Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keskimmäinen
image.webp
muna purkautui!

Viikate o kyä hyvä pänti! :)

On KUNNIA olla tuolla lauantaina!!! Me niin voitetaan se kisa! :)

Onko sieraimet täynnä semmoista nestemäistä, viskositeetiltaan jähmeää mutta kuitenkin juoksevaa ainetta? Valkoista?

Ei mulla mitään semmosia oo, en oo koskaan harrastanut mitääm allergioita. Mua ärsyttää nyt vaan suunnattomasti, kun tuota pölyä on joka paikassa. Ja tietenkin toivon tätä myös myötätunnosta niitä kohtaan, joille tämä aiheuttaa allergiaoireita.

E. Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta en malta mennä. Kiva istuskella parvekkeella siitepölyssä, kuunnella musiikkia ja lukea.

Ei mulla mitään semmosia oo, en oo koskaan harrastanut mitääm allergioita. Mua ärsyttää nyt vaan suunnattomasti, kun tuota pölyä on joka paikassa. Ja tietenkin toivon tätä myös myötätunnosta niitä kohtaan, joille tämä aiheuttaa allergiaoireita.
Herra iso Herra Futermuker uskoakseni ei puhunut mitään eikä mistään allergiaan liittyvästä aineksesta nenässä. Useasti tämä neste syöksähtää vahingon sattuessa tai tahallisestikin nenän sekä suun alueelle. Tämä ei tule sieltä itse nenän sisältä, vaan ammutaan kohteeseen ja hörskähdellään yksinään hienon osuman sattuessa.

Kuulemma.

Olen myös kuullut, että kyseistä siitinpölyä kohtaan voi harvoilla olla allergiaa. Harmillista sinänsä.

Herra iso Herra Futermuker uskoakseni ei puhunut mitään eikä mistään allergiaan liittyvästä aineksesta nenässä. Useasti tämä neste syöksähtää vahingon sattuessa tai tahallisestikin nenän sekä suun alueelle. Tämä ei tule sieltä itse nenän sisältä, vaan ammutaan kohteeseen ja hörskähdellään yksinään hienon osuman sattuessa.

Kuulemma.

Olen myös kuullut, että kyseistä siitinpölyä kohtaan voi harvoilla olla allergiaa. Harmillista sinänsä.

Ymmärsin kyllä mistä Herra Futhermucker puhui. En kuitenkaan lähtenyt moisiin asiattomuuksiin tällä kertaa mukaan, vaan pysyin asialinjalla ja nenän omissa eritteissä. Koska Herra Futhermucker on TÖRKEE!!1

Mutta arvostan kuitenkin ritarillista elettäsi pelastaa neito hädässä ja selvitystä futhermuckerin eritteistä, joita hän lennättää neniin.

Ymmärsin kyllä mistä Herra Futhermucker puhui. En kuitenkaan lähtenyt moisiin asiattomuuksiin tällä kertaa mukaan, vaan pysyin asialinjalla ja nenän omissa eritteissä. Koska Herra Futhermucker on TÖRKEE!!1

Mutta arvostan kuitenkin ritarillista elettäsi pelastaa neito hädässä ja selvitystä futhermuckerin eritteistä, joita hän lennättää neniin.
Tässä sen nyt näkee. Asialinjalle on tässä ketjussa turha pyrkiä, sitä ei joudu kuin selittelemään. Jatkossa parempi pysyä asiassa ja kertoa oma mielipide nesteisiin ja sitä lennättävään haamukoiraan.

Back
Ylös Bottom