Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Oli tarkoitus pitää vähän kaloripitoisempi päivä, ja tähdätä hiilaritkin sinne lähelle tonnia, meinasi sitten jäädä kaikki syömiset jo aamuun kun ajattelin, että paketillisen riisimuroja heitän aamulla huiviin! :D

Täytyy nostaa hattu kyllä korkealle, Vataselle ja muille jotka 10000kcal pystyy upottamaan!

Ajattelin tätä roskaa editoidessa, että mitään syömisjuttua en koskaan enää tee, mutta tuli mieleen että tästähän voisi
heittää haasteen @Munakas , kun laittaa kameran taas pitkästä aikaa laulamaan ja upottaa enemmän kun 6000 kcal, ni sitten lähden itsekkin kyllä uuteen yritykseen! :)

Eikös Utti puhunut jossain videossa että aikoinaan bulkkikauden kalorit oli myöskin 6000kcal luokkaa päivässä että sai painoa edes vähän menemään ylöspäin ja söi vielä sen puhtaasta safkasta :D

Eikös Utti puhunut jossain videossa että aikoinaan bulkkikauden kalorit oli myöskin 6000kcal luokkaa päivässä että sai painoa edes vähän menemään ylöspäin ja söi vielä sen puhtaasta safkasta :D

Jep, mutta muistakaa nyt että Utti on erittäin lahjakas moninkertainen suomenmestari, joka on omistanut koko elämänsä lajille. Minä taasen olen luonnostaan erittäin heikko, lähes anorektisen laiha pelkkää luuta ja nahkaa. Ja itse olen sitä mieltä, että salitreenin pitäisi olla osa elämää/elämäntapaa, eikä koko elämä. Maksimaalista kehitystä voi silti IMO tavoitella, vaikka ei uhraisikaan kaikkea salin ulkopuolista elämää.

Laita sähköpostia ylilaudan ylläpitoon että ne poistaa jatkossa kaikki langat koskien sua niin pitäis loppua se paskanjauhaminen susta. Noin on tehnyt muutkin ja aina ne ketjut on poistettu

Jaahas, ei taidakaan valitettavasti olla noin yksinkertaista. Olin ylläpitoon yhteydessä ja sieltä tuli vastaus, että mun pitäis periaatteessa käydä joka ikinen lanka ja viesti läpi ja ilmiantaa ne viestit, jotka ovat esim. loukkaavia. Ei todellakaan kiinnostais alkaa lukemaan noita, koska tiedän, että 99.9% on pelkkää paskanpuhumista.

Jaahas, ei taidakaan valitettavasti olla noin yksinkertaista. Olin ylläpitoon yhteydessä ja sieltä tuli vastaus, että mun pitäis periaatteessa käydä joka ikinen lanka ja viesti läpi ja ilmiantaa ne viestit, jotka ovat esim. loukkaavia. Ei todellakaan kiinnostais alkaa lukemaan noita, koska tiedän, että 99.9% on pelkkää paskanpuhumista.

Helpommin sanottu kuin tehty mutta kannattaa jättää omaan arvoonsa tollaisten sivustojen lukemiset ja keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen mistä tulee hyvä fiilis. Teit sä sitten mitä tahansa niin aina sitä löytyy jostakin paskapuhetta. :)

Täysin turha käyttää yhtään energiaa ylilaudan keskusteluihin. Ei niillä ole mitään painoarvoa mihinkään, kuten ei lähes millään muullakaan paskanjauhannalla netissä. Teet mitä tykkäät ja jätät kokonaan huomiotta, mitä jotkut nobodyt jauhavat aikansa kuluksi.

Helpommin sanottu kuin tehty mutta kannattaa jättää omaan arvoonsa tollaisten sivustojen lukemiset ja keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen mistä tulee hyvä fiilis. Teit sä sitten mitä tahansa niin aina sitä löytyy jostakin paskapuhetta. :)

Yhtä ketjua erehdyin lukemaan ja aika nopeesti tuli selväksi, mitä mieltä ne on musta ja mun jutuista.
Yllättävän kovasti ne, vaan jaksaa edelleen stressata mun tekemisistä.

Ja tiedoksi kun ne kuitenkin tätä sivustoa lukee, että lopettaa en aio ja treenaan muuten edelleen niillä väärillä metodeilla.
Tai no jos rehellisiä ollaan, niin kenties vähän jopa vääremmillä kuin silloin joskus.

Haha, jestas että on pakkomielteistä sakkia:

"Munikselle vinkattu pakkiksella, että laittaa viestiä yliksen ylläpidolle niin sitä koskevat ketjut poistetaan. Sitten nähdään taas ehkä munikselta videoita ellei jauhanta täällä jättänyt liian syviä arpia jo muutenkin vaikean menneisyyden kanssa taistelevalle munapäälle."

Koska Munakas saadaan nauhalle tämä 6000 kcal puhtaasta ruuasta? Nälkähän tässä jo on taas.. :D

Koska Munakas saadaan nauhalle tämä 6000 kcal puhtaasta ruuasta? Nälkähän tässä jo on taas.. :D

Älä suotta jää odottelemaan, koska ei tässä ole tarkoitus lähteä tuota koittaan. Mun mielestä koko "puhdas ruoka" konsepti on ensinnäkin aika typerä, koska mitä se "puhdas" ruoka nyt loppujen lopuksi on, niin jokaisella on siitä vähän oma käsityksensä.
Jollekin se voi olla pelkkää kuivaa kanaa ja riisiä ilman mitään mausteita tms, kun taas joku toinen taas kikkailee mitä mielenkiintoisimpia (terveellisiä) leipomuksia ja gourmee aterioita, joista saa pienillä kikkailuilla tarvittaessa tosi kaloripitoisia.

Eli koko puhdas syöminen on mun mielestä vähän kuin veteen piirretty viiva.

Älä suotta jää odottelemaan, koska ei tässä ole tarkoitus lähteä tuota koittaan. Mun mielestä koko "puhdas ruoka" konsepti on ensinnäkin aika typerä, koska mitä se "puhdas" ruoka nyt loppujen lopuksi on, niin jokaisella on siitä vähän oma käsityksensä.
Jollekin se voi olla pelkkää kuivaa kanaa ja riisiä ilman mitään mausteita tms, kun taas joku toinen taas kikkailee mitä mielenkiintoisimpia (terveellisiä) leipomuksia ja gourmee aterioita, joista saa pienillä kikkailuilla tarvittaessa tosi kaloripitoisia.

Eli koko puhdas syöminen on mun mielestä vähän kuin veteen piirretty viiva.

Joo, ihan samaa mieltä tosta "puhdas ruoka" käsitteestä.. Toisen puhdas ruoka on toisen cheat meal..

Haha, jestas että on pakkomielteistä sakkia:

"Munikselle vinkattu pakkiksella, että laittaa viestiä yliksen ylläpidolle niin sitä koskevat ketjut poistetaan. Sitten nähdään taas ehkä munikselta videoita ellei jauhanta täällä jättänyt liian syviä arpia jo muutenkin vaikean menneisyyden kanssa taistelevalle munapäälle."

Itekkin oon tuolla ylilaudalla lueskellut välillä tuota ketjua äijästä. Pakko sanoa, että vaikka 99% kommenteista sielä on paskaa ja vittuilua, mistä ei kannata välittää, niin kyllä sielä muutamia ihan asiallista huomiotakin on tehty. Esimerkiksi se, että kun äijä vetää suurinpiirtein kisarasvoissa ympäri vuoden, niin väkisinkin tulee mieleen, että hormonitoiminta on sen verran sekaisin, että jos salilla ei tule kehitystä, niin siinä saattaa olla yksi merkittävä tekijä asialle. Ja sitten toisena asiallisena huomiona miettisin treenityyliä. Jos käyttää failurea ja muutenkin erikoistekniikoita treeneissä, niin ei kannata missään nimessä aliarvioida keventelyn merkitystä. Tuo failureen treenaaminen naturaalina (ainakin omalla kokemuksella) on muutenkin vähän kyseenalaista, eikä sovi kaikille. Joka tapauksessa toivon äijälle vaan kaikkea hyvää ja tee ihmeessä niitä videoita hei. Ne oli viihdyttäviä. Itse ainakin tykkäsin jopa katsella kun äijä kävi Cittarissa ihmettelemässä tuotteita :D Jos jengi jauhaa paskaa susta ylilaudalla, niin sillonhan sä oot tehnyt just jotain oikein. Kateudesta ne vaan sieltä huutelee.

Suurin osahan ylilautalaisista on jotain penikkoja ainakin näin olen ymmärtänyt. Ainakin juttujen tasosta päätellen...

Eka kunnon selkätreeni reilun kuukauden takaisen kummallisen olkapää vamman/ongelman jälkeen mikä kipuili ihmeellisesti ainoastaan selkäliikkeissä. Tuossa videon lopussa hiukan yritin selkää availla, ja hyvin näkee läskienkin alta, että oikea puoli kirraa aika pahasti edelleen. Oikeassa olassa siis tämä ongelma oli..

Itekkin oon tuolla ylilaudalla lueskellut välillä tuota ketjua äijästä. Pakko sanoa, että vaikka 99% kommenteista sielä on paskaa ja vittuilua, mistä ei kannata välittää, niin kyllä sielä muutamia ihan asiallista huomiotakin on tehty. Esimerkiksi se, että kun äijä vetää suurinpiirtein kisarasvoissa ympäri vuoden, niin väkisinkin tulee mieleen, että hormonitoiminta on sen verran sekaisin, että jos salilla ei tule kehitystä, niin siinä saattaa olla yksi merkittävä tekijä asialle...

Ei tässä missään "kisarasvoissa" olla oltu enää herran aikoihin :)

Eka kunnon selkätreeni reilun kuukauden takaisen kummallisen olkapää vamman/ongelman jälkeen mikä kipuili ihmeellisesti ainoastaan selkäliikkeissä. Tuossa videon lopussa hiukan yritin selkää availla, ja hyvin näkee läskienkin alta, että oikea puoli kirraa aika pahasti edelleen. Oikeassa olassa siis tämä ongelma oli..

Hyvin on pihviä tarttunut selkäosastoon. :)

Back
Ylös Bottom