Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, eikö tänään ollutkaan jo perjantai?! Mua on niin huijattu.

Eikö tämä siitinpölytys voisi jo loppua?
Kannatetaan, Ei mullakaan mitään semmosia allergiavammoja, mutta kun mopokin on saatana aamulla keltainen eikä meinaa omaksi tunnistaa...

Huomenta, eikö tänään ollutkaan jo perjantai?! Mua on niin huijattu.
Perjantai on asenne, joten ei muuta kuin terassille töiden jälkeen. Siitä sitten aamulla duuniiin...normipäivä.

Viimeksi muokattu:
Minnuu ei siitinpöly haittaa mut nuo itikat. Oon jo ihan kupannu ja koiran päässä oli eilen illalla 9 itikkaa kun istuskeli ulkona. Kohta ne on syöny sen mahan ja sitte kutittaa...

Voin kuvitella että ovat aika irstaat. Mutta oletko nyt varma, että teit tuon vahingossa?

Haluatko vaan näyttää työtovereille, että kyllä täällä minunkin tykönä peitto heiluu ja rapa roiskuu housuille saakka.

Tämähän on harvinaista, muksut lähti maman ja papan kanssa loppuviikoksi saaristoon purjehtimaan, mies töissä ja mä olen kissan kanssa kahdestaan. Ei tartte edes miettiä mitä mä meinaan tehdä: päikkärit ihan kaikessa rauhassa!

No jopas sattui somasti. Itselläkin valahti islantilaiset viikinkirahkat shortseille tässä välipalalla.

Tämähän on harvinaista, muksut lähti maman ja papan kanssa loppuviikoksi saaristoon purjehtimaan, mies töissä ja mä olen kissan kanssa kahdestaan. Ei tartte edes miettiä mitä mä meinaan tehdä: päikkärit ihan kaikessa rauhassa!
Juu, päikkärit.

JuNpat juNpattu. Suosikkilihasrymäni, penkki.

Nyt jälkihien kuivattelua ja nokka kohti välimerta.

Back
Ylös Bottom