Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

On se hienoa kun porukka vertaa normi jampan kyykkyjä superihmisen välitykset omaavien 160cm olympiatason painonnostajien kyykkyihin. Tämäkin "ATG" meme on saanut aikaan sen, että porukka yrittää kopioida painonostajien kyykkyjä paskoilla välityksillä ja liikkuvuudella. Sitten ollaan selkäpyöreänä persematossa ja hehkutetaan kuinka mennään ATG.

On hienoa myös että sen sijaan että annettaisiin rakentavaa palautetta pitää asiasta keskustella kuin maahanmuutosta. Tätä minäkään en tehnyt, vaan tulin kertomaan mielipiteeni aivan kuin sitä täällä ketään kiinnostaisi tai olisi sitä pyytänyt.

PS: Onneksi itse pidän kyykkyvideot Siperiassa maanalaisessa bunkkerissa encryptattyna yksityisen armeijan suojissa.

Sieltä tuli muutama puolikyykkääjä puolustelemaan toveriaan ;) ;) ;)

Mä ymmärtäisin tän sun kritiikin jos Naideri olisi postannut tuon videon esim otsikolla "1RM ATG/kisasyvyys" ym.ym. Tämä nyt kuitenkin on ketju jonne porukka postailee omia, hyvinkin erilaisia, treenivideoitaan ja sellaisena sen soisi jatkuvankin. Toki itseäkin miellyttää enemmän katsella reiluun syvyyteen tehtyjä kyykkyjä, mutta ei mulla mene päivä tolla tavalla pilalle jos joku postaa jotain muuta ja ei edes väitä sen olevan syväkyykky tms.

Kylläpäs taas on paskamyrsky saatu aikaan :oujee:

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi kaikilta jotka ovat mielensä pahoittaneet tämän läskin niiailuista :worship:

On tämä saatana työmaa, heppu tulee hyvillä mielin esittelemään videota näillä saatesanoilla:
Kulki jalkatreeni niin kivasti tänään että ajattelin sarjojen jälkeen vähän kokeilla ykkösiä ekaa kertaa ikinä :)

Ensimmäinen vastaus heti pelkkää vittuilua:
Saako kysyä mikä tuo oli tarkoitus olla?

Ko. kyykkyhän on oikein nätti ja pysyy täysin koossa, vaikka se ei salipoliisien syvyysstandardeja täytäkään. Ketä helvettiä kiinnostaa missä menee minkäkin syvyiset kyykyt läpi, ei tää ole mikään kisatredi :D

Luonnollisesti aiheesta saadaan parin-kolmen sivun taisto aikaiseksi. Millon täällä aletaan puuttua samalla intensiteetillä vajaalla stopilla tehtyihin penkkeihin?

Varmasti parempi kyykky tolla painolla kun 90%:lla pakkiksen lihapäistä (itseni mukaan lukien), ja silti tarvii huudella. Kyllä on taas mieli pahoitettu.

Mä ymmärtäisin tän sun kritiikin jos Naideri olisi postannut tuon videon esim otsikolla "1RM ATG/kisasyvyys" ym.ym. Tämä nyt kuitenkin on ketju jonne porukka postailee omia, hyvinkin erilaisia, treenivideoitaan ja sellaisena sen soisi jatkuvankin. Toki itseäkin miellyttää enemmän katsella reiluun syvyyteen tehtyjä kyykkyjä, mutta ei mulla mene päivä tolla tavalla pilalle jos joku postaa jotain muuta ja ei edes väitä sen olevan syväkyykky tms.

Luulin että hymiöt paljastaisivat vinhat tarkoitusperäni!

Sovitaanko, että molemaat kyykätän 200kg ens viikolla ja laitetaan videot, niin katotaan kummalla oli syvempi kyykky?

Mä voin tuon ainakin tehdä!

Ei oo meikäläisellekkään ongelma eikä mikään ottaa 200kg kisasyvyyteen mikäli sitä haet takaa.

Äkkiseltään tulee mieleen, onko jalkojen asento nostajalle paras mahdollinen, jos on vaikea mennä kyykyssä syvälle. Ei se aina voimista ole kiinni. Ihmisillä on niin erilaiset välitykset ja lonkat että kannattaa miettiä mihin parhaiten passaa ja taipuu ja mennä sitten sillä.

Sinänsä pn-kyykky on näyttävä, mutta ei välttämättä (ainakaan teoriassa) voimanostossa menisi läpi jos polvi on tosi tosi edessä ja paksut jalat (tai jopa maha?) estää jalkojen menemistä riittävän nippuun. Tämä vain tuli mieleen siitä mitä itse pidän kauniina kyykkynä, että sillä ole paljon tekemistä voimanostokyykyn sääntöjen kanssa vaikka kuinka syvälle vn-version saisi. :D

Aina pitää huomioida mikä on kunkin tavoite kyykyssä ja treenissä yleensäkin, esim painonnostajalle se ihan sama meniskö nosto läpi voimanostossa vai ei.

Aina pitää huomioida mikä on kunkin tavoite kyykyssä ja treenissä yleensäkin, esim painonnostajalle se ihan sama meniskö nosto läpi voimanostossa vai ei.

Ja itse kun tykkään letkeistä pn-kyykyistä joista tullaan pompulla ylös, niin leveä äkistys ei sen komeammaksi muutu vaikka olisi vaaksan verran syvempi. Mutta jos haluaa joskus kisata, niin onhan se hyvä opetella sellainen kyykky millä pääsee läpi. Sinänsä ymmärrän kritiikin, koska vaikka nyt ei kiinnosta kisailu, niin voihan se jossain vaiheessa alkaa kiinnostaa, jos huomaa olevansa noinkin lahjakas ilman mitään piikkausta.

Tätä itsekin ajoin takaa, ja siksi alun perin tiedustelin mikä/miksi ko. ihminen suorituksellaan hakee kyseisellä videolla.

Sanavalintani saattoi olla hivenen huono ja siitä jotkut päättelivät minun vittuilevan, näin asia ei ollut. Pahoittelut Naiderille.

No videota sit vaan.:) Itse voisin huvikseni ainakin ens viikolla postata.
Voin confirmaa, sillä tämä kyseinen ereJ HOMO on joskus väittänyt, ettei pääse tarpeeksi syvälle. Minä tuolle olen sitten opettanut kyykkäämään syvälle, ja 3x200kg on ottanut niin, että minä sen IPF-miehenä hyväksyn :)

Tätä itsekin ajoin takaa, ja siksi alun perin tiedustelin mikä/miksi ko. ihminen suorituksellaan hakee kyseisellä videolla.

Sanavalintani saattoi olla hivenen huono ja siitä jotkut päättelivät minun vittuilevan, näin asia ei ollut. Pahoittelut Naiderille.
No problemo, en mä itteeni ota online kirjotuksista, harvemmin face to face tilanteissakaan :)

Kisasyvyinen kyykkykin on teknisesti omanlaisensa suorite. Toiset joutuu laskeutumaan "enemmän" jotta pääsevät hyväksyttyyn suoritukseen välityksistä ja tekniikasta johtuen. Itsellä hyvät välitykset kyykkyyn ja siksi vetoennätys on 2,5kg jäljessä kyykkyennätystä. Moni laittaa tämän aina vajaan kyykyn piikkiin.. Oma kyykky syksyltä esimerkkinä:

View: https://youtu.be/7xTMKINdYlo

Back
Ylös Bottom