Nainen keittiössä. Miten on mahdollista? Eikö sun pitäs olla siellä kuin kala vedessä? Silli liemessä?Ja nyt leikkasin veitsellä haavan vasemman käden etusormeen, saa nähä pittääkö käydä tikkauttamassa. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nainen keittiössä. Miten on mahdollista? Eikö sun pitäs olla siellä kuin kala vedessä? Silli liemessä?Ja nyt leikkasin veitsellä haavan vasemman käden etusormeen, saa nähä pittääkö käydä tikkauttamassa. :D
Nainen keittiössä. Miten on mahdollista? Eikö sun pitäs olla siellä kuin kala vedessä? Silli liemessä?
Minä jätin paskat maahan. Koira on opetettu paskomaan lessujen kiinteistön pihaan.Voi kives sentään, kun väsyttää.
Aamu alkoi hienosti, kun paskapussin päässä olikin reikä. Onneksi huomasin ennen koppaamista.
Sitten kotiin aamupalalle ja raejuustot pitkin lattiaa; Koirat kiitti.
Minä jätin paskat maahan. Koira on opetettu paskomaan lessujen kiinteistön pihaan.
Mullapa oli yöllä pahanhajuinen ripuli. Liekkö olly kanikset pilalla...Terveisiä paskalta, se on ihan mustaa tänään![]()
Laitetaan nyt jotain omasta mielestä Amorphiksen viimeiseltä albumilta...eihän tuo Elegyn jälkeinenkään huonoa ole, mutta tyystin eri maailmasta.
Mää tykkään susta.Tähän muuten loppui meikäläisenkin rakkauskalankuuntelu.
Hmm.. pitäiskö vai eikö pitäis 11.6 Tampere.
Mistä sä mun kuvan sait ?