Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mittees teiän päevvään????

Onko sieraimet täynnä semmoista nestemäistä, viskositeetiltaan jähmeää mutta kuitenkin juoksevaa ainetta? Valkoista?Eikö tämä siitinpölytys voisi jo loppua?
Onko sieraimet täynnä semmoista nestemäistä, viskositeetiltaan jähmeää mutta kuitenkin juoksevaa ainetta? Valkoista?
Herra iso Herra Futermuker uskoakseni ei puhunut mitään eikä mistään allergiaan liittyvästä aineksesta nenässä. Useasti tämä neste syöksähtää vahingon sattuessa tai tahallisestikin nenän sekä suun alueelle. Tämä ei tule sieltä itse nenän sisältä, vaan ammutaan kohteeseen ja hörskähdellään yksinään hienon osuman sattuessa.Ei mulla mitään semmosia oo, en oo koskaan harrastanut mitääm allergioita. Mua ärsyttää nyt vaan suunnattomasti, kun tuota pölyä on joka paikassa. Ja tietenkin toivon tätä myös myötätunnosta niitä kohtaan, joille tämä aiheuttaa allergiaoireita.
Herra iso Herra Futermuker uskoakseni ei puhunut mitään eikä mistään allergiaan liittyvästä aineksesta nenässä. Useasti tämä neste syöksähtää vahingon sattuessa tai tahallisestikin nenän sekä suun alueelle. Tämä ei tule sieltä itse nenän sisältä, vaan ammutaan kohteeseen ja hörskähdellään yksinään hienon osuman sattuessa.
Kuulemma.
Olen myös kuullut, että kyseistä siitinpölyä kohtaan voi harvoilla olla allergiaa. Harmillista sinänsä.
Tässä sen nyt näkee. Asialinjalle on tässä ketjussa turha pyrkiä, sitä ei joudu kuin selittelemään. Jatkossa parempi pysyä asiassa ja kertoa oma mielipide nesteisiin ja sitä lennättävään haamukoiraan.Ymmärsin kyllä mistä Herra Futhermucker puhui. En kuitenkaan lähtenyt moisiin asiattomuuksiin tällä kertaa mukaan, vaan pysyin asialinjalla ja nenän omissa eritteissä. Koska Herra Futhermucker on TÖRKEE!!1
Mutta arvostan kuitenkin ritarillista elettäsi pelastaa neito hädässä ja selvitystä futhermuckerin eritteistä, joita hän lennättää neniin.