Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitoksia, aappena kiittääHuikeet taustalaulut.:D
Oli muuten, kuntit, erinomainen mopoilusää.
Loppuviikko onkin sitten satetta.
Kolmas päivä lähes pelkkää lapsenkaisemista kohta pulkassa, päässä surisee ja silleen
E. Lisäksi haaveilen jo eläkepäivien tyylikkäästä kaupunkikaksiosta jossa asuessa ei tarvitsisi ajatellakaan mitään inhoja pihatöitä :D
Selkeesti huomannut et alkaa pinna kiristyä. Nyt tekis tietenkin mieli ottaa äkkilähtö johonki todella kauas.En mä nyt pääse, mies on kiinni töissä lapsen nukkumaanmenoon saakka. Itse asiassa pidempäänkin. No huomenna pääsen töihin ja toivon mukaan salillekin!Koita päästä hetkeksi vaikka kävelee yksin jonnekin, muuten kyllä pää sekoaa vielä :D Työpaikkakin tuntuu ihan lepokodilta jos on pitkään lapsen kaa ihan kahdestaan.
Täällä on ihan onnenpäivät näissä lapsiasioissa, muksun isä soitti ja järkkäs viikon lapsivapaata miulleSelkeesti huomannut et alkaa pinna kiristyä. Nyt tekis tietenkin mieli ottaa äkkilähtö johonki todella kauas.
Tiistaina lähtee lento. Tosin ei todella kauas. Saatte tod näk giffitellä ihan keskenänne.Selkeesti huomannut et alkaa pinna kiristyä. Nyt tekis tietenkin mieli ottaa äkkilähtö johonki todella kauas.
Oli se ihan "jees" tulla yöllä himaan ja huomata heti eteisen matosta että nyt on kyllä joku imuroinut, enkä se ole minä :pTämä herättää kateutta.
juurkin näinPäng päng
mälsää ön välllä.... elämä ön...Tylsää!
Ei voi olla!mälsää ön välllä.... elämä ön...
Päng päng