GvG66.gif

hmmm...

Back
Ylös Bottom